Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Šioje mašinoje, tikriausiai ir kitose, slenksčiai susideda iš trijų dalių: vidinio, vidurinio ir išorinio. Vidiniai abiejų pusių slenksčiai buvo keisti, bet labai nekokybiškai. Jeigu dešinės pusės galinio sparno priekinė pertvara dar šiaip ne taip su slenksčiu suvirinta, tai kairės pusės nesuvirinta iš vis.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Teko pabuvoti Miunchene, parsivežiau truputį dalių
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Kadangi teks keisti pilnai visus abiejų pusių slenksčius, stengiausi susitvirtinti kėbulą visur kur tik sugalvojau. Dabar berašydamas dar sumasčiau kelias vietas kur papildomai reikėtų sutvirtinti. Nors ardysiu po vieną šoną, bet vistiek kažkaip nejauku truputį Tikiuosi nebūsiu ko nors praleidęs ir kėbulo geometrija nepabėgs
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Išėmiau vidurinį slenkstį. Pasirodo vidinis slenkstis buvo taip pat remontuotas. Gaila kad visas priekis išpjautas, bet turėtų su naujais slenksčiais ir dugnu atsistatyti. Priekinis durelių statramstis irgi apačioje gerokai papuvęs, kolkas atrodo, kad reikės daugelį pertvarų imti lauk, kur reikia tvarkyti ir virinti atgal
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Šiaip ne taip išėmiau vidinį slenkstį. Kairė pusė ištikro baisi, kaip sakoma, lopas ant lopo ir lope skylė. Nenuostabu kad ta pusė jau linko, nes viskas laikėsi ant kelių skardų ir pertvarų. Slenkstį pjausčiau gabalais, ne visur eina prieiti išpjauti, plius norėjau kad išsiimtų nenaudojant jokio laužimo ar jėgos. Na ir panašu pavyko, papildomi sutvirtinimai savo darbą atliko. Bepjaustant nebuvo jokio kėbulo šonų ar dugno pasislinkimo. Turėtų viskas susirinkti atgal be didesnių problemų
Pats vidinis slenkstis iš 3 mm storio skardos. Naujai nupirkta detalė iš 2,3 mm skardos. Optimizacija vienok
Pats vidinis slenkstis iš 3 mm storio skardos. Naujai nupirkta detalė iš 2,3 mm skardos. Optimizacija vienok
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Nelabai aišku kaip sukonstruotas dugnas aplink galinį domkrato kronšteiną. Ten viskas matyt taip buvo supuvę, kad virintos skardos nekreipiant dėmesio į tai, kur jos ir kokios formos turėjo būti. Todėl teks ieškotis nuotraukų internete ir bandyti kažką panašaus atkurti. Plius neaišku ar tvirtinasi kaip nors to konšteino viršus, nes abiejose pusėse jis kabo ore. Šonai tvirtinasi prie vidinio slenksčio ir galinio lonžerono.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Na ir galinio lonžerono būsena apverktina. Jį reikės gamintis ir keisti beveik visą, ir tai reikės daryti kogero iš karto po naujo slenksčio įstatymo.
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Čia jau nebe restauracija, o beveik automobilio gamyba
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Na pavargęs pavargęs kėbulas. Seku kelis Spaider'ių projektus užsienio forumuose, kai kurie kėbulai dar baisesni nei kad maniškis. Darbo bus labai daug, teks daug ko išmokti, bet nuo to tik įdomiau. Vis dar ardant ir vis atveriant naujas problemines vietas būna ūpas krenta, tačiau tada pasižiūriu į tvarkingų Spaider'ių nuotraukas, pagalvoju jog ir mano kažkada turėtų taip atrodyti. Tada vėl einu į garažąmarjaxxx rašė:Čia jau nebe restauracija, o beveik automobilio gamyba
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Beje, gal kas turit atliekamas/nereikalingas lakštinio metalo tempimo/sutraukimo stakles, nedidelę zigavimo mašiną paskolinimui/pardavimui ?
norint padaryti tvarkingai be jų neapsieisiu, o pirkti naujas irgi nežinau ar labai verta, nes nesu tikras ar po šio projekto dar ką nors darysiu su kėbulais
norint padaryti tvarkingai be jų neapsieisiu, o pirkti naujas irgi nežinau ar labai verta, nes nesu tikras ar po šio projekto dar ką nors darysiu su kėbulais