1985 vasario mėn. su draugu nuskridome i Syktyvkarą {Komi respublika}pirkti 2107. Sniego buvo tiek, kad matėsi tik garažo kaminukas kur stovėjo tas septintukas, ištraukti tą mašiną iš garažo jokiu vilčių, šeimininkas patarė palaukti pora savaičių, tada sugalvos ką nors. Buvom labai pikti, nutarėm skristi namo, ne pirmas kartas. Iki skridimo likus parai uzsukom į auto dalių parduotuvę, isikalbėjus su pardavėju kaip mums nesiseka, jis sako važiuokite į bazę, gavo 10 mašinų su varančiais priekiniais ratais, kurių niekas neperka, nes kaip paaiškino padangų uztenka 4-5tuks. km. Nuvažiavus į bazę sužinojom, kad visom mašinom išdalintos paskiros, už 100 rublių gaunu paskiros savininko adresą, pasirodo jis karininkas. pamosikavus 500 rublių jis sutinka ją perleisti, parašo įgaliojimą su teise parduoti. Grižom į parduotuvę, nusiperku dar 2 "liuksines" padangas, kad davažiuoti iki namų
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dvi kanistras benzinui, piltuvėlį, šmėlį {krosnelė} Tai buvo pirmi metai, kai buvo atidarytas kelias, kad galėtum pasiekti Kirovą. pravažiavus 150km prasidėjo puga, teko stoti, tamsu, nelabai jauku, bet mašinoi šilta, lauke netoli-30. prašvitus pradėjome jausti smakių kvapą. Užgesinau variklį, duris sunkiai atidarėme, užpūstė, nuėjus prie bagažinės pamatėme, kad dumam nėr kur eiti, sniego metras. Kelionėje užtrukom savaite, tai buvo vienas iš pirmųjų aštuntukų Lietuvoje, po mėnesio buvo parduotas už 12,5tūks. valdiška kaina buvo 8350 rublių. paminėsiu, kad pirmieji buvo komplektuojami su good year arba mišelin padangom. pirma karta 2108 pamačiau Toljatyje 1982m. gamyklos poligone. Toljačio gamykla- tai miestas mieste. Aštuntukam padėjau atkeliauti iš Novasibirsko, Taškento, Kazanės, devintukam iš Evlaho {Azerbaidžianas) Stepanokerto (Kalnų Karabahas}Pati tobuliausia mašina kuri buvo pagaminta svietų sąjungoje.