Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Vargas su tuo "kisielium".. Žymiai efektyvesnis purškiamas APP paintex.
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Kur perkat veilokinius diskus poliravimui? Norėčiau kokio 200-300 mm diametro, kad būtų galima prisukti prie šmirgelio. Artėja poliravimo darbai
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Panašu jog išsprendžiau problemą su švaistiklių indėklais. Originalių gauti praktiškai nėra šansų, teko ilgai neršti per skirtingų motociklų manualus ieškant panašių matmenų. Parsisiunčiau 2 komplektus nuo Kawasaki Brute Force 750 ATV keturačio. Jie labai panašūs, nors yra ir keli skirtumai:
1. Kawasaki motociklo indėklai yra 0.5 mm siauresni. Nemanau, kad tai didelis trūkumas.
2. Indėklų užraktai yra kitoje vietoje nei kad originalūs. Vėlgi, nematau didelės bėdos. Kadangi keisiu 3 cilindro švaistiklį, ''jame'' paeksperimentavau išpjaudamas naujas angas indėklų raktams. Patys indėklai susidėjo gerai, viską suvaržiau, pamatavau tarpelį - 0.04 mm. Šis matmuo pagal manualą yra tinkamas.
Išpjaudamas angas raktui šiek tiek švaistiklį išlengvinau (nedaugiau kaip keli miligramai), todėl nemanau, kad tai turėtų didelės įtakos. Bet kokiu atveju prieš viską rinkdamas dar pasversiu ir bus aiškiau.
Tiesa truputį susimaišiau bematuodamas naujas vietas raktams ir indėklai susirinko šiek tiek pasislinkę vienas kito atžvilgiu. Kai jau ruošiu tvarkingus švaistiklius, reikės būti atidesniam
1. Kawasaki motociklo indėklai yra 0.5 mm siauresni. Nemanau, kad tai didelis trūkumas.
2. Indėklų užraktai yra kitoje vietoje nei kad originalūs. Vėlgi, nematau didelės bėdos. Kadangi keisiu 3 cilindro švaistiklį, ''jame'' paeksperimentavau išpjaudamas naujas angas indėklų raktams. Patys indėklai susidėjo gerai, viską suvaržiau, pamatavau tarpelį - 0.04 mm. Šis matmuo pagal manualą yra tinkamas.
Išpjaudamas angas raktui šiek tiek švaistiklį išlengvinau (nedaugiau kaip keli miligramai), todėl nemanau, kad tai turėtų didelės įtakos. Bet kokiu atveju prieš viską rinkdamas dar pasversiu ir bus aiškiau.
Tiesa truputį susimaišiau bematuodamas naujas vietas raktams ir indėklai susirinko šiek tiek pasislinkę vienas kito atžvilgiu. Kai jau ruošiu tvarkingus švaistiklius, reikės būti atidesniam
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Naujų stūmoklių negavau, pritaikyti kažką dėl sudėtingos stūmoklio paviršiaus formos irgi nepavyko. Parsisiunčiau papildomus 4 naudotus stūmoklius, kurie, laimei, buvo geresnės būklės, nei kad turėtieji. Visi labai panašiai išdilę, tiesa šiek tiek skirtingo svorio. Suzukio stūmokliai turi skirtingą numeraciją, todėl pirma galvojau, jog gal skaičiai "1" ir "2" reiškia dydį, tačiau pasirodo jie skiriasi tik svoriu, t.y. 4 gr. Teks suvienodinti svorius.
Kaip ir buvo galima šiuos "naujus" stūmoklius dėti į variklį, labiausiai išdilusio 3 cilindro šiluminis tarpelis būtų įėjęs į normos ribas, nors toli gražu iki pageidaujamos. Tad buvo nuspręsta eiti kitu keliu - keisti gilzes. Brangus malonumas, bet norisi viską padaryti tvarkingai.
Kaip ir buvo galima šiuos "naujus" stūmoklius dėti į variklį, labiausiai išdilusio 3 cilindro šiluminis tarpelis būtų įėjęs į normos ribas, nors toli gražu iki pageidaujamos. Tad buvo nuspręsta eiti kitu keliu - keisti gilzes. Brangus malonumas, bet norisi viską padaryti tvarkingai.
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Originaliai variklis buvo dažytas juoda spalva, bet ant kai kurių detalių paliktos nedažytos, tikriausiai poliruotos juostelės. Kaip siūlytumėt daryti, ar pirma viską dažyti, po to tas juosteles atsargiai papoliruoti, ar pirma jas poliruoti, po to dengti apsaugine juosta ir dažyti? Kai kurios dalys, kaip radiatoriaus apsauga buvo pusiau dažytos, pusiau poliruotos, tad čia kaip ir viskas aišku. Pirma poliruoti, po to dažyti
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Jei juosteles iskilusios manau kurkas paprasciau pirma dazyti o paskui nusveisti, nupoliruoti. Kiti dar frezuoja...
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Dar keli žingsneliai į priekį. Nušlifuoti cilindrų galvų paviršiai. Viso nuimta 0.04 mm. Nuo pačių cilindrų paviršiaus buvo nušlifuota 0.05 mm, tai sumoje gaunam 0.09 mm. Manau skaičiai tikrai geri ir tarpinės storinti nereikėtų
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Nupirktas žiedų komplektas. Jie ne originalai ir skirti Suzuki Swift M13A varikliui. (Na bet visgi Suzuki ) Pirmam žiedui 0.2 mm padidintas griovelis stūmoklyje, 2 ir 3 žiedai tokio pačio storio kaip originalai.