Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

Vartotojo avataras
vipas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 26 Sau 2007, 11:45
Miestas: Kaunas

Standartinė vipas »

ant sio kalno (nuotraukos desneje) uzaugau. Keista zvelgti i tas numyntas islakstytas vietas, ir svetima ir kartu puikiai pazystama.
sio skyrelio nuodugniai nesekiau, bet pamates nuotrauka beveik iskart atpazinau vietove
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

PukiS rašė:stoties puseje cia, dar girstupio upelis po zeme nepakistas.
Reiškia fone matomi namai yra Girstupio kaimas?
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:Kauno tunelis

Sios nuotraukos autorius:austrų fotografas Antonas Rohrbachas .
Ir kaip visada siek tiek istorijos:
"
Pagrindinė priežastis, kodėl austrų fotografas Antonas Rohrbachas atsidūrė Kaune – prancūzų „Ernest Gouin et Cie“ firmos Peterburgo–Varšuvos geležinkelio linijoje statyti geležiniai tiltai. Rohrbachas šios firmos buvo samdomas fotografuoti tiltų statybą. Metalinių tiltų dalys pagamintos Ernesto Gouino bendrovėje, atplukdytos jūra ir Nemunu į Kauną 1859 m. navigacijos metu7. Tiltų ruošinius plukdant jūra Baltijoje nuskendo keli laivai, ir tai sutrukdė 1859 m. pradėti Kauno tilto statybą. Prancūzų rangovai Kaune, Žemutinėje Fredoje, netoli numatomo statyti geležinkelio įrengė centrines dirbtuves, atsivežė įrangą ir tiltų santvaras gamino vietoje. 1860 m. navigacija leido Gouino bendrovei atsigabenti trūkstamus metalo ruošinius Kauno ir Kauno–Lentvario atkarpos tiltams. Kauno tilto taurų vamzdžių gramzdinimas prasidėjo 1860 m., užpildymas betonu baigtas 1861 m. Tilto santvaros buvo surenkamos ant kranto, vėliau specialiais hidrauliniais mechanizmais užstumiamos ant taurų. 1861 m. lapkričio 21 d. sumontuota paskutinė santvara. Pirmasis garvežys tiltu pervažiavo 1862 m. vasario 21-ąją. 1862 m. pastatytas tiltas buvo sugriautas per abu karus. Rusai traukdamiesi nuo vokiečių 1915 m. rugpjūčio 17–18 naktį susprogdino dvi vidurines tilto santvaras. Vokiečiai baigė jį atstatyti 1916 m. balandžio mėnesį. Tiltas dar du kartus sugriautas ir atstatytas per Antrąjį pasaulinį karą: pirmą kartą 1941 m. birželio 24 d. jį sprogdino besitraukianti rusų kariuomenė, 1944 m. rugpjūčio mėnesį – vokiečiai. Dabartinę išvaizdą tiltas įgavo 1945–1948 m., atstatytas rusų kariuomenės inžinerinio dalinio8. Šis Žaliuoju vadinamas tiltas tebėra vienas didžiausių Lietuvos tiltų. 1996 m. jis buvo įtrauktas į Lietuvos Respublikos nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą numeriu S194 su 1945 m. statybos data. Kai kurie kiekvieną kartą atstatant tiltą naudoti senieji elementai ir atramos mena pirmuosius tilto statybos metus.
Juo įdomesnės nuotraukos, rodančios būsimosios kultūros vertybės statybą. Rohrbacho darytose Kauno geležinkelio tilto nuotraukose vaizduojami keli statybos etapai. Pirma tilto statybos nuotrauka – Rohrbachui būdinga plati panoraminė dviejų dalių nuotrauka, fotografuota iš Žemosios Fredos. Nuo kairiojo Nemuno kranto 1861 m. rugpjūtį darytoje nuotraukoje matyti dar statomi taurai, tolumoje galima įžiūrėti dešiniojo kranto priemiesčių statinius. Kitoje fotografo užfiksuotoje akimirkoje atsispindi geležinkelio tunelio rausimo darbai. Antonas Rohrbachas į pasaulio fotografijos istoriją įėjo kaip įspūdingų tiltų panoramų autorius. Turime būti jam dėkingi už tai, kad atvykęs fotografuoti tiltų rado laiko įamžinti aplankytas vietoves ir sukūrė seniausias Kauno nuotraukas.
Ir ad viena sio fotografo nuotrauka,susijusi su gelezinkeliu
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

1945 rugsejo 15d. tunelio atidarymas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

Gelezinkelis,netoli Balstoges gatves,Vilniuje
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

Stai idomi nuotrauka,idomu kurioje Vilniaus vietoje fotografuota?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

Vilnius 1917m.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

.....Letvario stoties pastatai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Be vėjo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29

Re: Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė Be vėjo »

WANDERER rašė:Stai idomi nuotrauka,idomu kurioje Vilniaus vietoje fotografuota?


Nuortaukoje (turbūt) siaurukas istrižai lenda po geležinkelio tiltu, manau tai vakarinėje Vilniaus geležinkelio stoties pusėje, ties Burbiškių arba Kirtimų vietovėmis.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Standartinė WANDERER »

Be vėjo rašė:
WANDERER rašė:Stai idomi nuotrauka,idomu kurioje Vilniaus vietoje fotografuota?


Nuortaukoje (turbūt) siaurukas istrižai lenda po geležinkelio tiltu, manau tai vakarinėje Vilniaus geležinkelio stoties pusėje, ties Burbiškių arba Kirtimų vietovėmis.

As panasiai maniau,bet is kur sis siaurukas ejo?I kur vaziavo toliau -aisku :D