Pradėjau surinkinėti antrinio veleno reduktorių. Jį buvau išardęs jau ankščiau, esu rašęs ką radau blogai. Viena problema buvo išdilusi vieno velenėlio adatinio guolio darbo vieta. Keisti patį guolį originaliu nebuvo prasmės, nes tai naudos nebūtų davę. Todėl buvo nupirktas tokio pačio išorinio diametro ir pločio guolis su vidiniu žiedu. Velenėlis nutekintas tiek jog minėtasis žiedas užsipresuotų. Visi kiti guoliai keisti naujais, vienas riebokšlis pritaikytas nuo kažkurios Honda (Acura) greičių dėžės. Pradėjęs rinkti apsižiūrėjau, jog nesu susipirkęs reikalingų O-žiedų ir vieno varžto, tad kol kas jo nesu surinkęs pilnai, tačiau visi reguliavimai atlikti.
Dar kartą džiaugiuosi turimu remonto vadovu ir kaip ten aiškiai viskas surašyta. Vienas malonumas remontuoti. Iškilo truputis keblumų, kai kaip visada išaiškėjo, jog trūksta įrankių. O būtent mažo, švytuoklinio (pageidautina) dinamometrinio rakto kuris matuotų 0 - 2 Nm ribose. Jis buvo reikalingas įvertinti kūginių guolių suveržimui. Neturiu tokios patirties iš rankos įvertinti suveržimo tinkamumą, o palikti kaip yra irgi nenorėjau. Jau buvau pasiruošęs siųstis iš užsienio kai staiga atėjo į galvą mintis kreiptis į dviračių servisą, kuriame pasirodo ir buvo tinkamas dinamometras. Reziume gavosi, kad guoliai ~0.2 Nm įveržti per daug, kaip ir reikėtų keisti reguliavimo plokšteles, bet palikau kaip yra. Manau guoliai turėtų prasidirbti, išsivalyti gamyklinis tepalas (kuris yra lipnokas) ir ta įveržimo jėga sumažėti. Patikrinau laisvą eigą pačių dantračių poros - ~ 0.25 mm (leidžiamos ribos 0.05-0.32 mm). Taip pat patikrinau kaip jie sukimba tarpusavyje. Realiai susidėjo visos originalios reguliavimo plokštelės, galima buvo tiesiog surinkti ir nieko nedaryti, na bet norėjosi įsitikinti