Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Infektus rašė:Įdomus ir sudėtingesnis projektas. O kaip kiti mazgai, karburatoriai, ratai ir pan?


Dar vienas būsimas galvos skausmas bus su galvomis - paskirstymo velenėlių restauravimas, vožtuvų lizdų tvarkymas, kompensatorių tikrinimas. Karbiuratoriams diafragmas gausiu siųstis iš Australijos. Šiaip visa kita kaip ir ok. Trūksta kai kurių dangtelių, reikėtų parsisiųsti kitą radiatorių. Žodžiu reikalų dar daug
Infektus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
Miestas: Vilnius

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Infektus »

o gal su membranom paprasciau galima:
https://www.partzilla.com/product/suzuk ... 373a77b1ac visas sarasas nuo ko tinka, naujesniu modeliu :)

o čia ir ebay rezultatai:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... 0&_sacat=0
862358722
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Ačiū už nuorodas. Tiesą sakant labai dar smarkiai jų neieškojau, tiesiog kiek teko užmatyti beieškant kitų dalių Australijoje diafragmos buvo pigiausios (~ 34$). Aišku reikia įvertinti siuntimo kaštus ir mokesčius, jei tokie yra. Na šis pirkinys bus po galvučių remonto:)
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Darbai po truputį vyksta ir pas mane. Gavau perdarytus naujus pagrindinius, taip pat ir naujus švaistiklių indėklus. Šį kartą šiluminis tarpelis 0.04 mm, taip kad viskas tvarkoje.

Supirkta visa krūva O-žiedų, riebokšlių, guolių, įvorių, kreipiančiųjų ir t.t. Bloko kreipiančiąsias kai kurias gavau pirkti naujas, nes niekaip neišėjo senųjų ištraukti iš vietos nesugadinant. Per laiką buvo gerokai prikepusios.
Prikabinti failai
IMG_5517.JPG
IMG_5518.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Perrinkau greičių dėžę, jeigu taip ją galima vadinti. Minėjau ankščiau, jog dantračiai šiek tiek klibėjo, bet negalėjau jo įvertinti nes serviso vadove nėra surašyta leistinų tarpelių ribos. Nutariau pakeisti visas įvores, nes jos nėra labai brangios ir tuo labiau panašu kad nėra didelis deficitas. Gavęs naujas dalis galėjau įvertinti išdilimą - visos įvorės daugiau ar mažiau buvo išdilę vienodai, po ~0.02 mm iš išorės ir iš vidinės pusės. Reiškia viso apie 0.04 mm. Ar tai daug nežinau, pakeitus jas naujomis klibėjimas šiek tiek sumažėjo, nors tikrai ne visiškai. Ko gero jis turi būti šioks toks, priešingu atveju kaistantys dantračiai pradėtų strigti. Na bet kokiu atveju blogiau nebus.

Vienintelis nusivylimas tas, kad iš 4 guolių vieno niekaip nepavyko rasti. Negana to, jog originalo rasti panašu nėra įmanoma, arba bent jau man nepasisekė, bet ir pritaikyti kitokio neišėjo. Kreipiausi į kelias guolių firmas, perverčiau krūvą katalogų, bet tokio būtent diametro (20x36x17) rasti nepavyko. Senasis nebuvo labai blogas, tad teko dėti jį atgal.
Prikabinti failai
IMG_5520.JPG
IMG_5521.JPG
IMG_5522.JPG
Paskutinį kartą redagavo Vima 06 Rgp 2019, 21:20, redaguota 1 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Pradėjau surinkinėti antrinio veleno reduktorių. Jį buvau išardęs jau ankščiau, esu rašęs ką radau blogai. Viena problema buvo išdilusi vieno velenėlio adatinio guolio darbo vieta. Keisti patį guolį originaliu nebuvo prasmės, nes tai naudos nebūtų davę. Todėl buvo nupirktas tokio pačio išorinio diametro ir pločio guolis su vidiniu žiedu. Velenėlis nutekintas tiek jog minėtasis žiedas užsipresuotų. Visi kiti guoliai keisti naujais, vienas riebokšlis pritaikytas nuo kažkurios Honda (Acura) greičių dėžės. Pradėjęs rinkti apsižiūrėjau, jog nesu susipirkęs reikalingų O-žiedų ir vieno varžto, tad kol kas jo nesu surinkęs pilnai, tačiau visi reguliavimai atlikti.

Dar kartą džiaugiuosi turimu remonto vadovu ir kaip ten aiškiai viskas surašyta. Vienas malonumas remontuoti. Iškilo truputis keblumų, kai kaip visada išaiškėjo, jog trūksta įrankių. O būtent mažo, švytuoklinio (pageidautina) dinamometrinio rakto kuris matuotų 0 - 2 Nm ribose. Jis buvo reikalingas įvertinti kūginių guolių suveržimui. Neturiu tokios patirties iš rankos įvertinti suveržimo tinkamumą, o palikti kaip yra irgi nenorėjau. Jau buvau pasiruošęs siųstis iš užsienio kai staiga atėjo į galvą mintis kreiptis į dviračių servisą, kuriame pasirodo ir buvo tinkamas dinamometras. Reziume gavosi, kad guoliai ~0.2 Nm įveržti per daug, kaip ir reikėtų keisti reguliavimo plokšteles, bet palikau kaip yra. Manau guoliai turėtų prasidirbti, išsivalyti gamyklinis tepalas (kuris yra lipnokas) ir ta įveržimo jėga sumažėti. Patikrinau laisvą eigą pačių dantračių poros - ~ 0.25 mm (leidžiamos ribos 0.05-0.32 mm). Taip pat patikrinau kaip jie sukimba tarpusavyje. Realiai susidėjo visos originalios reguliavimo plokštelės, galima buvo tiesiog surinkti ir nieko nedaryti, na bet norėjosi įsitikinti :)
Prikabinti failai
IMG_5532.JPG
IMG_5533.JPG
IMG_5534.JPG
IMG_5536.JPG
IMG_5539.JPG
IMG_5540.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Užbėgant šiek tiek įvykiams už akių, turiu klausimą dėl alkūninio veleno valymo. Ar lupat technologinius dangtelius lauk ir jei taip, tai kaip? Kad veleno viduje yra nešvarumų tai faktas, pats įsitikinau, kaip juos išvalyti? Galvoju kišti jį į benziną ir su kompresoriumi pūsti per visas tepimo angas, bet ar tai padės :galvoti:
Prikabinti failai
IMG_5541.JPG
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Rudge »

Taip reikia lupti. Užsigalandi kokią ašelę, kad iš šono būtu aštri briauna, kabliukas ir verti dangtelį per šoną. Nešvarumai bus susipresavę. Labai gerai valosi paprastu atitinkamo skersmens grąžtu. Paskui praplauti, prapūsti. Dangtelius tekinu naujus.
Čia kažkas panašaus.
https://www.youtube.com/watch?v=WBudwgJAwLk
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Prisižiūrėjau filmukų ir kibau į darbą. Su drėmeliu apsišveičiau kernavimo vietas, prasigręžiau dangtelyje skylę ir išlupau lauk. Kaip ir tikėjausi, anga buvo pilna juodos košės, kurią su malonumu iškrapščiau lauk. Alkūninio veleno kakliukai buvo lengvai poliruoti, tad į tą masę buvo garantuotai privaryta mikroskopinių metalo drožlių. O visa tai išplauti ko gero šansų nėra.

Pačio dangtelio diametras 16 mm, internete radau labai panašių, manau nebus problemų.
Prikabinti failai
IMG_5543.JPG
IMG_5544.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Pasisvėriau stūmoklius, pirštus ir švaistiklius. Esu minėjęs ankščiau, jog siunčiausi 4 dėvėtus stūmoklius, vienas iš jų buvo 4 gr. sunkesnis už visus kitus (Skyrėsi jo žymėjimas, tikriausiai kita partija, arba kita gamykla, gal dar kažkas). Šiaip ne taip nugremžiau 2 gr nuo jo sijono apačios. 2 gr. atrodo nedaug, bet stūmoklis pažemėjo geru 1 mm tikrai, jei ne daugiau. Dar 2 gr. nuimti jau nelabai drįsčiau. Pasvėrus gavosi taip, jog skyrėsi ir pirštų ir pačių švaistiklių svoriai. Todėl truputį pažaidęs puzzle žaidimą surinkau tokius 4 variantus: 791 gr., 791,1 gr., 790.7 gr. ir 790.9 gr. Principe, manau galima būtų užskaityti, tik kyla šokių tokių dvejonių dėl pačio balansavimo: ar stengtis jog stūmoklis + pirštas + švaistiklis grupių bendras svoris būtų kiek įmanoma lygus, ar atskirų elementų svoriai turėtų būti kiek įmanoma vienodesni? Nes pirmu atveju kaip ir būtų gerai, antru atveju jau nežinau ar išeitų juos tiek sulyginti :galvoti:
Prikabinti failai
IMG_5547.JPG
Skelbti atsakymą