Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Pradėjau ardyti galinius amortizatorius, būklė visumoj nebloga. Tepalo beveik nebuvo, štokai susitrynė, aprūdijo. Štokus persitekint reiks naujus.
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
O gal geriau štokus pritaikyt nuo automobilinių amortizatorių ir nutekint reikiamo ilgio? Chromuotas padengimas geresnis nei tekintas ir poliruotas.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Auryzzz rašė:Pradėjau ardyti galinius amortizatorius, būklė visumoj nebloga. Tepalo beveik nebuvo, štokai susitrynė, aprūdijo. Štokus persitekint reiks naujus.
Aš pirkau chromuotus štokus (8 mm berods, jei atmintis neapgauna) iš "Kauno Hidraulikos Centro". Beliko tik pasitrumpinti iki reikiamo ilgio, padaryti sriegius ir pratekinti griovelį fiksatoriui.
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Joa, nieko šlifuoti ir neplanuoju, neverta, turiu grūdintas kreipiančias 8mm, reiks tik galus apsitekint
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Su galiniais amortikų štokais susitvarkyta, o ką su priekiniais daryt? Esat chromavę ar poliravę? Darbiniai paviršiai stipriai pavargę..
- Stumoklis24
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Grazu ziuret. Viskas tvarkingai daroma.
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
O ka dabar darysit su tom vietom kur buvo rudys? Padengsite kazkuom, ar bus perchromuotos?
Re: Dnepr MT-9 antras gyvenimas
Nieko nedarysiu, sutepsiu ir surinksiu, ten ne darbiniai paviršiai.
Sekmadieniui "lengvas" darbelis su sėdynėm:
Sekmadieniui "lengvas" darbelis su sėdynėm: