Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 02 Pir, 6:40 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų. Ačiū už pastabas. Šiomis dienomis, prieš ardydamas variklį pamatuosiu kompresiją, gal tai duos šiokį tokį įvertinimą. Dūmą mesdavo kol šaltas, paskui jo nebūdavo, todėl tikiuosi, kad čia tepalas patenka pro vožtuvų gumeles. Žiedus pakeisti būtų kogero labai naudinga, tik tam reikia, kaip ir automobiliui, išsitraukti stūmoklius su švaistikliais (cilindrai čia nenusimauna). Kolkas palauksiu kompresijos matavimo rezultatų. Jei atitiks normas, giliau nelysiu ("Netrugdyk technikai dirbti"), o jeigu bus didelis išdilimas arba netolygumas - tada jau grės kapitalinis remontas. Dėl to, jog sunkiai kuriasi šaltas kaltinčiau karbiuratorių kuro pariebinimo sistemą, bet negalima atmesti ir mažos kompresijos varianto. Cituoti: Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių. Dar viena vieta, kurią reikės patikrinti Cituoti: Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį. Atsidžiau pažiūrėjus nuotraukoje matosi skilimas, tad vien tik išsukti seną smeigę nepadės. Teks vežtis pas suvirintojus ir klausti jų patarimo
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2017 Spa 02 Pir, 7:33 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Su kompresijos matavimu teisingo atsakymo gali ir nebūti, nes būna kad tepaliniai žiedai užkepa prie stūmoklių. Gali būti trūkęs koks žiedas. Patrūkęs tarpžiedis. Kad šaltas meta dūmą, tai dar viena sudilimo ar prikepimo patvirtinimo galimybė, nes įkaitus metalas plečiasi, sumažėja tarpai ir nustoja tik akiai matomas tepalo deginimas. Na jei iškeltas variklis, nuimtos galvos, tai neišsitraukti stūmoklių kažin ar būtų geras sprendimas. Cilindrų išdilimas pradžiai iš akies sprendžiasi ir nukėlus galvutes pagal viršutinė žiedų eigos suformuotą kantelį ir honingo išlikimą, po to matavimas pas specialistus - kas šlifuoja cilindrus. Pas Jus Kaune viskas prie vietos - Autotechnika. Žinoma ištraukus stūmoklius su tais pačiais žiedais pagal technologija dėti atgal negalima. Čia vėl, jei stūmokliai mažesni kaip 60mm žiedus iš automobilinių pritaikyti gali nepavykti. Na o dėl švaistiklių ištraukimo tai irgi pliusas - pamatysit indeklų stovį - gal irgi prie galo ar ištrupėję. O jei geri tai vėl bus sąžinei ramiau. Svarbu švaistiklius, kakliukus ir indėklus nuėmus susinumeruoti kad po to nesukeitus vietom.
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 10 Ant, 7:25 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Išsiardžiau ir pradėjau valyti karbiuratorius. Šiaip tikėjausi blogesnio vaizdelio, jie pakankamai švarūs, bet bėdų vistik radau: 1. Visos akseleratoriaus sklendės, nors ir nedaug, tačiau buvo skirtingai prasivėrę 2. Kai kurios oro uždarymo mechanizmo membranos buvo apsinešusios ir užstrigusios, tačiau sveikos 3. 2 iš 4 pagrindinių membranų įplyšusios. Reikės keisti 4. Gerokai pasidėvėję plūdės adatos - matosi grioveliai. Reikės taip pat keisti 5. Kai kurios pagrindinės adatos taip pat su dilimo žymėmis, nors griovelio kaip ir nesijaučia, todėl tikriausiai paliksiu kaip yra Šiaip įdomesni pastebėjimai. Nors karbiuratorių korpusai ir vienodi, tačiau realiai jų vietomis niekaip nesukeisi, nebent perinkus. Visų keturių skirtingi valdymo mechanizmai, taip pat priekinių ir galinių skiriasi pagrindinių adatų numeriai, nors išoriškai jos kaip ir vienodos Keli klausimai: 1. Radau, jog galima parsisiųsti atskirai membranų gumas ir jas perklijuojant pakeisti originalias. Ar esat kas bandę tokį variantą? 2. Karbiuratorių įmerkiau į acetoną keliom dienom (pilnai nuardžius žinoma). Bet po pirmo projekto patirties, acetonu nelikau labai patenkintas. Pvz skiediklis 646, mano nuomone, yra gerokai agresyvesnis, nesat kas bandęs jame mirkyti?
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 11 Tre, 22:05 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Kol karbiuratoriai marinuojasi acetone, ardau po truputį variklį. Pirma pradėjau nuo to, kas jau buvo ardyta ankščiau - antrinio veleno reduktoriaus. Kadangi jau buvo pradarytas ir stovėjo gana drėgnoj vietoj, viduje ant velenėlio ir dantračių truputį matosi rūdžių, susimaišiusių su tepalu sluoksnis. Šiaip viskas valosi, jokių liekamųjų žymių nėra, todėl tai nebėda. Tik tiek, kad jį reikės pilnai išardyti ir visą išplauti. Guoliai turi minimalų klibėjimą, kaip ir nieko baisaus, bet kadangi nemažai metų stovėjo atviri, matyt prigaudė dulkių ir dabar sukant skleidžia labai jau nemalonius garsus. Teks juos keisti, kartu ir riebokšlius.
Prikabinti failai: |
IMG_5114.JPG [ 118.34 KiB | Peržiūrėta 3312 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo Vima 2017 Spa 11 Tre, 22:23. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 57 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|