Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Bal 21 Ant, 20:25 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
augism rašė: Prieš keletą dienų irgi kniedijau. Tik pabaigoje supratau, kad skylę kniedei reikia gręžti didesnę. Pvz, mano kniedes 3 mm, tai gręžti 3,2 nepakanka, reikia bent 3,5 , nes plakant kniede pastorėja, skaldo antdekla.
Rusų forume rašo, klijuoja klijais BF-2 ant pašildytų detalių. Pabandysiu parašyti kaip atlikau kniedijimo darbus. Kaladėlės geležis jau turėjo 10 skylučių 4,0mm diametro. Kniedės aliuminės ir pilnavidurės 4x12. Jos man buvo kiek per ilgos, tai galus apie 2mm nutrumpinau kirpdamas replėmis. Andeklą užsidėjau ant geležies ir jį fiksavau prispaudėjais. Su grąžtu 4,0mm per skylutes pasižymėjau visus gręžimo taškus ir su markeriu kaladėlės ir geležies galą kad paskui neapsukus antraip. Nuimu andeklą ir jį kiaurai pragręžiu su 4,0mm grąžtu. Dedu andeklą ant geležies, bet prasukant kad metalo skylutės nesutaptų su andeklo skylėmis. Vėl fiksuoju su prispaudėjais. Pamatuoju kniedės galvos didžiausią matmenį - jis 7,0mm. Imu grąžtą 7,0mm ir smailiau užgalandu. Su šiuo grąžtu gręžiu į andeklą kol jo galiukas atsiremia į geležies metalą. Po to sukišamos visos 10 kniedžių iki galo, kad gražiai sugultų į savo vietas. Buvo kelios kniedės kad nenorėjo lysti , tai galvutes truputį šmirgeliavau. Pradedu kniedyti nuo vidurio abi ir tada į abu šonus. Kniedės minkštos ir kniedijasi lengvai , net minties nėra kad kas gali kur trūkti. Ten to 4,0mm andekle lieka gal koks 1mm, o toliau skylė su konusu . Gal pas Jus kokie jau........... labai jautrūs andeklai, bet panašu kad kažkur buvo pažeistas darbo rėžimas . Gal grąžtai neaštrūs ir gręžiant su spaudimu gaunasi sprogdinimas. Gal kniedės kietos (metalinės) ir kalant daug bambardavimo reikia. Gal kniedžių galva didesnė už išgręžtą įgilinimui skylę. O pačios kniedės originalios, ar namų darbo? Jei namų darbo tai gal jos gaunasi nevienodos. Bet ir tai kaip ir minėjau prieš kniedyjimą jos visos turi susikišti laisvai rankomis be jokių kalimų . Parašykit kaip ten kas pas Jus, gal kas paaiškėjo .
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2020 Bal 21 Ant, 21:31 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: augism rašė: Prieš keletą dienų irgi kniedijau. Tik pabaigoje supratau, kad skylę kniedei reikia gręžti didesnę. Pvz, mano kniedes 3 mm, tai gręžti 3,2 nepakanka, reikia bent 3,5 , nes plakant kniede pastorėja, skaldo antdekla.
Rusų forume rašo, klijuoja klijais BF-2 ant pašildytų detalių. Pabandysiu parašyti kaip atlikau kniedijimo darbus. Kaladėlės geležis jau turėjo 10 skylučių 4,0mm diametro. Kniedės aliuminės ir pilnavidurės 4x12. Jos man buvo kiek per ilgos, tai galus apie 2mm nutrumpinau kirpdamas replėmis. Andeklą užsidėjau ant geležies ir jį fiksavau prispaudėjais. Su grąžtu 4,0mm per skylutes pasižymėjau visus gręžimo taškus ir su markeriu kaladėlės ir geležies galą kad paskui neapsukus antraip. Nuimu andeklą ir jį kiaurai pragręžiu su 4,0mm grąžtu. Dedu andeklą ant geležies, bet prasukant kad metalo skylutės nesutaptų su andeklo skylėmis. Vėl fiksuoju su prispaudėjais. Pamatuoju kniedės galvos didžiausią matmenį - jis 7,0mm. Imu grąžtą 7,0mm ir smailiau užgalandu. Su šiuo grąžtu gręžiu į andeklą kol jo galiukas atsiremia į geležies metalą. Po to sukišamos visos 10 kniedžių iki galo, kad gražiai sugultų į savo vietas. Buvo kelios kniedės kad nenorėjo lysti , tai galvutes truputį šmirgeliavau. Pradedu kniedyti nuo vidurio abi ir tada į abu šonus. Kniedės minkštos ir kniedijasi lengvai , net minties nėra kad kas gali kur trūkti. Ten to 4,0mm andekle lieka gal koks 1mm, o toliau skylė su konusu . Gal pas Jus kokie jau........... labai jautrūs andeklai, bet panašu kad kažkur buvo pažeistas darbo rėžimas . Gal grąžtai neaštrūs ir gręžiant su spaudimu gaunasi sprogdinimas. Gal kniedės kietos (metalinės) ir kalant daug bambardavimo reikia. Gal kniedžių galva didesnė už išgręžtą įgilinimui skylę. O pačios kniedės originalios, ar namų darbo? Jei namų darbo tai gal jos gaunasi nevienodos. Bet ir tai kaip ir minėjau prieš kniedyjimą jos visos turi susikišti laisvai rankomis be jokių kalimų . Parašykit kaip ten kas pas Jus, gal kas paaiškėjo . Manau, kad problema buvo tame, kad buvo naudojamos ne užplakamos techninės kniedės, kaip jūsų atveju, o statybinės, t.y. tuščiavidurės, užtraukiamos su kniediklinėmis replėmis, tempiant centre esantį kotelį, kol jis nutrūksta. Tai joms reikia per daug jėgos užtraukti, ypač jeigu, kaip sakot, buvo naudojamos plieninės arba nerūdijančio plieno, negu tas antdėklas gali atlaikyti į tokį plotą, kokį spaudžia kniedės galvutės briaunelė.
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Bal 25 Šeš, 22:15 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Grįžtu prie priekinio tilto remonto darbų. Detalės dažytos. Ratų posūkių ašelių galuose ištekintos ir uždėtos aklės. Ardydamas aš jų ten neradau, bet katalogas rodo kad turi būti. Sudėti nauji stabdžių cilindriukai, žarnelės. Sudėti nauji ZVL firmos ratų guoliai. Varžtus , veržles, - surenkant plonai sutepu nigrolo tepalu. Surenkant sriegines įvores - tarp jos ir amortizatoriaus lieka pliki sriegio tarpai apie 3,5mm. Šių tarpelių sandarinimui nupirkau guminius žiedelius 14x32x4. na gal bent kiek apsaugos nuo dulkių ir purvo. Bendrai tos srieginės įvorės manau atgyvena, nes ir šiam modeliui 1952-1953 metais jų atsisakė ir sudėjo gumines. Priekinis tiltas kaip ir surinktas. Liko tik nepriveržtos vairo traukės, nes uždėjus ratus atliksiu ratų suvedimą. Prikabintas failas:
DSC02271.JPG [ 235.38 KiB | Peržiūrėta 2501 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02335.JPG [ 269.87 KiB | Peržiūrėta 2501 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02337.JPG [ 210.94 KiB | Peržiūrėta 2501 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02343.JPG [ 230.56 KiB | Peržiūrėta 2501 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02357.JPG [ 264.66 KiB | Peržiūrėta 2501 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02366.JPG [ 117.99 KiB | Peržiūrėta 2501 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2020 Bal 28 Ant, 10:00 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Kaip parinkote stabdžių žarneles? Tiko kas nors iš šiuolaikinių?
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Bal 28 Ant, 20:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Kai keičiasi visa stabdžių sistema ir pritaikomi dabartiniai stabdžių cilindriukai - dauguma jų jungimas su magistrale yra 10x1 sriegiu. Pagrinde priekinių ratų jungimui vienas žarnelės galas reikalingas su BANJO antgaliu, o kitas su INN kad susijungtu su nauju vamzdeliu. Man žarneles patogiausia pirkti iš Eolto. Ieškau kad būtų reikiami galai ir panašiai tiktų ilgis. Išsirenku maždaug tinkamas kandidatūras, jas užsirašau. Tada iš išrinktų gražuolių pasidarau atranką kuri pigiausiai parsiduoda . Žinoma pasitaiko ir tokių pritaikomų pirkimų, kad pirkinius tenka nešti tik į palėpę .
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Geg 01 Pen, 8:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Sekantis darbelis - ratų tvarkymas. Prieš manę ratai jau buvo tvarkyti. Padangos sudėtos turbūt naujos, nes dar matosi gumos pypsiukai. Bet kadangi savininkai keitėsi nevienas ir niekas jų ten nesaugojo tai jos turi minimalių paskirdimų šonuose ir apdažytos gruntais. Svetimus dažus nuvaliau. Kadangi padangos retų išmatavimų 155/90R16 ir bendras stovis nėra blogas, tai paliekamos esamos. Ratų diskai matomai buvo smėliuoti ir dažyti, nes naujų rudžių minimaliai. Juos šveičiau, apklijavau padangas, dažiau. Atsarginiui ratui padangos dar neturiu . Ratai buvo prisukti tik su keliomis veržlėmis ir tos kaip namų darbo. Teko ieškoti naujų rato veržlių. Pagrinde parduodamos ratų veržlės yra M12; M14 sriegiu. O man reikalingos M10x1,25 sriegiu. Taigi deficitas . Esu laimingas, kad pavyko rasti Lietuvoje firmą, kuri turi ir reikiamų išmatavimų. Automobilis jau stovi ant ratų. Prikabintas failas:
20200425_104837.jpg [ 108.69 KiB | Peržiūrėta 2287 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02427.JPG [ 84.93 KiB | Peržiūrėta 2287 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02422.JPG [ 278.85 KiB | Peržiūrėta 2287 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02436.JPG [ 238.58 KiB | Peržiūrėta 2287 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02434.JPG [ 227.21 KiB | Peržiūrėta 2287 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Geg 03 Sek, 11:36 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Tvarkoma kuro padavimo magistralė nuo bako iki pompos. Vamzdelis nupirktas 6mm diametro naujas. Vamzdelio galai jungiasi srieginiais sujungimais M10x1 ir sandarinasi su žiedeliu. Prie bako jungimas standus. O galas prie benzino pompos jungiasi per metalizuotą žarnelę. Detalių katalogas patvirtina kad tai originalus jungimas su tokia žarnele (1495 pozicija). Žarnelė jau pavargusi, bet ji sandari - bandant laiko vakumą. Tokios kitos negausiu. Nežinau ir jos konstrukcijos . Viršutinis apsauginis šarvas pratrūkęs, bet apatinis kaip iš narelių ir žalvarinis. Kažin kas po tuo antru sluoksniu? Guma kaip ir atpultų, nes antgaliu galai matosi kaip cina aplieti , kad laikytųsi apsauginis šarvas (kuris prasitrynęs). Gal kam yra tekę ardyti tokio tipo žarnelę ir žinote jo konstrukciją? Žinant kad ten vidus patikimas, galėčiau imti šalin tik apsauginį šarvą ir nedėti nieko ar apmauti plastmasės vamzdeliu. O gal turite kokių kitų minčių jos remontui. Prikabintas failas:
DSC02478.JPG [ 119 KiB | Peržiūrėta 2183 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02457.JPG [ 105.68 KiB | Peržiūrėta 2183 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02456.JPG [ 111.41 KiB | Peržiūrėta 2183 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02459.JPG [ 125.52 KiB | Peržiūrėta 2183 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
DSC02467.JPG [ 123.32 KiB | Peržiūrėta 2183 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
|
Rudge
|
Parašytas: 2020 Geg 05 Ant, 15:24 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bal 23 Pen, 13:38 Pranešimai: 1919 Miestas: VILNIUS
|
Ar nebus čia kažkas panašaus į santechninius pajungimo vamzdelius.
Prikabinti failai: |
vamzdelis.png [ 123.97 KiB | Peržiūrėta 2109 kartus(ų) ]
|
_________________ Domina-ieškau-perku Motociklai ir jų dalys iki 1945 Sportinė technika-automobiliai, motociklai Ir viskas, kas su tuo siejasi 86988919vienas
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 19:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 11:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 22:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 19:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 16:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 15:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 22:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 14:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 22:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 1:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Geg 05 Sek, 20:57
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Geg 03 Pen, 14:28
terensweb
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 23:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 22:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 22:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 15:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 11:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 9:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 13:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 8:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|