Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Cadillaco variklis

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

Vartotojo avataras
mariussta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1609
Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
Miestas: Kaunas

Standartinė mariussta »

51state rašė:Paimkim, kad ir 75-uju ElDorada, ten yra kruizo kontrole, klima, elektra valdomos sedynes, elektra valdomi langai, elektrinis stogas(jei kabrikas) 'programuojamas' radijas, vairo stiprintuvas, kondicionierius, automatas. Sakyciau netgi bortkompiuteris yra, nes davikliu ten pilna visur prikaisiota. O kas gi buvo sioje uzdangos puseje tuo metu... :? Aisku, tuoj subegs sovietines technikos myletojai, ir pasakys, kad ner 'navarotu', ner kam ir gesti, taciau kiek mates as tu senuju amerikonu, tai pas juos ir be jokio remonto po siai dienai viskas puikiai funkcionuoja :twisted: Deja deja, mazai kas beliko is tos automobiliu pramones didybes nunai...
Dauguma minimų privalumų yra ir mano 1960-ujų metų automobilyje. Kondicionierius, elektra valdomi langai,sėdynės,vairo stiprintuvas,automatinis šviesų perjungimas(autronic eye).
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

mariussta rašė:Taip daugumą automobilyje esančių saugos ir komforto įrangos pirmieji pasiūlė amerikiečiai.


Dristu labai stipriai suabejoti del pastarojo teiginio. Pasidomekite automobilizmo istorija - saugumo (saugos) sistemu isradimo lyderiai yra... svedai.
51state
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 09:37
Miestas: Vilnius

Standartinė 51state »

Dabar tiksliai nepamenu, taciau ar tik ne pas senasias Impalas, sviesa i soninius gabaritu zibintus buvo 'paduodama' per optini sviesos kabeli... :shock: :D Metai apie 70-uosius.
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

[/quote]Informacija mes visi traukiam is interneto,beja ne visi puslapiai speja su naujienom.[/quote]

Klausyk kolega: tą internetą kuriame mes patys vartotojai , tokie pat žmonės kaip tu ir aš. Aš kai kuriais interneto puslapiais dar tikrai pasitikiu, nes ten informacija patalpinta iš tų pačių popierinių knygų, kurias aš dar moku skaityt ir skaitau daug. O virtualioje erdvėje susiginčyt galima iki...
1959 Edsel Corsair 2d. HT 361 CID
Vartotojo avataras
LEWIS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 473
Užsiregistravo: 20 Lap 2008, 20:19
Miestas: Kaunas

Standartinė LEWIS »

Visiškai su jumis sutinku kolega,Europoje apie tokias technines inovacijas,tiktai spec.žurnaluose rašė-išskyrus prototipus,pagamintus specialiai parodoms.Pvz.Lincoln Continental markės automobilis, '80 metais,kaip standartinę įrangą turėjo patį tikriausią borto kompiuterį,kurio pateikiami duomenys mane stebina po šiai dienai-ne visi šiuolaikiniai automobiliai tuo galėtų pasigirti :-)
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

51state rašė:Dabar tiksliai nepamenu, taciau ar tik ne pas senasias Impalas, sviesa i soninius gabaritu zibintus buvo 'paduodama' per optini sviesos kabeli... :shock: :D Metai apie 70-uosius.


Jei neklystu tai 1968-1970 metų Chevrolet Corvette tai tikrai tokį dalyką turėjo " pluošto optiniai laidai - fiber optic wire " "ėjo" į ilgąsias ir trumpąsias šviesas, posūkių lempas, galines šviesas ir numerio apšvietimo lemputes . 1971 modeliuose šio dalyko, dėl mašinos kainos sumažinimo, buvo atsisakyta.
1959 Edsel Corsair 2d. HT 361 CID
Vartotojo avataras
mariussta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1609
Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
Miestas: Kaunas

Standartinė mariussta »

kitoks rašė:
mariussta rašė:Taip daugumą automobilyje esančių saugos ir komforto įrangos pirmieji pasiūlė amerikiečiai.


Dristu labai stipriai suabejoti del pastarojo teiginio. Pasidomekite automobilizmo istorija - saugumo (saugos) sistemu isradimo lyderiai yra... svedai.
Pilnai sutinku su Jumis,kolega,Volvo nepralenkiamas daugelyje saugumo sistemų kūrime,kaip pvz:smūgį sugerianti kėbulo konstrukcija. Bet masiškai pvz. oro pagalves,abs ir t.t. pirmi standartiškai pradėjo montuoti amerikonai. Neturiu jokiu būdu nieko prieš europinius gamintojus, išskyrus žinoma buv.TSRS, kur apie saugumo sistemas buvo visiškai kitoks požiūris.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
51state
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 09:37
Miestas: Vilnius

Standartinė 51state »

Viskas pagal poreikius, realiai cia reiketu pasiziureti i statistikos rezultatus, kiek zuvusiuju ir nukentejusiuju tais laikais buvo skirtingose valstybese. Kad amerikonai nelabai rupinosi saugumu, nepaslaptis, bet gal jiems tiesiog to ir nereikejo? Kiek zinau, ten nieks taip nepazeidineja greicio apribojimu, kaip pas mus pvz. Sukosi ju tie dideli varikliai vos ne ant laisvu, ir niekur jie nenorejo skubet. Jei Svedijoj i tai buvo investuojama, reiskias tam buvo butinybe. Aisku, dabar tai evoliucionavo i labai aktualia sriti ir tie tyrimai, susieti su saugumu, nenuejo perniek. Bet visgi, jei giliau pakapscius, ar padejo tais laikais ju investuoti pinigai sumazinti mirtinguma, ar tiesiog reikejo keisti pacius istatymus :)
Kita vertus, svedai iskele naujus saugumo standartus, be kuriu, siuolaikiniame transporto sraute, nei vienas is musu nesijaustu saugus.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

mariussta rašė:Pilnai sutinku su Jumis,kolega,Volvo nepralenkiamas daugelyje saugumo sistemų kūrime,kaip pvz:smūgį sugerianti kėbulo konstrukcija. Bet masiškai pvz. oro pagalves,abs ir t.t. pirmi standartiškai pradėjo montuoti amerikonai. Neturiu jokiu būdu nieko prieš europinius gamintojus, išskyrus žinoma buv.TSRS, kur apie saugumo sistemas buvo visiškai kitoks požiūris.


Kaiptik sakyčiau amerikiečiai labiau pasižymėjo komforto įranga, o ne saugumo. Kėbulo konstrukcijos juk nebuvo kažkuo inovatyvios, atvirkščiai greičiau. Saugos diržai berods Volvo priklauso. Pirmas serijinis lengvasis automobilis su abs yra S klasės (1972-1980) Mercedes, kuriuose šią sistemą buvo galima užsisakyti nuo 1978 metų. Oro pagalves Mercedes buvo galima užsisakyti nuo 1981 metų, taip pat ir diržų įtempėjus. Keleivio oro pagalvė nuo 1987m. Čia kalbant apie tikrą "išdirbtą" sistemą, kurios principai ir dabar naudojami. "Safety cell" principas (tvirta keleivių salono dalis, bet smūgį sugeriančios priekinė ir galinė automobilio dalys) nuo 1951 metų vystomas irgi Mercedes (January 23, 1951: Daimler-Benz files a patent application for the safety passenger cell). Volvo labiau žinoma saugumo klausimu, nes jie tą labiau akcentuoja (marketingas).
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Uzviriau cia kose, apie saugumo sistemas :( Pasiskaitinejau truputi internete ir tikrai (jeigu galima tais saltiniais tiketi), pirmieji ABS itaise amerikonai. Taip pat ir oro pagalves... Gal kas netingi surinkti informacija ir pradeti nauja tema?