Istorija. Pirmos registracijos Lietuvoje data - 2003 m. prieš kokius 10 metų (tiksliai neaišku) važiuojanti nuvaryta remontui. Tikriausiai virinimo darbai, špaklavimas ir perdažymas. Nežinau kas nutiko, bet pradėta špakliuoti taip ir palikta. Kiek supratau, po to ji stovėjo lauke ilgus metus, supuvo dugnas. Buvo nupirkta, dar 3 metus stovėjo garaže ir dabar atiteko man.
Komplektacija. Sakyčiau kokie 80 proc. Nemažai ką radau, nemažai ką reikės keisti, bet trūksta ir brangių dalių, tokių, kaip galinis buferis (Turimas neoriginalus, neradau dar nuo kokios mašinos), centrinė konsolė (Bandyta daryti medinė, originali tikriausiai kažkur išmesta), priekiniai buferiai - jie kaip ir yra, bet blogos būklės, plius lempos sudėtos nuo VW Golf MK3

Kėbulas. Išorinės skardos panašu kad sutvarkytos, tik labai negrabiai. Teks tvarkymus išpjauti ir pervirinti teisingai. Visumoje skardos, arkos, durelių apačios labai netgi geros būklės. Aišku,pasimatys viskas nuvalius špaklių, bet kolkas problemų didelių nematau. Dugnas, tuo tarpu, blogas, teks jį keisti kogero visą. Lonžeronai panašu viename gabale, gal ir bus kokių papuvimų, bet viską bus galima sutvarkyti. Reikės keisti galinę panelę, ten dabar sudėtos priekabos lempos, nežinau kokiu tikslu. Arba kad būtų panašiau į Corvette'ą, arba tiesiog negavo originalių. Sako buvo mušta į galą, tikriausiai dėl to lempos keistos. Bet bagažinės panelės sveikos, nėra tiesintos, bagažinės dangtis irgi sveikas, todėl smūgis tikriausiai labiau buvo įsirėmimas į kažkur.
Variklis. Išoriškai atrodo pakankamai švariai, pavyko užkurti bet tik su eteriu (Užstrigusios karbiuratorių Solex sklendės, be to 100 proc reikia juos pačius valyti). Užsikūrė labai greitai, nereikėjo nieko papildomai valyti ar keisti. Žvakės švarios, cilindrai ir vožtuvai (Gerai matosi išsukus žvakes) taip pat švarūs. Trūksta išsiplėtimo bakelio. Tepalo spaudimą pradėjo rodyti iš karto. Aišku, reikėtų ji ilgiau palaikyti dirbantį, sušildyti iki darbinės temperatūros ir t.t., bet žinant, kad šie varikliai visada pasižymėjo gyvybingumu, manau didelių problemų neturėtų būti.
Greičių dėžė ir galinis tiltas. Patikrinti nebuvo kaip. Galinis reduktorius apsitepalavęs. Kiek teko sužinoti, čia amžina riebokšlio bėda, kurį, kažkodėl, labai sunku pakeisti. Na pamatysim. Šio laikotarpio Alfa Romeo greičių dėžės turėjo silpnus 1-2 bėgio sinchronizatorius. Tai bus aišku kai išleisiu tepalą. Jei matysis metalo drožlės - teks ardyti.
Vidus. Reikės naujų kilimų, naujo stogo brezento, centrinės konsolės, kai kurių vidaus detalių. Blogai, kad nėra nė vieno raktelio, nei užvedimo, nei durelių. Kolkas nežinau dar ar juos gamintis pagal spynelę, ar pirkti naujus komplektus.
Tokia trumpa apžvalga. Projektas bus ilgas, niekada neturėjau reikalų su kėbulo virinumu ar skardų lankstymu, teks daug ko mokintis. Darbo bus labai daug, na bet, kaip sakoma, mes neieškome lengvų kelių

