Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas VOLVO T-31 1952 metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Malonu, kad ir kitiems patinka dideli "keturračiai" :puiku: .
Norisi užsiminti ir apie šių dienų problemą - coronaviruso grėsmę. Atrodo laisvo laiko padaugėjo, turėčiau pasidaryti daugiau savo projekto darbų, tačiau taip nėra. Jei darbo eigoje pritrūksta kokių smulkmenų, jų tiesioginio pirkimo būdu įsigyti parduotuvėse nėra galimybės - jos nedirba. Ir bendra nuotaika tampa nedarbinga, kai aplink tiek grėsmingos informacijos -visuotinis karantinas.
Perrinktas karbiuratorius.
Ardant, vos tik prisilietus nulūžo kuro padavimo bronzinis antgalis. Teko sriegio likutį krapštyti iš korpuso lauk. Radau užsikišusį ar specialiai užkištą oro kanalą. Pilnas kanalas smėlio su žvyru ir dar tepaluotas. Kanalas su užlinkimais, tai teko pavargti kol jį išvaliau. Adata matosi kad keista - smailus galas atrodo kaip naujas. Bet pagrindinis purkštukas tai užlankstytas su replėmis . Aš jį išlyginau, bet ar jis neturi turėti susiaurėjusio galo - nerandu niekur??? :galvoti: Bendrai karbiuratoriaus būklė optimizmo nekelia - kažkas buvo daryta, bet nežinia kodėl radau tuos užkišimus ir sulankstymus. Manau variklio paleidimo metu dar teks su juo pavargti :roll: .
Dėl purkštuko originalios išvaizdos bandžiau ieškoti informacijos internete, radau tik merginą kuri remontuoja karbiuratorius ir nebijo susitepti rankų :D
https://www.youtube.com/watch?v=hVraAXnh5jk
DSC02000.JPG
DSC02081.JPG
DSC02012.JPG
DSC02015.JPG
DSC02017.JPG
DSC02038.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

....
DSC02041.JPG
DSC02078.JPG
DSC02083.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Perrinktas degimas.
Skirstymo dangtelis tvarkingas, skilimų nėra, išdegimai ties jungtimis minimalūs. Skirstymo skriejikas nulenktas į vieną šoną - teko atitiesinti . Gal taip bandė ankstyvinti degimą, nors tai vyksta apatinės rankenėlės pasukimu ir keičiant kontaktų padėtį kumštelio atžvilgiu bei dantračiai susistato ant žymių. Pradžiai nesupratau ir kumštelio formos. Variklis keturių cilindrų ir darbo ciklas 1-3-4-2, kumštelis keturių kantų, bet kumštelio kantai išdėstyti ne vienodais atstumai. Nejau darbo ciklai išdėstyti ne vienodais kampais. Bet pasirodo kumštelis savo apsisukime skelia tik dvi kibirkštis ir visam darbo ciklui kumštelis sukasi du kartus, o skriejikas tik vieną :geda: :D . Ardant toliau radau daug rudžių ties magnetu ir guoliais. Dėl prirūdijimų teko pavargti ir su indukcinės ritės išėmimu - įrankių naudoti negaliu, nes galima pažeisti apvijas. Ten teko vargti su chemija ir rankomis. Pakeisti nauji guoliai - su tokiais nebuvau susidūręs E13 ir E15 88888). Korpusas smėliuotas, magnetas šveistas su diskiniu vėliniu šepečiu, pravalyti kontaktai ir viskas surinkta. Surinkimo metu iš lėto dariau prasukimą ir negalvodamas prilaikiau skriejiką - davė smūgis per rankas ir degimas skrido ant darbastalio :velnias: Taigi kibirkštį turiu. Ar jos pakaks ir ar ji bus patikima matysiu ateityje, nes švedų forume mačiau kad perdarinėja išmesdami originalią indukcinę ritę ir dėdami prie šono automobilinę ritę ir paleisdami degimo maitinimą per akumuliatorių.
DSC01824.JPG
DSC01840.JPG
DSC01980.JPG
DSC01982.JPG
DSC01990.JPG
DSC01993.JPG
gincee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 64
Užsiregistravo: 05 Sau 2010, 20:47
Miestas: vilkanas

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė gincee »

kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

gincee rašė:http://www.lytagra.lt/vn/skiedikliai/67908-zibalas-5l-082503223.html

Šis kuras manau traktoriui turi tikti , tik gaila kad šių dienų kainomis dvigubai brangesnis už benziną. Bandymams tai tikrai bus gerai :geras: .
Vartotojo avataras
PASHKA31
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 278
Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
Miestas: Vilnius

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė PASHKA31 »

Vilniuje, Kalvarijų g. 161A, degalinėje "Baltic Petroleum" pila žibalą. Kaina: keliais centais brangiau nei benzinas. Prieš savaitę pyliausi.
abazys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 01 Vas 2011, 15:56

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė abazys »

PASHKA31 rašė:Vilniuje, Kalvarijų g. 161A, degalinėje "Baltic Petroleum" pila žibalą. Kaina: keliais centais brangiau nei benzinas. Prieš savaitę pyliausi.

ir vakar buvo...
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

"Bingo" žibalas ir degalinėje :geras: .
Skambinau šiandien į šią degalinę: -taip žibalo turime, litro kaina 1,29 euro. Klausiau ar taikomos nuolaidos kaip kurui, - ne jis skaitomas kaip prekė, nors pilamas iš kolonėlės bet galima naudoti nuolaidų kortelę ir bus nuolaida -0,03euro. Minėjo kad vežamas iš Mažeikių.
Įsivedus Baltic Petroleum degalinių tinklą, rodo kad ši jų degalinė vienintelė Lietuvoje prekiauja reaktyviniu kuru.
https://balticpetroleum.lt/baltic-petroleum-degalines
Gal ir neblogai išplėtotas šio kuro įsigijimo tinklas - kai reikės su traktoriumi dirbti, pradžiai reikės sulakstyti į Sostinę "Šilutė - Vilnius -Šilutė" :roll: Jei rimtai tai šaunu, prie progos bus galimybė aplankyti šią degalinę :labas:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Kaip ir minėjau, vairo kolonėlė leidžia tepalą per riebokšlį. Norint jį pakeisti teko išimti lauk visą kolonėlę. Ardant pastebėjau , kad vamzdis tarp kolonėlės ir vairo šiek tiek linkęs. Tuo pačiu linkęs ir vairo sukimo velenas. Pasirodo jau kai krito kažkas sunkaus ant sparnų, tai nepagailėjo vairo ir kolonėlės veleno. Vamzdį ir veleną tiesinau tekinimo staklių pagalba. Slieko guoliai ir bronzinės įvorės kaip nauji. Na o riebokšlis su keistu užrašu jau atgyveno. Matuojant su slankmačiu būtų 32x42,8. Artimiausias ir tas tik iš Vilniaus atkeliavo 32x43x7. Turiu viltį, kad 0,2mm gal pats prasimatavau, o jei ne tai gal pavyks įpresuoti ir su 0,2mm pertekliumi. :roll:
Po švenčių bandysiu surinkinėti kolonėlę.
DSC02169.JPG
DSC02179.JPG
DSC02184.JPG
DSC02185.JPG
DSC02201.JPG
DSC02211.JPG
Andrius831
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 443
Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
Miestas: KLAIPĖDA

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė Andrius831 »

Kęstuti,jums reikia pasvarstyti apie savo veiklos,savo projektų filmavimą.Kitaip sakant,vesti bloga viename iš kanalų,aišku anglų,rusų kalbomis būtų jums naudingiausia.Turėtumėte daug sekėjų ir nemažai žmonių įkvėptumėte.Aišku video blogas reikalauja daug laiko.Dabar dėja šiame forume tik 2,5 žmogaus gali pasimėgauti tokiu nuostabiu darbu.Man asmeniškai yra sąvotiškas įkvėpimas tvarkyti savo techniką paskaičius Jūsų darbus.Plius viliuosi ir patarimą kadą gauti,esant butinybei.
Klaipėda
Skelbti atsakymą