Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

virginijus007 rašė:Va čia tai labai rimtas automobilis, o darbelio daug smagaus nusimato. :puiku:

Bet man atrodo kažkur matyta...... Ar tik ne iš Mažeikių ją pirkote..? :galvoti:
Tikrai taip:) Ištikro rašydamas čia ne tik kad patarimų remontui tikiuosi gauti, bet kartu ir sužinoti kiek įmanoma daugiau istorijos apie šio Spider’io gyvenimą Lietuvoje, gal kas yra matęs jį anksčiau, gal kažką pamena, labai įdomu kas jam nutiko ir kodėl yra dabartiniame stovyje:)
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

Vyksta tolimesnis "apsiuostymas". Kaip ir dėliojasi šioks toks planas, ką ir nuo ko pradėti.

Visą laiką sukau galvą kam buvo reikalingas diržas ant variklio ir kodėl ant kapoto "suformuotas" išgaubimas. Pradžioje galvojau, kad dėtos kokios nors neoriginalios variklio pagalvės ir jam pakilus per daug į viršų, oro filtras pradėjo liesti kapotą, todėl padaryta kupra. Bet panašu, jog viskas kvepia kur kas rimtesne inžinerija :shock: Karbiuratoriai tvirtinami prie galvutės per specialias gumines detales. Jos nuo laiko viršuje įplyšo, todėl vietoj to, kad jas keisti (galbūt negavo), tiesiog nusprendė suversti karbiuratorius į viršų būtent tuo diržu. Šiaip to negalima padaryti, nes jie fiksuojami prie variklio specialiu kronšteinu su įvorėmis. Kronšteinas aišku išimtas, ir jo neradau, tad dar vienos detalės teks ieškoti. Pakilus karbiuratoriams, automatiškai pakilo oro filtro korpusas, todėl išmuštas gumbas kapote. Pagarba :puiku: gyvenime taip nesugalvočiau :shock:
Prikabinti failai
IMG_1901.jpg
IMG_1902.jpg
IMG_1903.jpg
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė kęstutis »

Pabandykime paspėlioti :galvoti:
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? :D
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

kęstutis rašė:Pabandykime paspėlioti :galvoti:
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? :D
Oro filtrą galima labai aukštai sukelti, jis ten jau tikrai remiasi. Plius korpuso modifikuoti neišeina, nes trukdo filrto elementas. Nebent dėti kokius "nulinius" filtrus, bet ačiū dievui kad taip nepadarė. Kolektorių gumos panašu kad originalios, bus aiškiau, kai išimsiu karbiuratorius.
Kad tai tiuningas aš iš pat pradžių galvojau, bet po to pasirodė truputį keista kodėl ta kupra ne kur kapoto viduryje, o būtent ten, kur eina oro filtras. Ištikro ne tiek ir svarbu, gaila kad kapotą pagadino :(
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

Pirmas darbas, kurį darysiu bus variklio iškėlimas. Nusiėmiau kapotą ir pasinaudodamas tuo, jog garaže pakankamai šalta nuėmiau priklijuotą bituminę dangą - garso izoliaciją (tikriausiai). Ji nėra originali. Pačio kapoto stovis, sakyčiau šiaip sau. Išlindo kelios bangelės, kurias reikėtų lyginti, aišku reikia pervirinti apačią. Na ir kupra. Kas pasirodė keista - palyginti didelis tarpas (geri 5-10 mm) tarp išorinio dangčio ir tvirtumo briaunų, ypač viduryje. Ar taip turi būti, neįsivaizduoju. Žiguliuose, pamenu, tie sluoksniai būdavo kažkuo suklijuoti, matydavosi ištryškusi medžiaga, o čia nieko. Norint jį tvarkyti idealiausia būtų atlenkti užlenktas briaunas ir panašu, jog sluoksniai turėtų gražiai išsiskirti. Priešingu atveju tektų pjaustyti dalimis, kad išimti priveržimo plokšteles, taip pat išlyginti sulenktą tvirtumo elementą.

Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant?

Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime :)
Prikabinti failai
IMG_1905.jpg
IMG_1906.jpg
IMG_1908.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

Praėjo nemažai laiko, nelabai daug ko padariau, nes buvo šią vasarą jau suplanuoti kiti darbai. Truputį laisvo laiko turėdamas pilnai išardžiau saloną (kiek ten jo buvo telikę), išsiėmiau variklį, greičių dėžę, kardaną. Dabar atėjo laikas pradėti galvoti apie kėbulo vartymą. Turiu senus ir patogius žigulinius verstuvus (tvirtindavosi prie lonžeronų vietoj buferio) ir norėčiau prisitaikyti šiam kėbului. Problema ta, kad šiuo atveju buferiai tiesiogiai prie lonžeronų nesitvirtina, jie tokie labiau dekoratyviniai elementai. Į jų tvirtinimo vietas montuoti verstuvo elementus nepavyks. Reikia darytis rėmą, nežinau dar pilną, ar galui ir priekiui atskirai, jį montuojant prie važiuoklės tvirtinimo vietų.
Klausimas: ar kam tekę daryti tokio tipo rėmą ir kokio diametro vamzdžius naudojot?
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė kęstutis »

Ar tokio tipo verstuvus turite? Verstuvų centrus reikia kiek tai pakelti nuo dugno pagrindo į viršų, kad išsidalintų kėbulo svoris. Kai svoris gerai išdalinamas, tai kėbulą galima vartyti su vienu pirštu. Jei planuojate tvirtinimą sukti prie dugno, tai bendras kūrinys turi gautis kaip U raidė, dėl svorio centro pakėlimo. Kad vamzdžiai nelinktų galima dėti įžambiai atramas nuo U galų viršūnių. Bet tvirtinant prie dugno, bus papildomas nepatogumas, kai reiks prieiti prie dugno po tais vamzdžiais. Pliusas darant ištisinį, tai kad galima prie verstuvų prisitvirtinti ratukus, tada kėbulą ne tik vartyti, bet ir stumdyti galima.
DSC04907.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

Ačiū Kęstuti už atsakymą. Verstuvai panašaus tipo, kaip kad Jūsų pavyzdyje. Aš galvoju daryti kažką tokio kaip kad radau internete: pritvirtinti skersinius prie važiuoklės tvirtinimo taškų, prie jų galima užkabinti ratukus stumdymui. Tada dėti 2 išilginius vamzdžius per visą ilgį ir galuose tvirtinti prie verstuvo. Prie pačių verstuvų tvirtinti ratukų nelabai noriu, nes pas mane garaže grindys yra su nuolydžiu, kaip kad išvažiavimas lauk, todėl reikėtų dar papildomai stabilizuoti pačius verstuvus. Mano atveju užtektų prisiukti ratukus prie rėmo, nusileisti žemyn, atjungti verstuvus ir tada galiu važinėti su kėbulu kur noriu.
Na bent jau manau dabar taip, gal vėliau persigalvosiu
Prikabinti failai
IMG_2456.jpg
IMG_2455.jpg
PHOTO-2019-04-29-15-35-45.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

Vakar išsivaliau saloną nuo šiukšlių, kilimų likučių ir pilnai atsivėrė visas problemos mastas.

P.s. Iš anksto atsiprašau už nuotraukų kokybę, nežinau iš kur atsiranda tie šešėliai, telefono objektyvas švarus, tikriausiai laikas jau jį keisti
Prikabinti failai
Vieta, kur tvirtinasi slenksčio balkis su durų statramsčiu ir priekine ugniasiene visiškai išpuvus. Kaip visas šis mazgas ligi šiol dar laikosi kelia šokią tokią nuostabą
Vieta, kur tvirtinasi slenksčio balkis su durų statramsčiu ir priekine ugniasiene visiškai išpuvus. Kaip visas šis mazgas ligi šiol dar laikosi kelia šokią tokią nuostabą
Šita vieta, nors dugno nėra visiškai, atrodo stipresnė. Kažkodėl dalis balkio išpjauta, nelabai suprantu kam
Šita vieta, nors dugno nėra visiškai, atrodo stipresnė. Kažkodėl dalis balkio išpjauta, nelabai suprantu kam
Dugnas papuvęs kitose vietose taip pat, bet labai kažko blogo nesimato. Bet kokiu atveju dugnas keisis visas
Dugnas papuvęs kitose vietose taip pat, bet labai kažko blogo nesimato. Bet kokiu atveju dugnas keisis visas
IMG_2448.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Standartinė Vima »

Po valymo ir lengvo pastuksenimo plaktuku ieškant potencialių skylių nusprendžiau kad prieš pradedant kilnoti kėbulą ir dirbti su slenksčiais pirmoje vietoje reikės prisivirinti viršutinės dalies sutvirtinimo strypus, ypač durų angos srityje. Prieš tai darant norėjau įsitikinti kokie yra durelių tarpai, ir ar kėbulas dabartinėje padėtyje nėra lenkiamas ar dar kaip nors deformuotas. Dešinės pusės durys užsidaro puikiai, tarpėliai plius minus yra vienodi, kebulo išlenkimo linijos sutampa su abiem sparnais. Žodžiu su šita puse viskas ok, ją galima tvirtinti
Prikabinti failai
IMG_2450.jpg
IMG_2451.jpg
Skelbti atsakymą