Sveiki, iškilo porą klausimų dedant sovek ant m-72.
Aš jį užsidėjau, pajungiau vieną patį, viskas veikia, variklis dirba, viskas gerai. Bet yra klausimas, kaip keisti generatoriaus poliariškuma, nes sovek degimui - eina į korpusą, o m72 generatoriui ir krovimo rėlei + į rėmą. Gal kas užsidėję, padėkit išpręsti problemą, arba apšvieskit, gal čia jokios problemos nėra, gal čia viskas paprasčiau išsprendžiama. Tokios panašios temos nelabai radau, tai bandau kurti naują.
M-72 ir sovek.
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
M-72 ir sovek.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: M-72 ir sovek.
Su motociklo generatorium šiuo klausimu nebuvau susidūręs. Bet automobiliams šis dalykas sprendžiamas labai paprastai. Turiu omeny, kad lengva pakeisti poliariškumą, t.y. į masę pajungti arba pliusą arba minusą- pagal pageidavimą. Tiesiog permagnetinami generatoriaus poliai ir viskas. Kadangi M72 generatorius nuolatinės srovės, manau, kad viskas būtų analogiškai.
Forume rašome lietuviškai. !!!
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: M-72 ir sovek.
Supratau, dėkui už atsakymą, bandysiu, žiūrėsiu kas gausis
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: M-72 ir sovek.
Raimis rašė:Su motociklo generatorium šiuo klausimu nebuvau susidūręs. Bet automobiliams šis dalykas sprendžiamas labai paprastai. Turiu omeny, kad lengva pakeisti poliariškumą, t.y. į masę pajungti arba pliusą arba minusą- pagal pageidavimą. Tiesiog permagnetinami generatoriaus poliai ir viskas. Kadangi M72 generatorius nuolatinės srovės, manau, kad viskas būtų analogiškai.
Man kadaise netyčia taip buvo gavįsi. Tiesiog blogai prijungiau akumuliatorių, kadangi tas buvo pakankamai galingas (automobilinis ir stovėjo kaliaskėj) tai generatorius "persivertė" ir kiek atsimenu velnias neėmė - krovė. Tie generatoriai durnoki tuom, kad neturi sužadinimo, o pradžią gauna nuo liekamojo įsimagnetinimo kurį možna pakeist-permagnetyt.
P.s. tas neveiks jei krovimo relė perdaryta ant puslaidininkių(neoriginali), reiks ir ją perdaryt.