Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
HotRod
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 29 Gru 2013, 17:27

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė HotRod »

Idomus motociklas ,dar idomesnis variklis ,idomu ir darbu eiga su aprasymais ,dekoju autoriui ir sekmes ,kas del zibalo ,tai skvarbiausias skystis tinkantis siam darbui ,juo tikrinami ir galvos voztuvu sandarumas . :labas: Turint senute Yamaha ,artimi vaizdai .
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Ačiū visiems už palinkėjimus, o taip pat patarimus ir pastabas. Labai įdomu prie tokios technikos prisiliesti, stebėti techninius sprendimus. Kas mane žavi, tai tai, jog kur tik įmanoma sandarinimui naudojami O žiedai. Mano manymu, tai tikrai paprastas ir efektyvus būdas sulaikyti skysčius variklio viduje. Tarpines, kurias reikės gamintis, galima suskaičiuoti ant rankos pirštų. Iš kitos pusės, sunkiai sekasi rasti FPM (atsparūs benzinui) sandariklius. Noriu juos visus pakeisti karbiuratoriuose, tačiau jei taip seksis ir toliau, teks atsiprašyti senų

Po truputį ardau variklį toliau. Tiesiog dievinu varžtus su "pliusine" galva ir jei dar jų sriegis buvo pateptas klijais ... :verkti2: Laimei nėra čia tokių daug, bet vis tiek tenka paplušėti. Išsiėmiau tarpinį velenėlį. Jį suka alkūninis velenas per grandinę, o jis savo ruožtu 4 paskirstymo velenėlius 2 grandinių pagalba. Atrodo gerai, sukasi ant dviejų guolių. Rutulinis turi nedidelį klibėjimą. Kitas guolis yra ritininis su ištraukiama vidine "oboima". Ar jis geras, neina įvertinti jo neištraukus iš korpuso vidaus. Manualas siūlo jį keisti kas kartą, išėmus velenėlį. Pabandysiu jį surasti, jei nepavyks, sudėsiu senus.

Taip pat padariau kai kuriuos matavimus. Paskirstymo velenėliai, kurie iš pažiūros smarkiai sudilę, visgi dar turi ~ 0.2 mm "mėsos". Manau taip ir paliksiu, nesu susidūręs su velenėlių restauravimu, gal galit kas pasidalinti patirtimi?
Grandinės taip pat neištįsę. Kai išimsiu vožtuvus, įdėsiu velenėlius į savo vietas ir patikrinsiu, ar nėra laisvumo tvirtinimo taškuose. Bet tai, kaip sakoma, rytojaus problema

Liaudyje sakoma, kad kuo toliau į mišką, tuo daugiau grybų. Išėmiau vandens pompą. Pabandžiau pasukti, sukasi, bet taip, kaip kad suktųsi žingsninis variklis. Žodžiu guoliams amen. Įdėmiau patyrinėjęs radau įdomų užrašą :idemiai:
Prikabinti failai
IMG_5135.JPG
RUSSIA
RUSSIA
Paskutinį kartą redagavo Vima 28 Spa 2017, 10:51, redaguota 1 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Šiaip pamastymui: šie guoliai yra dengti, kol kas neradau ar jie turi būti dengti originaliai. Pačiam korpuse yra suprojektuotas tepalo atvedimas, todėl manau būtų logiška, jei jie būtų atviri ir teptųsi tepalu :galvoti:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė kęstutis »

Vandens pompa turėtų turėti "fibra", kai ji padyla pradeda sunktis aušinimo skystis į guolius. Kad tai nenutiktų turėtų būti drenažinis nubėgimo kanalas. Jei jis užsikišęs, o skystis prasisunkė , tai guoliams ir amen. Gal apie tą vieta kalbate kaip tepimo galimybę? O guoliai " naša-raša" tai variklio remonto metu sudėtos dalys. Įdomus ir to guolio fiksavimas su 4 užkirtimais, ar taip turi būti gamykliškai? :galvoti: Papasakokit ,kaip namų sąlygomis išmatuojate velenėlių sudilimą ir kaip randama ta 0,2mm dar leistina riba?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Taip Kęstuti, Jūs teisus, ten iš tikrųjų ne tepimo bet nuvedimo kanalas ir jis panašu buvo užsikišęs. Tas užkernavimas gali būti ex remonto, nes pagal katalogą guolis turėtų keistis būtent per tą pusę. Bet čia reikės nusiimti sparnuotę, tada bus aiškiau.

Matuoju paprastu slankmačiu, kurio min padala yra 0.02 mm, dar turiu ir mikrometrą, su 0.01 mm verte. Šiuo atveju matavau velenėlių kumštelius (ar teisingai juos vadinu?) storiausioje vietoje. Manuale yra parašytas minimalus dar leidžiamas tos vietos storis, mano atveju dar yra ~ 0.2 mm. Pamatuoti velenėlių kakliukų ir tvirtinimo laikiklių išdilimą neturiu kaip, nebent surinkus "iš akies"
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Vakar padirbėjau iš peties ir prisibaladojau iki pat variklio širdies. Truputis nuotraukų ir atradimų. Variklis buvo jau bent kartą skeltas, tai įrodo sukimo žymės ir visur esantis hermetikas

Nuėmus karterį jokios tarpinės neradau, nors ji turi būti. Aišku, hermetikas atliko savo darbą, tepalo prasisunkimo žymių nesimatė. Manau šitoje vietoje turėtų tikti paprasta tarpinė iš paranito, nes pats karteris yra iš pakankamai storo aliuminio, todėl stipriai priveržti tikrai galima
Prikabinti failai
IMG_5140.JPG
Nuėmus karterį
Nuėmus karterį
Paskutinį kartą redagavo Vima 29 Spa 2017, 10:00, redaguota 1 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Variklis skeliasi per pusę. Tam reikia atsukti krūvą visokių skirtingų varžtų esančių tokiose vietose, kur taip lengvai be manualo jų ir nesurastum. Kai kurie yra papildomai sužymėti, juos reikia atsukti ir užveržti atitinkama tvarka

Greičių dėžės dantračiai tvarkingi, sukasi lengvai, jokių pažeidimų nesimato. Guoliai sukasi taip pat lengvai, bet kliba. Plius jų išorinėse "oboimose" yra visokių griovelių ir kaiščių, tad taip paprastai jų rasti tikriausiai nepavyks. Labai nesinori dėti jų atgal, bandysiu ieškoti.
Prikabinti failai
IMG_5144.JPG
Grožis
Grožis
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Apatinė variklio dalis ir pagrindinių indėklų būklė. Vidurinis turi mechaninių pažeidimų, šoniniai tiktai padilę.
Prikabinti failai
IMG_5148.JPG
Vidurinis turi mechaninių pažeidimų
Vidurinis turi mechaninių pažeidimų
IMG_5150.JPG
IMG_5151.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Išėmiau stūmoklius su švaistikliais. Iš karto krito į akis tai, jog vienas švaistiklio varžtas yra ilgesnis su 13 veržle, kai tuo tarpu visos kitos yra 14. Kol kas neradau informacijos, kaip taip turėtų būti. Nors pats varžtas kaip ir įsipresuoja į švaistiklį, greičiausiai galėjo būti keistas. Kaip tai gali įtakoti bendrą variklio darbą ir vibracijas?

Pačio stūmoklio ir švaistiklio grupių kol kas dar neardžiau. Paklibinus, nesijaučia jokio laisvumo tarp piršto, švaistiklio ir stūmoklio, žodžiu panašu jog būklė yra gera. Stūmokliai gražūs, žiedai neprikepę, reikės juos išsiimti ir įdėti į cilindrus, įvertinti išdilimą.

Ką radau ne visai gražaus, tai variklio kairės pusės švaistiklių indėklai smarkiai sudilę, kai tuo tarpu dešinės - atrodo kaip nauji. Kodėl taip galėjo gautis? Nepakankamas tepimas, dėl hermetiko pasikimšęs kanalas?
Prikabinti failai
IMG_5152.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Na o čia pats per skubėjimą prisidariau sau bėdos. Besukdamas švaistiklių varžtus nepastebėjau, jog alkūninio veleno pusmėnuliai yra pasisukę, to pasekoje jie buvo pažeisti. Vienas labai minimaliai, kitas labiau :verkti2:

Alkūninio veleno kakliukai gražūs, kažkokių matomų pažeidimų nesimato
Prikabinti failai
IMG_5155.JPG
IMG_5156.JPG
Skelbti atsakymą