Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Manau, kad vis tiek po abiem metaliniais sluoksniais turėtų būt guminė žarnelė. Kitaip sandarumo nebūtų. Tai, viršutinis šarvas prilituotas nebūtinai reiškia, kad viduj nėr gumos.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Buvau šiandien nuvykęs į firmą kuri gamina hidraulines žarnas su antgaliais. Apžiūrėję tvirtino kaip ir Raimis minėjo - viduryje turi būti guminė žarnelė. Naują gaminti kaip ir nesiūlė, nes kurui plonos šlangos neturėjo ir antgalius tektų gaminti individualiai, tai kaina gautusi vardinė.
Taigi nuėmiau sugedusį šarvą. Paviršių nuvaliau. Į žarnelės vidų kišau medinį apvalų pagaliuką (iešmuką) ir viduje jaučiasi narelių kliuvimas . Pradėjau ieškoti storesnio apvalaus metalo. Puikiai tiko pliusinis atsuktuvas 5mm diametro - jis lengvai lenda. Išorinis matmuo apie 9mm. Tai vadinasi sienelių storis apie 2mm. Net matematiškai nelieka vietos guminiai žarnai. Aš net nežinau, kas ten per technologija. Bet vieną galą užkišu su pirštu, kitą galą su burna traukiu orą lauk ir užstatau liežuvį - liežuvis laikosi prikibęs, laikyk kiek nori. Vadinasi sandaru. Naujam šarvui pritaikiau seną dušo žarnos šarvą ir benzino žarna suremontuota. Tikiuosi kad laikys sekančius 70 metų .
Taigi nuėmiau sugedusį šarvą. Paviršių nuvaliau. Į žarnelės vidų kišau medinį apvalų pagaliuką (iešmuką) ir viduje jaučiasi narelių kliuvimas . Pradėjau ieškoti storesnio apvalaus metalo. Puikiai tiko pliusinis atsuktuvas 5mm diametro - jis lengvai lenda. Išorinis matmuo apie 9mm. Tai vadinasi sienelių storis apie 2mm. Net matematiškai nelieka vietos guminiai žarnai. Aš net nežinau, kas ten per technologija. Bet vieną galą užkišu su pirštu, kitą galą su burna traukiu orą lauk ir užstatau liežuvį - liežuvis laikosi prikibęs, laikyk kiek nori. Vadinasi sandaru. Naujam šarvui pritaikiau seną dušo žarnos šarvą ir benzino žarna suremontuota. Tikiuosi kad laikys sekančius 70 metų .
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
O kaip tą „dušinę“ užmovėt? Antgaliai tai storesni.
Forume rašome lietuviškai. !!!
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Raimis rašė:O kaip tą „dušinę“ užmovėt? Antgaliai tai storesni.
Ji ardosi ir išardyta atrodo kaip „spyralė“, užsukus kiek reikia, susideda atgal. Dušo remonto patirtis
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
virginijus007 rašė:Raimis rašė:O kaip tą „dušinę“ užmovėt? Antgaliai tai storesni.
Ji ardosi ir išardyta atrodo kaip „spyralė“, užsukus kiek reikia, susideda atgal. Dušo remonto patirtis
Bingo - viskas puikiai pokomentuota . Nuotraukoje kur šalia žarnelės ilgesnis šarvas - čia jis išardytas matosi. Kai susivynioja - sutrumpėja.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Nuotykiai tęsiasi. Aušinimo radiatorių ir jo žarnas jau buvau sudėjęs. Atėjo laikas uždėti kapotą. O gi kapotas pilnai nebenusileidžia trūksta apie 1cm iki normalių tarpų. Tai kas trukdo - radiatoriaus kamštis remiasi į kapoto viršų . Teko atjungti žarnas, imti lauk radiatorių ir žeminti jo pasidėjimo gumas iki min. Pastačius radiatorių nebetiko apatinė tiesi ir labai trumpa žarna. Nes gavosi jungimo peraukštėjimas. Tapo reikalinga žarna Z formos. Parduotuvėse negavau, išgelbėjo tik ardomų automobilių laužynas. Na viską surinkus kapotas užsidaro ir lieka tarpas tarp kamščio ir kapoto apie 6 mm. Radiatoriaus viršutinės žarnos prijungimo vieta ir ventiliatoriaus sparnelio viršus - tarpelis liko apie 5mm. Radiatorius kiek suprantu stovi originalus. Kaip ten taip viskas ant milimetrų padaryta............
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Radiatoriaus viršutinės dalies paversti link motoro nesigauna? Atitoltu žarna nuo sparnuotės o ir kamštis giliau palindęs gal didesnį tarpą iki dangčio turėtu.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Dabar tarpai tarp radiatoriaus ir sparnuotės yra: viršuje 2,5cm, o apačioje 1,5cm. kaip ir galėtų versti, bet jei pavertus radiatoriaus viršų link variklio - tarpas tarp sparnuotės ir vamzdžio truputį padidėtų bet, kamštis ir kapotas manau liktų taip pat nes ten kaip ir aukščiausia kapoto vieta. Norint versti - papildomai laužiasi ir apatinė žarna. O viršutiniuose tvirtinimo taškuose stovi originalios traukutės -tektų jas ilginti ar gaminti kitas. Manau kad dabar problema kaip ir išspręsta - viskas užsidaro ir niekas nekliūna. Bet su laiku gali iškilti problema, nes dirželis tempiamas generatorių keliant aukštyn ... Galėsiu propelerio galus pjaustyti ar dirželį trumpesnį dėti.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Pridedu svetimo automobilio nuotrauką - radiatoriaus originalumo palyginimui. Man atrodo kad jis toks pat kaip ir mano automobilio. Bet visgi apatinė pajungimo žarna tiesi, kaip ir aš buvau padaręs pirminiame variante. Mastau, gal kai gaminau variklio gumines pagalves, jos tapo kokiu 1cm aukštesnės. Nes įvertinau kad senos buvo suplepusios, tai gaminau šiek tiek aukštesnes. Tai sparnuotė pasmuktų truputį žemyn. Bet kad tas 1cm ten toks aktualus - net netelpa galvoje .
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Suremontuota kuro žarnelė, šiandien prisukta į savo vietą.