Įsigijau traktorių VOLVO T-31, 1952 metų laidos. Pavyko ir prisiregistruoti, nes žemės ūkio technikos registracijai nereikalauja tech. apžiūros.
Šis modelis gamintas 1949-1957 metais. Svoris 2280kg. Variklis 3,46 litro darbinio tūrio, galia 26,8kW. Kuro rūšis - benzinas ir žibalas (fotogenmotor). Tai žibalas kuris naudojamas žibalinėms lempoms, maisto gaminimui , senam transportui, bet kaip suprantu tai ne aviacinis kuras kuris taip pat vadinamas žibalu su tam tikrais indeksais. Nežinau ar iš vis pavyks gauti paprasto žibalo, transporto kuro kainomis - tuomet teks naudoti tik benziną.
Traktorius Švedijoje buvo remontuotas ir perdažytas. Nuo ilgo stovėjimo ir jo nenaudojant, šiuo metu jis neužsiveda, dažai lupasi nes buvo dažyta nesušiurkštinus paviršių. Ant galinių sparnų iš viršaus buvo kažkas sunkaus užkritę - įspaustos duobės ir susideformavę sparnai. Nuo to smūgio ir vairas nukentėto - nulaužtas vienas stipinas. Šio smūgio zonos viduryje yra ir vairuotojo sėdynė - bet tikiuosi kad vairuotojo smūgio metu ten nebuvo ........ . Vairo kolonėlė pro riebokšlį leidžia tepalą.
Kuro bakai matosi yra cinkuoti, bet viduje yra nuosėdų.
Planuoju pradžiai perrinkti karbiuratorių, plauti bakus ir oro filtrą, perrinkti degimą ir trampliorių, pratikrinti elektros sistemas ir tada bandysime užvesti. Užvedus ištikrinti visus agregatus. Po to bus galima jį ardyti ir tvarkyti defektuotas vietas, bei ruošti perdažymui.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas VOLVO T-31 1952 metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
VOLVO T-31 1952 metų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Dar kelios nuotraukos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Galiniam apšvietimui numatytas tik vienas žibintas ir tas dešinėje pusėje . Posūkių žibintų nėra - teks rodyti ranka .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Sveikinu labai simpatiškas traktorius Darbas nelabai ko gero sudėtingas, bet ne mažiau įdomus. Kokiu tikslu pirktas, jei ne paslaptis? Į asmeninę kolekciją?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Ačiū už sveikinimus.
Savikritiškai kalbant, tai ligos simptomas kai negaliu atsispirti gražiai senai technikai.
Prieš tris metus pastebėjau tokio modelio traktorių. Modelis T-24 dažniau pasitaikantis, bet jis mažesnis ir gabaritais panašus į rusišką traktorių DT20; T25. Na o modelis T-31 ir be kabinos man labai patiko - jis šiek tiek didesnis (raumeningesnis), bet pardavime buvo labai prasto stovio. Ir pagaliau sulaukiau pardavime neblogos komplektacijos, bet jis kol kas nevažiuojantis. Žodžiu pirktas dar vienas "katinas maiše". Tokį perkant žinoma kaina būna mažesnė, bet visa rizika dėl nematomų gedimų tenka pačiam. Kaip seksis "katiną traukti iš maišo" - pasidalinsiu su visais atliekant darbus.
Taip šio traktoriaus numatoma paskirtis -į asmeninę kolekciją. Na gal ir į miestą nulėkti nusipirkti alučio ar žmonai gėlių , bei pasiklausyti jo riaumojimo
. Darbo sudėtingumas priklausys , kiek tas "katinas maiše" bus ligotas. Vien tai kad buvo perdažytas ant nepašiaušto - nekelia optimizmo kaip seksis atsikratyti tuo dažų sluoksniu nuo visų detalių.
Savikritiškai kalbant, tai ligos simptomas kai negaliu atsispirti gražiai senai technikai.
Prieš tris metus pastebėjau tokio modelio traktorių. Modelis T-24 dažniau pasitaikantis, bet jis mažesnis ir gabaritais panašus į rusišką traktorių DT20; T25. Na o modelis T-31 ir be kabinos man labai patiko - jis šiek tiek didesnis (raumeningesnis), bet pardavime buvo labai prasto stovio. Ir pagaliau sulaukiau pardavime neblogos komplektacijos, bet jis kol kas nevažiuojantis. Žodžiu pirktas dar vienas "katinas maiše". Tokį perkant žinoma kaina būna mažesnė, bet visa rizika dėl nematomų gedimų tenka pačiam. Kaip seksis "katiną traukti iš maišo" - pasidalinsiu su visais atliekant darbus.
Taip šio traktoriaus numatoma paskirtis -į asmeninę kolekciją. Na gal ir į miestą nulėkti nusipirkti alučio ar žmonai gėlių , bei pasiklausyti jo riaumojimo
. Darbo sudėtingumas priklausys , kiek tas "katinas maiše" bus ligotas. Vien tai kad buvo perdažytas ant nepašiaušto - nekelia optimizmo kaip seksis atsikratyti tuo dažų sluoksniu nuo visų detalių.
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 02 Kov 2020, 08:00, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 01 Vas 2011, 15:56
Re: VOLVO T-31 1952 metų
kęstutis rašė:Galiniam apšvietimui numatytas tik vienas žibintas ir tas dešinėje pusėje . Posūkių žibintų nėra - teks rodyti ranka .
tuo metu Švedijoje buvo kairiapusis judėjimas, o žibalas parduodamas benzino kolonėlėse.....
-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Žibalas lempoms ir reaktyvinis kuras yra tas pats kerosinas, tik vienas turi atitikti griežtus reikalavimus.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 623
- Užsiregistravo: 17 Spa 2004, 15:22
- Miestas: Vilnius
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Sparną matomai švedo žmona deformavo sėdėdama..
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: VOLVO T-31 1952 metų
marjaxxx rašė:Žibalas lempoms ir reaktyvinis kuras yra tas pats kerosinas, tik vienas turi atitikti griežtus reikalavimus.
Tiksliau sakant, reaktyvinis kuras yra kruopsciau isvalytas zibalas, be jokiu papildomu priemaisu ir labai mazu sieros kiekiu.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: VOLVO T-31 1952 metų
marjaxxx rašė:Žibalas lempoms ir reaktyvinis kuras yra tas pats kerosinas, tik vienas turi atitikti griežtus reikalavimus.
Dėl žibalo , kaip kuro rūšies būtų įdomu padiskutuoti.
Volvo traktoriai T-31 ir T-33 turi tą patį žibalui skirtą variklį D4F.
Volvo traktoriai T-32 ir T34 turi tą patį benzininį variklį D4B.
Randu T33 ir T34 traktorių specifikaciją. T34 su benzininiu varikliu D4B- variklio suspaudimo laipsnis 6,07. T33 su žibalo varikliu D4F suspaudimo laipsnis tik 4,5. Kaip suprantu kuo mažesnis suspaudimo laipsnis tuo galimas naudoti prastesnis kuras kuris mažiau atsparus detonacijai. Sovietiniais laikais į mūsų Moskvič -412 dėjo papildomas tarpines po galvute kad sumažinti suspaudimo laipsnį ir būtų galima naudoti prastesnį ir pigesnį benziną. Volvo vienu metu leido abu variklius D4F ir D4B. Benzininis turėjo daugiau galios, žibalinis mažiau. Bet manau populiarumą turėjo su žibaliniais varikliais nes rinkoje jų dauguma. Peršasi nuomonė kad žibalas prastesnis kuras už benziną ir senais laikais jis buvo pigesnis. Jei žibalas prastesnis kuras už benziną tai kaip jis suderinamas su aviacijos spendimais net nežinau. Na gal tas senasis žibalas ir šių dienų žibalas skiriasi savo parametrais, bet tokios informacijos nerandu. Ar šiuo metu yra degalinių, kur pardavinėja žibalą, kokia jo kaina?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.