Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas IZ 56 59m

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Shimas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Vas 2020, 11:54

IZ 56 59m

Standartinė Shimas »

Sveiki, noriu pasidalinti turima technika ir jos remonto eiga. Taip pat prašysiu bendruomenės padėti man atskirais klausimai. Dažnu atveju informacijos ieškojimas užima daug laiko, o ir nežinai ar ji tiksli. Tikiuosi šioje temoje gauti tikslią informaciją. Kalba turėtų būti apie IZ 56 59m gamybos motociklo atstatymą.
DSC_1048.jpg

DSC_1051.jpg

Trumpai nuotraukose matomo stovio motociklą man perleido Tėvukas. Prieš tai jis buvo tvarkytas pagal jo nuožiūra ir supratimą.
TA galėčiau pereiti ir dabar bet norisi jį iškarto registruoti kaip senovinę techniką. IZ vis dar su rusiškais dokumentais.
Shimas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Vas 2020, 11:54

Re: IZ 56 59m

Standartinė Shimas »

Pirminis planas atlikti visus remonto darbus kad galima butų registruoti kaip senovinę techniką.
Gal kas galėtumėte mane trumpai apšviesti kokie jau dabar esamo moto niuansai galėtų trukdyti jį registruoti?
Ar galinė lempa, rankinė bėgių perjungimo kojelė, nekokybiškas dažymas, bei lyk ir neoriginali priekinė lempa galėtų trukdyti registravimui?
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: IZ 56 59m

Standartinė kęstutis »

Kelios nuorodos ta tema dėl reikalavimų ir atsiliepimų.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct ... AIS.408370
https://www.klasika.us/2015/05/27/istor-transp-priem/
Galiu išsakyti tik savo nuomonę. Istorinio transporto pliusai tai tik kad tech. apžiūra kas 5 metai. Trūkumai kad po 10 metų teks vėl atlikti įvertinimą, transportas įgyja statusą ne kasdieniam naudojimui.
Konkrečiai dėl šio motociklo pripažinimo istoriniu. Reikėtų konsultuotis su ta asociacija kurioje planuojate atlikti įvertinimą. Man krenta į akis kaip trūkumai: galinis žibintas, priekinis žibintas- manau turi būti didesnis, ratlankiai ir duslintuvų bakeliai turėtų būti motociklo spalvos, duslintuvų alkūnės chromuotos -čia matyčiau kaip dažytos, demferis turėtų būti juodas. Dėl dažymo kokybės tai vėl kiekvieno savas supratimas. Jei norite susitvarkyti idealiai, tuomet manau reiktu perdažyti.
Shimas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Vas 2020, 11:54

Re: IZ 56 59m

Standartinė Shimas »

Pagyvinam tema. Šiek tiek naujienų.
Nemažai ilgų savaičių būta žaidimo su užkūrimu. Nors tėvukas minėjo kad kūrėsi be problemų bet man paėmus jis arba nesikūrė arba vos padirbęs vėl užgesdavo. Daug kartų tikrinta kibirkštis, tikrinta ar kuro paduoda ir kiti elementai.
Kol galiausiai po vieno žvakės išėmimo žiūriu kad kibirkšties nėra. Panašu kad ji tai dingdavo tai atsirasdavo. OK galvoju reik ieškoti pakaitinių elementų uždegimo sistemai. Vėl viena kita savaitė kol radau babiną, laidų, kondensatorių.
Keičiu viena elementą po kito kibirkštis vis tiek silpna arba jos nėra. Na po ilgų tai vienos tai kitos dalies keitimo žiūriu akumuliatorius jau pasėdu. Pastačiau tiesiai krauti ir toliau tikrinu viską.
Na ir ka jūs galvojat :D Su pakrovėju motociklas tik brūkšt ir iš pirmo kart užsikūrė.
Išvada buvo blogas arba per maža srove duodantis akumuliatorius, nes kaskart eidamas kurti aš jį vis patikrindavau, 6,2V rodydavo.
Akumuliatorių naudojau iš vaikiškos elektrinės mašinytės.

Pirmas pirkinys prie motociklo tai akumuliatorius ;) Pirkau internetu iš JUTA.lt
Prikabinti failai
akumuliatorius.PNG
Shimas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Vas 2020, 11:54

Re: IZ 56 59m

Standartinė Shimas »

Dabar su naujuoju akumuliatoriumi motociklas kuriasi iš pirmo spyrio.

Be ieškant kas blogai ir kodėl nesikūrė motociklas užvedimo kojelė dirbo kaip reikalas.
Ja net dangtį išjudinau ir pradėjo bėgti tepalas.
Pakištas indas ir jame išbėgęs tepalas kėlė man įtarimų, bet toliau nesiblaškiau ir pirma sprendžiau užvedimo dilemą.
DSC_1771.jpg


Buvo net ir diskusija su Tėvuku kokį jis ten tepalą pylė į variklį :D
Aišku sakė naują :)
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: IZ 56 59m

Standartinė Raimis »

Tai kad jau ten kažkokia buiza sprendžiant iš spalvos. Bus patekę vandens ir suplakta emulsija.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
m105
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 431
Užsiregistravo: 09 Bal 2006, 20:40
Miestas: Alytus

Re: IZ 56 59m

Standartinė m105 »

Ilgai stovėjo padla ba ruda spalva tai rūdys, bet būna baisiau, nenuleisk rankų.
Skelbti atsakymą