Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Raimis »

Manau, kad vis tiek po abiem metaliniais sluoksniais turėtų būt guminė žarnelė. Kitaip sandarumo nebūtų. Tai, viršutinis šarvas prilituotas nebūtinai reiškia, kad viduj nėr gumos.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Buvau šiandien nuvykęs į firmą kuri gamina hidraulines žarnas su antgaliais. Apžiūrėję tvirtino kaip ir Raimis minėjo - viduryje turi būti guminė žarnelė. Naują gaminti kaip ir nesiūlė, nes kurui plonos šlangos neturėjo ir antgalius tektų gaminti individualiai, tai kaina gautusi vardinė.
Taigi nuėmiau sugedusį šarvą. Paviršių nuvaliau. Į žarnelės vidų kišau medinį apvalų pagaliuką (iešmuką) ir viduje jaučiasi narelių kliuvimas :roll: . Pradėjau ieškoti storesnio apvalaus metalo. Puikiai tiko pliusinis atsuktuvas 5mm diametro - jis lengvai lenda. Išorinis matmuo apie 9mm. Tai vadinasi sienelių storis apie 2mm. Net matematiškai nelieka vietos guminiai žarnai. Aš net nežinau, kas ten per technologija. Bet vieną galą užkišu su pirštu, kitą galą su burna traukiu orą lauk ir užstatau liežuvį - liežuvis laikosi prikibęs, laikyk kiek nori. Vadinasi sandaru. Naujam šarvui pritaikiau seną dušo žarnos šarvą ir benzino žarna suremontuota. Tikiuosi kad laikys sekančius 70 metų :D .
DSC02484.JPG
DSC02486.JPG
DSC02497.JPG
DSC02495.JPG
DSC02492.JPG
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Raimis »

O kaip tą „dušinę“ užmovėt? Antgaliai tai storesni.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė virginijus007 »

Raimis rašė:O kaip tą „dušinę“ užmovėt? Antgaliai tai storesni.


Ji ardosi ir išardyta atrodo kaip „spyralė“, užsukus kiek reikia, susideda atgal. Dušo remonto patirtis :D
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

virginijus007 rašė:
Raimis rašė:O kaip tą „dušinę“ užmovėt? Antgaliai tai storesni.


Ji ardosi ir išardyta atrodo kaip „spyralė“, užsukus kiek reikia, susideda atgal. Dušo remonto patirtis :D

Bingo - viskas puikiai pokomentuota :geras: . Nuotraukoje kur šalia žarnelės ilgesnis šarvas - čia jis išardytas matosi. Kai susivynioja - sutrumpėja.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Nuotykiai tęsiasi. Aušinimo radiatorių ir jo žarnas jau buvau sudėjęs. Atėjo laikas uždėti kapotą. O gi kapotas pilnai nebenusileidžia :apalpti: trūksta apie 1cm iki normalių tarpų. Tai kas trukdo - radiatoriaus kamštis remiasi į kapoto viršų :shock: . Teko atjungti žarnas, imti lauk radiatorių ir žeminti jo pasidėjimo gumas iki min. Pastačius radiatorių nebetiko apatinė tiesi ir labai trumpa žarna. Nes gavosi jungimo peraukštėjimas. Tapo reikalinga žarna Z formos. Parduotuvėse negavau, išgelbėjo tik ardomų automobilių laužynas. Na viską surinkus kapotas užsidaro ir lieka tarpas tarp kamščio ir kapoto apie 6 mm. Radiatoriaus viršutinės žarnos prijungimo vieta ir ventiliatoriaus sparnelio viršus - tarpelis liko apie 5mm. Radiatorius kiek suprantu stovi originalus. Kaip ten taip viskas ant milimetrų padaryta............ :x
DSC02511.JPG
DSC02506.JPG
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Rudge »

Radiatoriaus viršutinės dalies paversti link motoro nesigauna? Atitoltu žarna nuo sparnuotės o ir kamštis giliau palindęs gal didesnį tarpą iki dangčio turėtu.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Dabar tarpai tarp radiatoriaus ir sparnuotės yra: viršuje 2,5cm, o apačioje 1,5cm. kaip ir galėtų versti, bet jei pavertus radiatoriaus viršų link variklio - tarpas tarp sparnuotės ir vamzdžio truputį padidėtų bet, kamštis ir kapotas manau liktų taip pat nes ten kaip ir aukščiausia kapoto vieta. Norint versti - papildomai laužiasi ir apatinė žarna. O viršutiniuose tvirtinimo taškuose stovi originalios traukutės -tektų jas ilginti ar gaminti kitas. Manau kad dabar problema kaip ir išspręsta - viskas užsidaro ir niekas nekliūna. Bet su laiku gali iškilti problema, nes dirželis tempiamas generatorių keliant aukštyn ... :D :apalpti: Galėsiu propelerio galus pjaustyti ar dirželį trumpesnį dėti. :lol:
DSC02513.JPG
DSC02524.JPG
DSC02525.JPG
DSC02528.JPG
DSC02530.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Pridedu svetimo automobilio nuotrauką - radiatoriaus originalumo palyginimui. Man atrodo kad jis toks pat kaip ir mano automobilio. Bet visgi apatinė pajungimo žarna tiesi, kaip ir aš buvau padaręs pirminiame variante. Mastau, gal kai gaminau variklio gumines pagalves, jos tapo kokiu 1cm aukštesnės. Nes įvertinau kad senos buvo suplepusios, tai gaminau šiek tiek aukštesnes. Tai sparnuotė pasmuktų truputį žemyn. Bet kad tas 1cm ten toks aktualus - net netelpa galvoje :apalpti: .
q11.jpg
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Suremontuota kuro žarnelė, šiandien prisukta į savo vietą.
DSC02534.JPG
Skelbti atsakymą