Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
xecutioner
|
Parašytas: 2016 Sau 26 Ant, 13:17 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Vas 13 Sek, 19:47 Pranešimai: 329 Miestas: kaunas
|
tauras000 rašė: "Pati masina susitrins kaip kartonine dezute" Nu, nu, greičiau su ja susidūrusi mašina kaip kartoninė dėžutė, rusai metalo nepagailėjo kad metalo nepagailejo sutinku bet kad pati konstrukcija yra pakankamai netvirta o nuo sito metalo kiekis negelbsti
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
jula
|
Parašytas: 2016 Vas 12 Pen, 12:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Kov 24 Ket, 20:47 Pranešimai: 68
|
Raimis rašė: Kaip supratau, aktualus klausimas daugiau apie Žigulius, o ne apie kitą techniką. Senesniuose automobiliuose, traktoriuose ir pan. tai, kaip rašė Tauras, buvo naudojamas tik vanduo. Žiguliuose jau naudodavo neužšalantį skystį (angliškai tai vadinama antifreez cooling liquid- iš kur ir kilo žargonybė- antifryzas). Skysčio (anglizmų mėgėjai gali sakyti- antifryzo) markė buvo viena ir vienintelė- TOSOL. Iš čia kilo antra žargonybė-tosolas. Su tuo skysčiu užpildyti Žiguliai iškeliaudavo iš gamyklos. Visi Žigulių savininkai kaip įmanydami stengėsi tą aušinimo skystį saugoti, jo neišlaistyti, neprarasti. Žiguliuose vanduo beveik nebuvo naudojamas, nebent jau kokio labai apsileidusio savininko. Del vadinamo antifrizo sajungoje buvo kazkoks marmalas kuris labai oksidavo aliumini.Buvo naudujamas armijoje variklams su ketaus blokais ir galvutemis.Savo akimis maciau UAZo kiaurai pragriauzta galvute.O Tosolas kaip ir TAD 17,M10 serijostepalas Z Arba l atejo su VAZ.Vanduo neturi tepimo taigi Zigulio fibra po keliu menesiu ekspluatacijos prakiurdavo ir sugadindavo pompa kuri budavo didziulis deficitas.Manau esate skaites zurnalo Za ruliom daugybe patarimu skyrelyje sovety bybalych kaip restauruoti si mazga.
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2016 Vas 19 Pen, 21:10 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
xecutioner rašė: Ledūklis rašė: xecutioner rašė: geros tos sedynes ziguliuose ir priekines... nebent kaip gonkese vazinet linkes. dirzai tai sutinku biski nepatogus kad nesusitraukia Gerumas gerumu, bet jei, neduok Dieve, avarija, tai lūžta ne tik jos rėmas, bet ir sprandas. Minusas didžiausias, kad galvos atlošų nėra. kalba ejo apie patoguma o skirtumo nebus ar naujos masinos sedynes ar senos jei i tokia avarija papulsi kad sprandas kentetu kad nera atlosu tai tas sprandas bus maziauses rupestis nes pati masina susitrins kaip kartonine dezute Nebūtinai, čia jau nuo avarijų aplinkybių viskas priklauso, ar susitrins. Aišku, kad crash testuose mašina pasirodo tragiškai tai irgi tiesa. Kalbėjęs su žmonėm kurių sprandai kentėjo ir sąlyginai nedideliuose bakstelėjimuose kai kita mašina atsimuša in Žigulio galą. Teko ir sėdynių būklę po avarijų matyt. Keikia tas sėdynes kai ir po daugelio metų oram keičiantis skausmą jaučia.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2016 Vas 19 Pen, 21:18 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
virginijus007 rašė: (skydelio problemos ir pan.)...........................................Gal kažkur laidai trumpina, ar negauna normaliai masės? Nors ir nedega lemputės, bet nuėmus klemą nuo akumuliatoriaus - neužgęsta, vadinasi akumuliatorių krauna. Kokių turėtumėt patarimų, ar sprendimų šiaip problemai? Beje, gal kas turite gerą ir teisingą su dalių paaiškinimais VAZ 2101 elektros schemą? Reikėtų „pagaudyti“ palaidus laidus. Kai yra bėdos su elektra, pirmiausia pasitikrink ir gerai išsišveisk saugiklius ir saugiklinę, kad būt geri kontaktai ir gerai prisispaustų. Tada patikrink visas lemputes ir taip pat nusigremžk kontaktus skydelyje. Dauguma, o kartais net visos bėdos po šitų paprastų procedūrų dingsta Schema yra knygoj "Automobilis Žiguliai". Jei tos knygos dar neturi, būtinai įsigyk, be jos neišsiversi
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Lap 02 Tre, 21:04 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Sveiki. Gaivinu šią temą. Buvau paplanavęs vienaip, bet kaip sakant žmogus planuoja - Dievas juokiasi. Na ir šiaip, buvo užplaukę parduoti žigulį, bet vis dėl to atsiminiau, kodėl gi aš jį pirkau, ir pamąsčiau, negražu palikti darbus nebaigtus tai čiumpam jautį už ragų. Susidariau dalių sąrašą pagrindinių, kurių trūksta, kad praeiti TA. Tai buvo šios dalys: Duslintuvas visas nuo kelnių iki galo (dvi dalys vidurinė ir galinė su tvirtinimo gumelėmis); Pečiuko kranelis; Stabdžių kaladėlės priekinės ir galinės (nekartosiu Trabant'o klaidos (čia vienas baigtas projektėlis yra, kurio nespėjau forume pristatyti dar ,nes mėgstu aprašyti viską daug, bet studijos spaudžia); Durelių spynutės (šerdys jei tiksliau); Langų plastmasinės juostos (priekiui ir galui, tos, sakykime, kurios "užfiksuoja/užrakiną lango apvadinę gumą) Išminamąjį guolį (sėdint vieną kartą Žiguliuke užvedžiau jį, minkiojau sankabos pedalą ir išgirdau kaip jau negarsiai, bet nori "kalbėti" išminamasis guolis, tai bus atsargoj) Ir knygą apie Žigulių remontą lietuvių kalbą (paskaitymui prieš miegą ) Dabar grįžtu savaitgaliais iš Kauno, iš studijų ir iki savo gimimo dienos užsibrėžiau tikslą - sau pasidovanoti dovaną - praeiti Žiguliui TA ir pilnai paruošti eksploatacijai. Taigi, užužpraeitą savaitgalį susidariau reikalingiausių dalių sąrašą, užpraeitą savaitgalį radau Kaune pigiausią variantą pirkti dalis ir praėjusį savaitgalį žiguliui tvarkingai sumontavau duslintuvą, bei pilnai išardžiau, išvaliau, pakvepinau dar , pečiuką, pečiuko kraniuką pakeičiau naują, padariau jam tarpines, kad apsidrausčiau papildomai dėl aušinimo skysčio nepraleidimo. Atrodo tik keli darbeliai nedideli padaryti, bet su pečiuku tikrai sakau, visą ilgą, bet įdomų vakarą apturėjau (teko pečiuką montuoti du kartus, nes pirmą kartą pamiršau įdėti viršutinius langų apipūtimo kanalus ) Dėja, pečiuko išvalymo nuotraukų nebepadariau, nes tikrai buvau įsijautęs darbuotis ir buvo šalta, norėjau greičiau pasišildyti Nebuvo kada nufotografuoti. Na svarbiausia, mano sąžinė rami bus, kad ten viskas tvarkoje. Aišku, buvo šiokie tokie nepasisekimai: reguliavau troselius ir tas kuris atidaro/uždaro kranelį atsileido ko pasekoje kraniuką galima uždaryti, bet troselis nebeatstumia jo (nebeatidaro). Todėl visad teks laikyti atidarytą (uždaryti galima pakišus ranką po panele ir su ranka jį uždaryti, su kita troselio rankenėlę patraukiant, bet nematau tame didelės bėdos) Kitas nepasisekimas toks, kad ventiliatoriaus variklio jungiklis teveikia viena padėtimi - stipriausia. Bandžiau pakeisti jungiklį, nes tai pastebėjau pradžioje bandant ir sutepant vieną patį išardytą motoriuką, bet niekaip neištraukiau jungiklio - judėjo su visa panelę, pakišęs galvą, įlindęs už panelės neradau/nesupratau kaip jungiklis užfiksuotas, tai jo ir neištraukiau (iš donoro būčiau pakeitęs) bet irgi čia menka bėda - nori išjungi kai jau per karšta, nori vėl įjungi visu galingumu - manau prasiversiu, o ateityje patvarkysiu. Taip pat nepaminėjau, gavau originalų naudotą, bet visiškai nesuplyšusį salono kilimą, kurį tereikia pavalyti ir sumontuoti į Žigulį. Už kilimą dėkoju forumiečiui Rapka. Tai tiek kol kas, laukite tęsinio Šiek tiek nuotraukų:
Prikabinti failai: |
Lada.jpg [ 240.96 KiB | Peržiūrėta 3322 kartus(ų) ]
|
Lada1.jpg [ 222.04 KiB | Peržiūrėta 3322 kartus(ų) ]
|
knyga.jpg [ 171.41 KiB | Peržiūrėta 3322 kartus(ų) ]
|
varikliukas.jpg [ 170.46 KiB | Peržiūrėta 3322 kartus(ų) ]
|
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
Paskutinį kartą redagavo virginijus007 2016 Lap 02 Tre, 21:06. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Lap 02 Tre, 21:04 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Dar kelios:
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Ahh, pagaliau pajutau šilumą savo žigulyje, langų rasą nuputė labai greitai, ir kojas pašildė, kaip smagu širdžiai, kai darbas atsiperka :D
pecius.jpg [ 164.02 KiB | Peržiūrėta 3322 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Kilimą išvalysiu ir paklosiu. :)
kilimas.jpg [ 202.93 KiB | Peržiūrėta 3322 kartus(ų) ]
|
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Lap 02 Tre, 21:19 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Turiu klausimą. Ar praleis TA su pripjautom/trumpintom spyruoklėm? Man asmeniškai taip gražiau atrodo. Nėra labai jau žemas, bet neoriginalas jau. Ar negaišti ir perenkant priekinę važiuokę iškarto dėti originalias spyruokles tuo pačiu ir paskui gale pakeisti originalias..?
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
_Valdas_
|
Parašytas: 2016 Lap 03 Ket, 20:53 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
virginijus007 rašė: Turiu klausimą. Ar praleis TA su pripjautom/trumpintom spyruoklėm? Man asmeniškai taip gražiau atrodo. Nėra labai jau žemas, bet neoriginalas jau. Ar negaišti ir perenkant priekinę važiuokę iškarto dėti originalias spyruokles tuo pačiu ir paskui gale pakeisti originalias..? na per TA nesugeba rasti neužveržto audi šakės varžto tai pripjautas spyruokles pastebėti - aukštasis pilotažas šiaip priklausys nuo tikrintojo ir ar tvarkingai parėžta. manau turėti nekibti.
|
|
Į viršų |
|
|
bikemasteris
|
Parašytas: 2016 Lap 14 Pir, 19:20 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Bal 15 Ket, 14:17 Pranešimai: 170 Miestas: Klaipėdos raj.
|
Na, jeigu pakelus mašiną, pjautos spyruoklės netabaluoja laisvai savo stakanuose tai, manau problemu nekils. ( man su audi buvo žemintos spyruokles( nepjautos o firminės) bet vieno amortizatoriaus štokas ilgesnis buvo tai pakelus- spyruoklė tabalavo.) Liepė susitvarkyt, nepraleido
_________________ МОСКВИЧ ИЖ 2125 1978m
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 20:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 16:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 13:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 21:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 8:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 18:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 11:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 22:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 11:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 11:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 20:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 21:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 11:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 10:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 21:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 22:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 15:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 7:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 22:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 20:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|