Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
_Valdas_
|
Parašytas: 2020 Kov 08 Sek, 22:26 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
tadas1991 rašė: Vima rašė: Ar verta naudoti nerūdijančio plieno varžtus išmetimo kolektoriams prisukti? Galvoju sriegius sutepti variniu tepalu, klausimas ar jie neatsisuks nuo vibracijos ? Vario nenaudokit, ypač kur yra aliuminis ir plienas. Gaunasi labai dideli potencialų skirtumai vietoj vienos metalų poros - trys metalų poros. Plius labai daug svyruojanti temperatūra. Elektrocheminė korozija garantuota. Išvis tas varis nesąmonė. Kiek matau, kur jį labiausiai naudoja, ten jis labiausiai ir netinka. O tai yra stabdžiams ir (kažkodėl... KODĖL????) variklio galvučių tarpinėms?? Pamatau tą blizgutį raudoną ir kartais supykina netgi. Jei norit tepti išmetimo varžtus - tepkit keraminio pagrindo tepalu. Jis baltas, skirtas purkštukams, kaitinimo žvakėms. Gana brangus, bet nereikia didelio kiekio. Būna purškiamas, tas pigesnis, bet ten mažesnė keramikos koncentracija. Jei nerandat ar nelabai užtenka pinigų, tepkit grafito tepalu. Varis pats pamatėt ant duslintuvų tarpinių, kiek temperatūros laiko. Grafitą naudoja elektrodams aukštakrosnėse. Taip pat laidus, bet nėra metalas ir kogero nesudarys ir metalų poros, ir neištirps, neužklijuos sriegių Atsakant Tadui, bet į pievą nuo Vima temos: yr vario tepalas purškiamas ir yr "purškiama" tarpinė vario pagrindu. Tai du visai skirtingi dalykai. "purškiama" tarpinę pats darbe naudoju visada, sudaro maždaug 0,02mm plėvelę ant galvos tarpinės. Iš esmės sandarina minimalius bloko nelygumus, kas anksčiau buvo labai aktualu seniems japoniškiems dyzeliams.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2020 Kov 09 Pir, 23:42 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Esu minėjęs, jog visas šio motociklo galas yra nuo kito modelio GV700. Taip palikti nenorėjau, todėl jau susipirkau visas dalis tam, kad atstatyti viską originaliai. Viena iš šių dalių - galinis reduktorius. Iš pažiūros atrodė neblogai, tačiau kadangi nežinojau kokios jis būklės, išsiardžiau. Na ir iš tiesų - būklė puiki. Guoliai nekliba, nestringa, riebokšliai minkšti ir nesudilę, dantračiai su minimaliu išdilimu. Kaip ir nemačiau reikalo ką nors keisti, išskyrus vieną O-žiedą. Pačių guolių neišiminėjau, išvaliau korpusą, jame buvo šiek tiek nuosėdų. Viską surinkau atgal, patikrinau tarpelį tarp dantračių, kontakto plotą. Viskas normos ribose.
Lyginant su K-750M reduktoriumi, tai šiuo atveju "civilizacija" kur kas didesnė. Vietoj tarpinės naudojamas O-žiedas, pagrindinio dantračio riebošklis dvigubas, net neabejoju kad išliks ilgai sandarus. Pats dantratis sukasi tarp dviejų guolių, vienas jų gana įspūdingas. Kadangi nėra adatų, reguliuoti dantračių suvedimą kur kas paprasčiau. Mažas dantratis, kaip ir K-750M, sukasi tarp dviejų guolių, vienas jų adatinis, kaip kad ir opozituose tik didesnis), o vietoje dvigubo rutulinio guolio naudojami du kūginiai, suveržti tam tikra jėga. na ir nereikia kalti jokio šplinto, įsistato kardanas ir tiek. Ilgio pokyčiams kompensuoti yra papildoma mova su spyruokle. Žodžiu viskas padaryta su didesne atsarga ir apsauga nuo alyvos pratekėjimo.
Prikabinti failai: |
IMG_0410.jpg [ 136.82 KiB | Peržiūrėta 1194 kartus(ų) ]
|
IMG_0411.jpg [ 141.93 KiB | Peržiūrėta 1194 kartus(ų) ]
|
IMG_0537.jpg [ 156.01 KiB | Peržiūrėta 1194 kartus(ų) ]
|
IMG_0540.jpg [ 126.75 KiB | Peržiūrėta 1194 kartus(ų) ]
|
IMG_0542.jpg [ 81.89 KiB | Peržiūrėta 1194 kartus(ų) ]
|
IMG_0543.jpg [ 111.34 KiB | Peržiūrėta 1194 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2020 Kov 10 Ant, 10:32 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: Gražus reduktorius . O kaip perdavimo skaičius ar skyrėsi nuo turimo seno neoriginalaus? Šis turbūt parkeliavo iš JAV. Įdomu kiek tokio nelengvo daikto tik siuntimo išlaidos iš JAV gaunasi? Siunčiausi konteineriu ir kaina gavosi salyginai nedidelė - ~ 23 Eur. Esu siuntęs lengvesnius daiktus už didesnę sumą. Tikriausiai šiuo atveju labiau svarbu ne svoris, o gabaritai. Kas dėl perdavimo skaičiaus, būtų įdomu pamodeliuoti skirtumus. GV700 nuo GV1200 perdavimo skaičius skiriasi kelioms dantračių poroms greičių dėžėje, tarpinis reduktorius lygtais toks pats, o galinis reduktorius irgi skiriasi. GV700 turi mažiau galios, esant labai panašiam svoriui, tad perdavimo skaičius turėtų būti parinktas toks, kad tai kompensuoti. Daugiau galios, aukojant greitį? Surašysiu visus skaičius vakare, būtų tikrai įdomu išsiaiškinti, gal pasirodys jog padarant tokį mišrūną gaunasi kažkas panašaus į dragsterį
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 51 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|