Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas Simson Schwalbe KR51/1 - dovana mylimai žmonai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Simson Schwalbe KR51/1 - dovana mylimai žmonai
Naujas mopedas. Tiksliau, bus kaip naujas. Ruošiamas žmonai, todėl viskas išorėje turi blizgėti. O nepriekaištingu veikimu jau pasirūpino vokietis, 1978m. Simson mopedų negalimalyginti su jokiu sovietiniu mopedu. Tai jau motocikliukas, kur kiekvienas varžtelis ir skylutė turi vokišką tikslumą ir praktinį pateisinimą.
Realybė
Variklis n-metų prastovėjo lauke su išsukta žvake. Stūmoklio žiedai prirūdijo mirtinai. Jau savaitę laiko supurkšta WD, bet nieko nebus. Viršuje likę 15 mm pasidengę sustorejusiu rūdžių sluoksniu, todėl be prievartos neapsieisiu.
Prašau pagalbos, kas turi patirties su panašią operacija.
Realybė
Variklis n-metų prastovėjo lauke su išsukta žvake. Stūmoklio žiedai prirūdijo mirtinai. Jau savaitę laiko supurkšta WD, bet nieko nebus. Viršuje likę 15 mm pasidengę sustorejusiu rūdžių sluoksniu, todėl be prievartos neapsieisiu.
Prašau pagalbos, kas turi patirties su panašią operacija.
Paskutinį kartą redagavo augism 31 Spa 2020, 19:49, redaguota 1 kartą(us).
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
augism rašė:Naujas mopedas. Tiksliau, bus kaip naujas. Ruošiamas žmonai, todėl viskas išorėje turi blizgėti. O nepriekaištingu veikimu jau pasirūpino vokietis, 1978m. Simson mopedų negalimalyginti su jokiu sovietiniu mopedu. Tai jau motocikliukas, kur kiekvienas varžtelis ir skylutė turi vokišką tikslumą ir praktinį pateisinimą.
Realybė
Variklis n-metų prastovėjo lauke su išsukta žvake. Stūmoklio žiedai prirūdijo mirtinai. Jau savaitę laiko supurkšta WD, bet nieko nebus. Viršuje likę 15 mm pasidengę sustorejusiu rūdžių sluoksniu, todėl be prievartos neapsieisiu.
Prašau pagalbos, kas turi patirties su panašią operacija.
Stumuoklis dar ne apatiniame taske ?
Ultragarsa ne bandete nauduoti ?
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Peržiūrėkit mano temą apie pannonios restauravimą. Tik ten padariau kvailą klaidą, stūmiau stūmuoklį su sąlyginai plonu varžtų ir pradūriau. Būtinai reikia padėt kažką ant stūmuoklio, kad kuo didesnį paviršių spaustų.
Taip pat gali padėt pakaitinimas/šaldymas. Yra purškalai -50 laipsnių, kogero padėtų pajudint metalą.
https://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=71913
Taip pat gali padėt pakaitinimas/šaldymas. Yra purškalai -50 laipsnių, kogero padėtų pajudint metalą.
https://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=71913
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Ačiū, studijuosiu.
Stūmoklis 15 mm nuo cilindro viršaus. Rusų forumuose randu siūlymų stumti stūmoklį aukštyn, o ne žemyn. Bet kaip minejau, viršus riebiai prirūdijęs, tai gi, vidinis cilindro diametras jau ne 41mm, o bus 39,5 ar 40
Kolegos leidimu įkeliu jo darbo foto
FOTO SVETIMA
Stūmoklis 15 mm nuo cilindro viršaus. Rusų forumuose randu siūlymų stumti stūmoklį aukštyn, o ne žemyn. Bet kaip minejau, viršus riebiai prirūdijęs, tai gi, vidinis cilindro diametras jau ne 41mm, o bus 39,5 ar 40
Kolegos leidimu įkeliu jo darbo foto
FOTO SVETIMA
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Čia tik siūlymas. Pripilčiau iš viršaus pilną cilindrą WD ar hidrolio, žibalo ir palikčiau kelioms dienoms ar savaitei. Galima ir daryti cilindro pašildymus su fenu kol mirksta skystyje. Gerai būtų daryti išmirkymą ir iš stūmoklio apačios - pripilant pro įsiurbimą ar išmetimą , užkišant skyles ir variklį apversti aukštyn kojom kad atmirktų sijonas. Po savaitės išpylus skystį į cilindrą statai apvalią malką cilindro diametro ir su plaktuku stukseni. Malkos paviršių reikėtų vidurį išskobti kad malka remtusi į stūmoklio kraštus, bet ne į vidurį.
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Siūlau atmirkymui naudot atf ir acetono mišinį. Užrūdijusius varžtus ima geriau už wd40.
Po to uždėčiau galvą ir per žvakės skyle įsukęs vamzdelį paduočiau alyvą po geru slėgiu.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Po to uždėčiau galvą ir per žvakės skyle įsukęs vamzdelį paduočiau alyvą po geru slėgiu.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Užėjau į garažą, mintys jau paruošė veiksmų planą. Priminsiu, cilindras buvo savaitę laiko mirkomas WD, tai tas pats žibalas. Kiekvieną vakarą vis papurškiant naujai pro viršų, karbiuratoriaus ir išmetimo skyles. Gal dar reikėjo papurkšti ir per riebokšlius...
Visa ko man palinkejote - išsipildė. Stūmoklį išjudinau Auryzzz metodu. Bijodamas smeigiu išrovimo, kabinausi už visų 4 smeigiu, naudojau prailgintas veržlės, ant stūmoklio dejau transporterio gumos.
Po pirmo trakštelėjimo viską atsukau, ir dar po kokių 10 min. stūmoklis sunkiai, bet nuslinko žemyn.
O čia visas gėris ir baigiasi. Ir kas toliau? Ar reikėjo tikėtis, kad pajudintas iš vietos stūmoklis ims smagiai šokinėti aukštyn žemyn?
Vienu žodžiu, sėdžiu prie dar vienos suskilusios geldos
Kai stūmoklį patraukti aukštyn?
Visa ko man palinkejote - išsipildė. Stūmoklį išjudinau Auryzzz metodu. Bijodamas smeigiu išrovimo, kabinausi už visų 4 smeigiu, naudojau prailgintas veržlės, ant stūmoklio dejau transporterio gumos.
Po pirmo trakštelėjimo viską atsukau, ir dar po kokių 10 min. stūmoklis sunkiai, bet nuslinko žemyn.
O čia visas gėris ir baigiasi. Ir kas toliau? Ar reikėjo tikėtis, kad pajudintas iš vietos stūmoklis ims smagiai šokinėti aukštyn žemyn?
Vienu žodžiu, sėdžiu prie dar vienos suskilusios geldos
Kai stūmoklį patraukti aukštyn?
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Dabar jusu uzduotis pasikelti cilindra nuo bloko, kazka pasikisti i tarpa, ir stumti toliau. Sujudeje jau eina lengviau. Pvz, su presu stumiant labai pripuvusi guoli, kartais reikia 20T isjudinti, o po antro POKST jau eina su 5-10T.
Jei neuzteks spilku ilgio, galima bandyti jas issukti ir ilginti. Jei galima jas issukti jau dabar, tai iseis cilindra atskirti nuo bloko, vadinasi perskele blokus ir iseme alkunini su visu cilindru, galite pratesti ant preso ar geru dideliu spaustuvu (tik spaustuvams gali tekti pasidaryti kokia sistemele. O jei atskirti neiseina, bet iseina pakelti cilindra ir issukti spilkas, tada iseis prakisti vietoj spilku savo ilgus varztus ir apacioje uzsuke ant ju verzles turesite savo nuosavas spilkas atskirai nuo bloko ir jame itvirtinto alkuninoo. Taigi, stumiant toliau stumika, cilindras kelsis aukstyn.
Svarbiausia, kad vietoj stumoklio gilzej, nepajudetu gilze cilindre
Jei neuzteks spilku ilgio, galima bandyti jas issukti ir ilginti. Jei galima jas issukti jau dabar, tai iseis cilindra atskirti nuo bloko, vadinasi perskele blokus ir iseme alkunini su visu cilindru, galite pratesti ant preso ar geru dideliu spaustuvu (tik spaustuvams gali tekti pasidaryti kokia sistemele. O jei atskirti neiseina, bet iseina pakelti cilindra ir issukti spilkas, tada iseis prakisti vietoj spilku savo ilgus varztus ir apacioje uzsuke ant ju verzles turesite savo nuosavas spilkas atskirai nuo bloko ir jame itvirtinto alkuninoo. Taigi, stumiant toliau stumika, cilindras kelsis aukstyn.
Svarbiausia, kad vietoj stumoklio gilzej, nepajudetu gilze cilindre
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Dabar pakelk cilindrą, po juo pakišk atramas ir tęsk stūmimo procedūrą smeigėmis. Gali reikėti ilgesnių smeigių.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Re: Prirūdijusio stūmoklio išlaisvinimas. Simson Schwalbe KR
Zhynys rašė:Siūlau atmirkymui naudot atf ir acetono mišinį. Užrūdijusius varžtus ima geriau už wd40.
Po to uždėčiau galvą ir per žvakės skyle įsukęs vamzdelį paduočiau alyvą po geru slėgiu.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Nepamirskit, kad cilindras dvitaktis ir turi ventiliacines angas