Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Šią vasarą pabandžiau pagal katalogą susižiūrėti, kokias dalis turiu, kokių trūksta. Išardžiau viską galutinai, surūšiavau dalis, kurias reikės cinkuoti baltu, geltonu (vaivorykštiniu) cinku. Taip pat nemažai detalių, tarp jų ir rėmas dažyta milteliniu būdu. Kad ir kaip stengiausi, vis likdavo viena kita detalė pamiršta nucinkuoti, laimei firmoje žmonės pasitaikė supratingi ir nepyksta, jog atnešu kelis varžtelius
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Stengiausi išsaugoti originalius varžtus (su įdubimu), varikliui, pavarų dėžei buvo ieškoti atitinkantys originalius išmatavimus, "minusiniai" varžteliai. Kai kuriuos rasti pavyko, kai kurie naudoti seni. Laikiausi principo, kad jeigu varžtas ar smeigė su smulkiu sriegiu, tokia ir turi būti, ypač, jei ji matoma iš lauko. Kai kurie varžtai buvo labai surūdiję, tad gerai nušveisti nepavyko. Na bet juos bet kada bus galima pakeisti geresniais, jei pasitaikys po ranka.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Ačiū vienam forumiečiui, kuris atnaujino chromuotas dalis. Darbas tikrai gražus, gaila nepasidariau nuotraukų, o viską puoliau surinkinėti:) parodysiu vėliau surinktas dalis, dabar garaže trūksta apšvietimo, tad ir nuotraukos neišeina geros kokybės
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Rėmo fragmentai:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Vieną dalį galvoju palikti tokios būklės, kokios ji ir yra. Tiesa teko nušveisti per ilgus metus atsiradusį oksido sluoksnį
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Gavau chromuotų dalių nuotrauką. Skubu pasidalinti:) Vienas trūkumas, bijau kad atrodys geriau, nei kad būdavo originaliai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Galiniai amortizatoriai: su jais teko nemažai pavargti. Išardžius jie buvo tušti, kotai, cilindrai su stūmokliais smarkiai sudilę, sandarinimo gumos kietos. Vieno iš jų atgalinio vožtuvo korpusas buvo sulenktas, patį vožtuvą radau iškritusį amortizatoriaus dugne. Surinkinėti tokius atgal keičiant tik gumas nebuvo prasmės, todėl nutarta juos truputį modernizuoti. Be to, jog amortizatoriaus metalinės dalys buvo nudažytos milteliniais dažais, padaryta:
- pagaminti nauji kotai
- amortizatoriaus cilindro vidus truputį pašlifuotas ir papoliruotas. Daug "nuimti" neišėjo, nes jo sienelės nėra storos. Geriausia būtų buvę juos gauti naujus, bet Lietuvoje tokio diametro negavau, o užsakinėti nenorėjau dėl mažo kiekio.
- pagal cilindrus ištekinti nauji stūmokliai, kopijos originalių tik didesnio diametro
- ištekinti nauji amortizatoriaus varžtai - koto sandariklio korpusai
- nuo hidraulinių sistemų pritaikytas kitokio tipo sandariklis
- tam, kad sulaikyti purvą ir dulkes iš išorės, sandariklio korpuse įdėti 2 guminiai O žiedai ir plastikinė įvorė. Nežinojau kuris tipas būtų geriau, todėl eksperimento vardan panaudojau vieną ir kitą skirtinguose amortizatoriuose
- teko pakeisti spyruoklės, prilaikančios sandariklį, kreipimo detalę
- pagaminti nauji kotai
- amortizatoriaus cilindro vidus truputį pašlifuotas ir papoliruotas. Daug "nuimti" neišėjo, nes jo sienelės nėra storos. Geriausia būtų buvę juos gauti naujus, bet Lietuvoje tokio diametro negavau, o užsakinėti nenorėjau dėl mažo kiekio.
- pagal cilindrus ištekinti nauji stūmokliai, kopijos originalių tik didesnio diametro
- ištekinti nauji amortizatoriaus varžtai - koto sandariklio korpusai
- nuo hidraulinių sistemų pritaikytas kitokio tipo sandariklis
- tam, kad sulaikyti purvą ir dulkes iš išorės, sandariklio korpuse įdėti 2 guminiai O žiedai ir plastikinė įvorė. Nežinojau kuris tipas būtų geriau, todėl eksperimento vardan panaudojau vieną ir kitą skirtinguose amortizatoriuose
- teko pakeisti spyruoklės, prilaikančios sandariklį, kreipimo detalę
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: K-750M 1966
Gal turite brėžinius, ką padarėte? gal galima dar foto?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Nesu inžinierius mechanikas, tad nemoku braižyti brėžinių. Pabandžiau pabraižyti ant lapo su išmatavimais, gal bus aiškiau Jei ką, klauskite, pabandysiu paaiškinti
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Kitas variantas buvo gamintis naują sandariklį pagal originalius matmenis, tačiau nelabai įsivaizduoju, kur tai būtų galima padaryti. Gal kas žinot ir taip darot? Nes viską atstatyti mano atveju yra labai paprasta ir vis būtų arčiau originalo, kas man yra labiau prie širdies