Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Spa 15 Ant, 2:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 05 Pir, 1:20 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2019 Rgp 04 Sek, 22:14
Pranešimai: 50
Miestas: Vilkaviskis
Pries kelis menesius nusipirkau Volga, norejau atrestauruoti ir biski "patiuninguoti".
Kolkas dar tik kiauras kibiras, bet neuzilgo baigsiu darytis inverterini kempa ir susivirinsiu.
Volga gulejus penkis metus po medziu ant zemes. Kai pirkau rida buvo 92 tukstanciai, diedukas kur pardave sake, kad rida originali, variklis neperrinktas, nes jis ta Volga gavo nauja.
Deja tam diedukui turbut su atmintim negerai, nes variklyje jau buvo sveciu ir greiciausiai neviena, o du kartus.

Is pradziu galvojau sita varikli vezt i metalo lauza, nes jame jau perdaug rankdarbiu, bet apsigalvojiau ir ji trumpam prikelsiu ir pries isvezant i lauza kaip reikiant dabaigsiu. Sitam varikliui reik perdaug investiciju, kad ji tinkamai atkelt.

(tiksliu daliu pavadinimu nežinau, todel dadedu angliska pavadinima)
Voztuvu traukes (pushrods) buvo kazkieno suzymetos, bet tos zymes neatitiko ju vietu. Veleno guoliavietes buvo suzymetos, bet ir tos zymes neatitiko vietu, kaikurios guoliavietes turi net dvi skirtingas zymes.
Zodziu nesamone kazkas pridirbo.
Velenelio varztas buvo atsisukes ir pradejes grezti skyle dangtyje, pats velenelis pasislinko ir sudauze viena vostuvo pakeleja (lifter).
Veleneli dar iseitu isgelbeti, pakelejo reiks naujo.
Kai atsukau karterio varzta isbego penki litrai vandens ir puse litro tepalo, variklis buvo uzstriges, bet pora smugiu is paskatintojo ji atlaisvino.
Supyliau nauju tepalu ir bandziau pakurt varikli, bet kazkas pradejo girgzdet, todel baigiau bandymus ir pradejau ardymus.

Galvos spilkos buvo pagave korozijos, bandziau viska nuo rugsties iki brutalios jegos bet neisejo nuimti, todel siek tiek virs bloko isgreziau spilkas kiaurai per galva ir pagaliau nuemiau. Galva keliaus i lauza. Gilzes tobulos bukles, nera nei rudziu nei isdilimo.
Dvi indeklu poros stipriai sudile, visi kiti atrodo kaip nauji.

Rasta girgzdejimo priezastis - viename indekle visdar buvo vandens.
Is keturiu stumuokliu, triju pirstai sukiojiosi stumuoklyje ir isdilimo nera, vieno pirstas sukiojasi svaistiklyje ir tas kliba, todel reikes vieno naujo svaistiklio ir pirsto.
Velenas stipriai isdiles, "big end" guoliavietes sveikos, taciau visos iskyrus viena "main" guoliavietes stipriai sudile, velena reiketu restauruoti, taciau as to nedarysiu.

Velena pasveisiu amerikonisku metodu su batraisciu ir svitriniu, ir idesiu atgal, sudilusius indeklus pakeisiu naujais.
Galvos ieskosiu naujos, gali but kreiva kai bananas, nesvarbu, nes ja vesiu, kad nuimtu puse centimetro nuo pavirsiaus.
Pagal visagali interneta, sito variklio kompresija yra 6.7:1, akivaizdziai tam, kad kurtusi su rankena, todel as ja sukelsiu iki kokiu 9:1.
Mano kambaryje jau beveik du metus dulkes renka restauruota Garrett T25 turbina, todel suvirinsiu jai nauja ismetimo kolektoriu, kurio vistiek butu reikeje nes mano brolis sugebejo sulauzyti sena, bandant nuimti ta prakeikta galva.

Neturiu jokios inzinerines/mechanines knygutes todel visus tolerancus darysiu kaip iseina.
Su slankmaciu pamatavau velena, mano slankmatis nera labai tikslus, taciau bus geriau nei nieko, pridesiu veleno nuotrauka, idomi jusu nuomone.

Mano nuomone, sitas variklis turejo daug potencialo, taciau pavirto inzinerine tragedija.
Turiu pazystamu, kurie remontuodavo sitas masinas ir man sake, kad kas 100 tukstanciu reikedavo slifuot velena, kosmaras. :neigiamai:
Butent del to dar vieno tokio variklio nepirksiu, o darysiu taip vadinama "engine swap", turiu nusiziurejes viena varikli kurio kubatura pagal istatyma tinka, taciau galia tris kartus didesne. Pas mane dokumentuose nera parasyta galia, todel galbut pavyktu ta varikli idet ir ekspertize praeit. :roll:

Bet visa tai dar negreitai, mano nuojauta sako, kad iki kol sita volga bus mechaniskai ir kosmetiskai tvarkinga preais dar bent du metai.


Prikabinti failai:
IMG_20190804_165252.jpg
IMG_20190804_165252.jpg [ 97.42 KiB | Peržiūrėta 716 kartus(ų) ]
IMG_20190805_003253.jpg
IMG_20190805_003253.jpg [ 50.47 KiB | Peržiūrėta 716 kartus(ų) ]
Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 06 Ant, 22:24 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2019 Rgp 04 Sek, 22:14
Pranešimai: 50
Miestas: Vilkaviskis
Nauja diena, naujos problemos.
Kadangi tas puse litro tepalo kur isbego is karterio buvo tirstas ir juodas kai smala sugalvojau patvarkyt tepalo pumpa.
Sukant varikli niekaip neuzpumpavo tepalo, nors iesmas rode norma tai tuo paciu issiaiskinsiu kame reikalas.

Isardzius pumpa pasimate, kaip amzius ir nesvarus tepalai veikia toki itaisa. Aliuminis korpusas buvo stipriai pakramtytas, dantraciai taip pat.
Ant viso sito buvo spizinis dangtelis, kuriame buvo tepalo slegio reguliatorius.
Tepalo reguliatoriaus spyruokle buvo luzus, o stumuokliukas (+voztuvas) pastriges atidarytoje padetyje, tai reiskia, kad variklis negavo jokio tepalo spaudimo, puikumelis. :neigiamai:

Stumuokliukas buvo gana stipriai pastriges, bet truputis karscio ir tepalo ji atlaisvino. Luzusiai spyruoklei pakaitalo neradau, todel nulyginau luzusius krastus, apsukau galus, kad abu ploksti galai susidurtu, tarp ju ikisau saibuke ir va taip spyruokle buvo pataisyta.

Nepatiko man sitos pumpos dizainas, spizinis dangtelis sandarinasi su popierine tarpine, sitaip neina nustatyt tarpo tarp dantraciu ir korpuso.
Gali buti, kad butent del to dantraciu sonai taip stipriai isdile, nes mazu perstipriai suverze ir prispaude dantrati prie aliumo.
As perdarysiu kaip siuolaikinese masinose daro, kad vietoje tarpines butu silikono sluoksnis.
Pas mane SAAB'e taip yra (zinau nes varikli perrinkau) ir kuo puikiausiai veikia.

Sito siurblio gamyklinio frezavimo zymes labai grubios, toks vaizdas, kad bebras isgrauze, todel daug ka slifuosiu. Neturiu jokiu stakliu, taciau turiu marmuro bloka ir svitrinio popieriaus, kuriu cia uzteks per akis.

Pradejau slifavima nuo spizinio dangtelio, poto perejau iki dantraciu.
Vienas dantratis uzspaustas ant varomos asies ir dar sone fiksatoriu ikalta turi, sita fiksatoriu greziant nuluzo man grastas, kurio nejo isimt ir negana to jis sulizo i kokias penkias dalis.
Todel as ta dantrati pakaitinau ir per jega isstumiau, grazto ir fiksatoriaus likutis buvo kai kokiu zirkliu perkirptas.
Asi pasveiciau ir islyginau, nes nuimant siek tiek susibraize.
Nuslifavau dantracius iki 35.05mm (kas yra dar negalutinis slifavimas) ir perejau prie aliuminio korpuso, ant kurio, kaip ir visur kitur, gamyklinis apdirbimas buvo ganetinai prastas.
Sitame korpuse yra keletas pavirsiu, kurie sandarina, todel visus paslifavau, vienus daugiau, kitus maziau.
Po slifavimo dar matosi gilios gamyklines zymes, kurios parodo gamyklinio apdirbimo grubuma.
Suslifavus aliumini korpusa tesiau dantraciu slifavima. Juos slifuojant kartas nuo karto idejau i korpusa ir su liniuote paziurejau ar laisvai sukasi.
Kai buvau patenkintas tarpu uzdejau varoma dantrati atgal ant asies, pragreziau nauja skyle ir uzfiksavau 3mm geleziniu strypeliu.
Galutinis dantraciu dydis 34.95mm.

Surinkau pumpa ir prasukau. Is pradziu nesisuko, nes truputis silikono ant dantraciu pateko, bet labai lengvai atsilaisvino ir pradejo suktis kuo puikiausiai.

Vakar isploviau juodulius is bloko, ryt tepalo kanalus praplausiu, radau namie nauju indeklu sitam varikliui tai vis sis tas, dar reikes veleno kanalus isplaut ir gal biski dar paslifuot.

Kyla minciu kaip ta galva su skylem galeciau patvarkyt. Skyles tik per ausinimo kanala pragreztos tai kompresija niekur neprapuls.
Joki klijai nepades, nes antifrize yra glikolio (kuris mikstina klijus) ir neturiu kaip metalo uzliet, bet ryt paziuresiu ar mano planas pavyktu.
Savo super slapto plano neaiskinsiu, nes niekas jo vistiek nesuprastu, galiu garantuot. 88888)

Kazkur namie nauja sankabos diska maciau, kas dar primine viena dalyka.
Diedukas kur pardave sake, kad pavaru deze visiskai mirus, nes nevienas begis neveikia, o tai pasirodo buvo del to nes sankabos diskas buvo tiek sudiles, kad laisvai sukosi diskatoriuje. O su pavaru deze viskas gerai, begiai jungiasi puikiai.


Prikabinti failai:
IMG_20190806_165130.jpg
IMG_20190806_165130.jpg [ 66.3 KiB | Peržiūrėta 646 kartus(ų) ]
IMG_20190806_173135.jpg
IMG_20190806_173135.jpg [ 74.29 KiB | Peržiūrėta 646 kartus(ų) ]
IMG_20190806_185830.jpg
IMG_20190806_185830.jpg [ 65.05 KiB | Peržiūrėta 646 kartus(ų) ]
IMG_20190806_194436.jpg
IMG_20190806_194436.jpg [ 76.83 KiB | Peržiūrėta 646 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 13:09 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2019 Rgp 04 Sek, 22:14
Pranešimai: 50
Miestas: Vilkaviskis
Perziurejau ta galva ir turetu pavykt pataisyt. Nuo jos nuslifuoti saugiai eitu tik 2mm, poto jau butu rizika susiplninti zvakes sriegi.
Tuo paciu pasiemiau svirksta ir pamatavau degimo kameros kubatura, gavosi 70cc.
Paskaiciavau degimo kameros pavirsiaus plota ir gavosi mazdaug 52.75cm^2.
Visa sita paskaiciavus apskaiciavau kompresija ir gavau apie 8.34:1.
Sito variklio buvo du modeliai, vieno kompresija 6.7:1 (2401), kito 8.2:1 (24D).
Taip iseina pas mane yra 24D modelis. :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 14:06 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8519
Miestas: Alytus
Kiek prisimenu, tai kaip tik atvirkščiai. 24D- deforsuotas, t.y. su mažesniu suspaudimo laipsniu.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 18:37 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2010 Bir 08 Ant, 16:58
Pranešimai: 126
SAABakas rašė:
Perziurejau ta galva ir turetu pavykt pataisyt. Nuo jos nuslifuoti saugiai eitu tik 2mm, poto jau butu rizika susiplninti zvakes sriegi.
Tuo paciu pasiemiau svirksta ir pamatavau degimo kameros kubatura, gavosi 70cc.
Paskaiciavau degimo kameros pavirsiaus plota ir gavosi mazdaug 52.75cm^2.
Visa sita paskaiciavus apskaiciavau kompresija ir gavau apie 8.34:1.
Sito variklio buvo du modeliai, vieno kompresija 6.7:1 (2401), kito 8.2:1 (24D).
Taip iseina pas mane yra 24D modelis. :)
O kaip kameros plotas su kompresija koreliuoja?
Man rodos reikia imti degimo kameros tūrį ir jį padalinti iš kameros tūrio ir cilindro darbinio tūrio sumos.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 19:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2019 Rgp 04 Sek, 22:14
Pranešimai: 50
Miestas: Vilkaviskis
Raimis rašė:
Kiek prisimenu, tai kaip tik atvirkščiai. 24D- deforsuotas, t.y. su mažesniu suspaudimo laipsniu.


Is gaz24.com :
Cituoti:
two compression ratios available – 8.2:1 (model 24D) or 6.7:1 (model 2401)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 19:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2019 Rgp 04 Sek, 22:14
Pranešimai: 50
Miestas: Vilkaviskis
Zhynys rašė:
SAABakas rašė:
Perziurejau ta galva ir turetu pavykt pataisyt. Nuo jos nuslifuoti saugiai eitu tik 2mm, poto jau butu rizika susiplninti zvakes sriegi.
Tuo paciu pasiemiau svirksta ir pamatavau degimo kameros kubatura, gavosi 70cc.
Paskaiciavau degimo kameros pavirsiaus plota ir gavosi mazdaug 52.75cm^2.
Visa sita paskaiciavus apskaiciavau kompresija ir gavau apie 8.34:1.
Sito variklio buvo du modeliai, vieno kompresija 6.7:1 (2401), kito 8.2:1 (24D).
Taip iseina pas mane yra 24D modelis. :)
O kaip kameros plotas su kompresija koreliuoja?
Man rodos reikia imti degimo kameros tūrį ir jį padalinti iš kameros tūrio ir cilindro darbinio tūrio sumos.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt


Plotas rupetu tik tada jei noreciau slifuojant galva kelt kompresija, nes kitaip neapskaiciuociau kiek reik nuslifuot, del to as ji skaiciavau, bet kai pamaciau, kad pas mane gera dar kompresija nusprendziau nesivarginti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 20:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2019 Rgp 04 Sek, 22:14
Pranešimai: 50
Miestas: Vilkaviskis
Siandien visa diena praleidau tvarkydamas galva.
Yra kelios bedos kurias reikejo sutvarkyt: pastrige ar nuluze spilkos su varztais, isgreztos skyles ir plaktuko zymes prie ismetimo angos.
Is anksto pasakysiu, kad plaktuko zymiu pataisyt nespejau.
Pirma emiau tvarkyt skyles, kurias pragreziau, kai spilkas nutraukt reikejo. Tame buvo dvigubas darbas, nes reik uztaisyt skyles is ausinimo skyscio kameros i spilka ir uztaisyt skyles is ausinimo skyscio kameros i lauka.
Pirma tvarkiau skyles is kameros i spilkas, jas patvarkyt nebuvo sunku, tinkamu irankiu trukumas irgi nesutrugde.
Radau 16mm aliuminio vamzdelio nuo senos rusiskos slidziu lazdos, tada praplatinau skyle kur eina spilka iki 16mm ir ispaudziau ta aliumini vamzdeli.
Pries ispaudziant vamzdeli ir skyle sutepiau hermetiku. Is pradziu bandziau ikalt plaktuku, bet skyle buvo truputi per maza.
Tada radau ilga M10 varzta ir pasato vaziuokles ir ji prakises uzmeciau pora saibukiu ir su verzle verziau, kol vamzdelis buvo ispaustas.

Poto reikjo uztaisyt skyles, kad ausinimo skystis nebegtu lauk.

Sugalvojau padaryt aliumini kamsciuka su nedideliu konusu, ji ikalt ir is sonu priplakt.
Aliumo gavau is seno kieto disko, ispjoviau gabaliuka su fleksu ir su dilde dildinau, kol dydis tiko i skyle. Poto pries ikalant sutepiau hermetiku, ikaliau ir su kaltu is sonu priplakiau.
Ta pati padariau ir su kita skyle ir sitaip uztaisiau savo pragreztas skyles.

Toliau reikejo istraukt splika su nuluzusiu varztu, viena spilka taip pat buvo nuluzus. Is viso keturios spilkos ir vienas varztas.
Viena spilka atsisuko su dviem suverztom verzlem, kitas sukant prasisuko sriegis verzlese. Verzles 10mm smulkiasrieges, ir ju turejau tik tiek kiek is sito variklio istraukiau.

Pastrigusias spilkas issukau standartiniu budu, uzvirinant verzle, siuo atveju naudojau tas pacias prasuktas smulkiasrieges verzles.
Spilkos viename gale turi smulku sriegi, bet kitame paprasta M10, todel desiu paprastas M10 spilkas.
Pas mane SAAB'e metrinis sriegis ir viskas laikosi, tai Volgoje irgi turetu problemu nebut.

Viena spilka buvo luzusi kokiu 5mm gylyje. Jai isimt pirma ikisau elektroda ir priliejau metalo, tada uzvirinau verzle.
Verzle nesilaike, todel paemiau kaltuka numust slaka, kad uzvirint kita verzle, taciau taip isejo, kad pradejo suktis ir su replem atsukau.

Tada liko tik nuluzes varztas, prie jo privirinau verzle ir iki baltumo uzkaitinau, bet jis niekaip neatsisuko.
Po triju bandymu pasidaviau ir isgreziau, pasirodo jo sriegis eina tiesiai i ausinimo skyscio kanala, todel jis bus nuo korozijos prilipes.
Isgrezes susriegiau, siek tiek varzto liko, bet nesvarbu, nes sitas varztas (kartu su kitais trim) laiko tik skardini dangteli galvos sone.

Patvarkes galva isplausiu bloka, poto stumuoklius ir jei netingesiu surinksiu varikli.
Pries surenkant varikli noretusi susirast nauja svaistikli, nes mano vienas ties pirstu kliba ir zinoma nauja galvos tarpine, nes sena ismeciau jau seniai, nes ji buvo supuvus ir greiciausiai is asbesto padaryta.

Indeklu verzliu niutonmetru nežinau, tai jei nerasiu kiek sukt versiu pagal koki Chevy small block ar Mopar standarta.


Prikabinti failai:
IMG_20190807_140139.jpg
IMG_20190807_140139.jpg [ 121.93 KiB | Peržiūrėta 583 kartus(ų) ]
IMG_20190807_143423.jpg
IMG_20190807_143423.jpg [ 104.02 KiB | Peržiūrėta 583 kartus(ų) ]
IMG_20190807_143732.jpg
IMG_20190807_143732.jpg [ 142.15 KiB | Peržiūrėta 583 kartus(ų) ]
IMG_20190807_151507.jpg
IMG_20190807_151507.jpg [ 97.93 KiB | Peržiūrėta 583 kartus(ų) ]
IMG_20190807_151947.jpg
IMG_20190807_151947.jpg [ 104.87 KiB | Peržiūrėta 583 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 07 Tre, 21:44 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8519
Miestas: Alytus
SAABakas rašė:
Raimis rašė:
Kiek prisimenu, tai kaip tik atvirkščiai. 24D- deforsuotas, t.y. su mažesniu suspaudimo laipsniu.


Is gaz24.com :
Cituoti:
two compression ratios available – 8.2:1 (model 24D) or 6.7:1 (model 2401)

Patikrinau žinyną. Pasirodo- klydau. 24D iš tiesų yra didesnio suspaudimo laipsnio.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Rgp 08 Ket, 7:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Rgs 02 Pen, 12:11
Pranešimai: 246
Suspaudimo laipsnis ir kompresija yra du skirtingi dalykai... Nesuprantu kam belenkaip prikelti ta virikli, gaminti kolektoriu ir "susprogdinus" (kas manau bus labai greit jei ji isvis paleisi) keisti kitu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Parduota MT-9 1972m.

forume Parduodu transportą

geduuxx

5

2789

2018 Rgp 27 Pir, 22:03

geduuxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Vainiaus Dnepr MT-11 projektas

forume Perdaryta senovinė technika

Vainius

8

7788

2018 Rgs 13 Ket, 18:24

Generolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu GAZ AA projektas visas ar dalimis

forume Skelbimai

ratas

3

920

2018 Rgs 04 Ant, 16:38

oldmegejas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodamas projektas Ford GPW

forume Parduodu transportą

rcepa

5

2018

2019 Geg 23 Ket, 10:55

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu OPEL Kadett (KJ38)1938m projektas

forume Parduodu transportą

bolido

0

1567

2018 Vas 20 Ant, 0:03

bolido Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu OPEL Kadett COUPE (KJ38)1938m projektas

forume Parduodu transportą

bolido

2

1561

2019 Bir 27 Ket, 10:28

bolido Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu OPEL Kadett COUPE (KJ38)1938m projektas

forume Skelbimai

bolido

0

413

2019 Geg 28 Ant, 11:33

bolido Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Volga gaz 21

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Parduodu transportą

Medardas

13

3081

2018 Geg 04 Pen, 20:32

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų GAZ 21 Volga

forume Nuotraukos/video

medved

2

726

2018 Kov 04 Sek, 22:50

laurynas400 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu M21 VOLGA

forume Parduodu dalis ir kita

VAIDAS KLI

1

419

2018 Geg 24 Ket, 9:00

VAIDAS KLI Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku VOLGA GAZ 24

forume Perku transportą

mokinuks

0

131

2019 Rgs 26 Ket, 14:33

mokinuks Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu GAZ 24 Volga skardos

forume Parduodu dalis ir kita

Jstas

0

175

2018 Lap 22 Ket, 11:35

Jstas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Volga zenklas

forume Parduodu dalis ir kita

wind

0

214

2018 Lap 15 Ket, 14:46

wind Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu VOLGA 21 DALYS

forume Skelbimai

Prezidentas

0

187

2019 Bir 13 Ket, 10:09

Prezidentas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų 24 volga 1988

forume Bendros diskusijos

24volga1988

2

417

2018 Spa 31 Tre, 9:42

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.

SAABakas » 2019 Rgp 05 Pir, 1:20

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Jawa 354

virginijus007 » 2019 Rgs 12 Ket, 14:19

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mobylette remontas

m105 » 2019 Kov 11 Pir, 21:18

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Plymouth Savoy 1954

gincee » 2019 Rgp 06 Ant, 22:17

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.

Edgaras.v » 2018 Gru 31 Pir, 13:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Lempa

m105 » 2018 Rgs 29 Šeš, 19:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Kolonėlės Monarch LSP 132/SW

Auryzzz » 2018 Lap 25 Sek, 23:46


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų

[ Eiti į: 1 ... 20, 21, 22 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Spa 13 Sek, 23:13

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.

[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Spa 13 Sek, 18:38

tadas1991 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas VOSCHOD 1969 metų

[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Spa 11 Pen, 8:42

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Jawa 350/360

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Spa 09 Tre, 23:02

Julius0606 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

[ Eiti į: 1 ... 16, 17, 18 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Spa 07 Pir, 23:26

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Jawa 354

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Rgs 20 Pen, 0:16

Ledūklis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Izh jupiter 2 projektas

[ Eiti į: 1 ... 24, 25, 26 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2019 Rgs 15 Sek, 20:54

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų