Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Standartinė Ledūklis »

uoksas rašė:o sitam varikliukui neturetu but cilindras be galvos, tas kur senesnio modelio ? :roll:

Deja, taip :( Turiu atskirai tokį cilindrą, bet labai vidus prirūdijęs.
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė augism »

Pats renku Riga 5 detales, jau turiu du rėmus.
Šią restauruotą Riga 5 išskiria tik priekinio sparno tvirtinimas ir generatorius (dinama). Lempa originali, nuo Riga5, matosi.
Puikus darbas, bet akį drasko keli neatitikimai:
1. Grandinės apsauga nuo Riga7 (vis tiek reta detalė);
2. Cilindras (jau buvo pastebėta, kad turi būti be galvos);
3. Galinis stabdis turi būti su trauke (dar vadinamas "reaktyvinis mechanizmas");
4. Sėdynė turėtų būti ruda;
5. Duslintuvas "gravicapa" per senas, turi būti "agurecas".
Na ir jei jau restauracija, tai reiktų benzino filtrą pašalinti, ir sankabos dangtelio varžtai... galima rasti ką nors gražiau :)

Vis tiek šią temą išsisaugojau, ir kas kartą atsiverčiu pasigrožėti :bravo:
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė Geodezininkas »

šaunu , ar ir lempa dega?
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė tadas1991 »

Rado matai žmogus kritikos 7 metų senumo įvykiui
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė Ledūklis »

augism rašė:Pats renku Riga 5 detales, jau turiu du rėmus.
Šią restauruotą Riga 5 išskiria tik priekinio sparno tvirtinimas ir generatorius (dinama). Lempa originali, nuo Riga5, matosi.
Puikus darbas, bet akį drasko keli neatitikimai:
1. Grandinės apsauga nuo Riga7 (vis tiek reta detalė);
2. Cilindras (jau buvo pastebėta, kad turi būti be galvos);
3. Galinis stabdis turi būti su trauke (dar vadinamas "reaktyvinis mechanizmas");
4. Sėdynė turėtų būti ruda;
5. Duslintuvas "gravicapa" per senas, turi būti "agurecas".
Na ir jei jau restauracija, tai reiktų benzino filtrą pašalinti, ir sankabos dangtelio varžtai... galima rasti ką nors gražiau :)

Vis tiek šią temą išsisaugojau, ir kas kartą atsiverčiu pasigrožėti :bravo:


Atrodo kažkada pačiam rašiau in el.paštą, kad šitie neatitikimai yra, nes tuo metu, kai ją dariau info internete nebuvo, dariau pagal turėtą ant spintos durų užklijuotą pieštą paveiksliuką, žmonių pasakojimus ir savo išvadas. Kai kas netaip buvo padaryta ir dėl dalių trūkumo. Kai kurie žmonės teigia, kad restauravimas yra nesibaigiantis procesas. Kelias dalis per tiek metų jau gavau teisingas ir viskas bus pamažu privesta.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė augism »

tadas1991 rašė:Rado matai žmogus kritikos 7 metų senumo įvykiui

Mano nuomone kritika - tada, kai gali padaryti geriau, negu matai, ką kitas padarė.
Aš - visai nepadaręs, todėl tiesiog neturiu teisės kritikuoti.
Sakyčiau priešingai: išsisaugojau temą, ir kai pats darysiu - mokysiuos.
O tie keli pastebėjimai... Spėju, kad jei autorius turėjo rankas sukurti tokį gėrį, tai jis turi ir galvą pastebėjimų nelaikyti kritika.
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė Tomše »

Jai tų pastebėjimu daugiau padarytumėme, tai galiu pasakyti. Lentelė buvo sukniedyta, o ne su varšteliais prisukta, kitos visos smulkmenos buvo nikeliuojamus kur čia nudažytos kojelė pastatimo, lempos lankelis ir kita... Lankelis buvo chromuojamas, varžteliai neorginalusn lentelė piešta iš rankos. Tų pastebėjimu daug, bet kam to reikia ? Jai autoriui buvo tik pastebėjimai, nes žiūriu visi čia jų mato. Jai restauruosi kokia kita motorinka tada žinosi, kas kaip ir ką rekia daryti kitaip.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė Ledūklis »

Tomše rašė:Jai tų pastebėjimu daugiau padarytumėme, tai galiu pasakyti. Lentelė buvo sukniedyta, o ne su varšteliais prisukta, kitos visos smulkmenos buvo nikeliuojamus kur čia nudažytos kojelė pastatimo, lempos lankelis ir kita... Lankelis buvo chromuojamas, varžteliai neorginalusn lentelė piešta iš rankos. Tų pastebėjimu daug, bet kam to reikia ? Jai autoriui buvo tik pastebėjimai, nes žiūriu visi čia jų mato. Jai restauruosi kokia kita motorinka tada žinosi, kas kaip ir ką rekia daryti kitaip.


Ir dažtya būdavo gamykloj, o ne namie. Jau žinau, kaip atrodo naujas motorinis, galit nevargt rašydami.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė Kęstutis 57 »

Tomše rašė:Jai tų pastebėjimu daugiau padarytumėme, tai galiu pasakyti. Lentelė buvo sukniedyta, o ne su varšteliais prisukta, kitos visos smulkmenos buvo nikeliuojamus kur čia nudažytos kojelė pastatimo, lempos lankelis ir kita... Lankelis buvo chromuojamas, varžteliai neorginalusn lentelė piešta iš rankos. Tų pastebėjimu daug, bet kam to reikia ? Jai autoriui buvo tik pastebėjimai, nes žiūriu visi čia jų mato. Jai restauruosi kokia kita motorinka tada žinosi, kas kaip ir ką rekia daryti kitaip.

Svarbiausia, kad nieko visai nepastebėjai ir nieko nerašei.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: Ryga - 5 (1966 m.) restauravimas

Standartinė Tomše »

Svarbiausia, kad ją sutvarkei ir neleidai pasilikt rudyt, už tai galime tave pagirti.