RAMIREZ rašė:Tiurlinguotas Ford Cunsul Coupe. Tas kas taip pasidarbavo tai jam kausus po presu reiktu pakist, kad zinotu kaip tokias retenybes gadint! Va kaip graziai jis atrodo originalas:
RAMIREZ rašė:Tiurlinguotas Ford Cunsul Coupe. Tas kas taip pasidarbavo tai jam kausus po presu reiktu pakist, kad zinotu kaip tokias retenybes gadint! Va kaip graziai jis atrodo originalas:
Jomajo, du skitringus kėbulus sudėjęs ir sakai kaip turi atrodyt...
Kažkada labai seniai, kai dar buvo detalių tokiems auto, bet nebuvo įmanoma jų gauti, pilietis poptelėjo į kitą auto, va ir gavosi toks variantas, kaip ir oldtimeris, bet jau neorginalus. Jei kolegos sudaužę savo auto posūkių lempą automobilį išmetate, tada aš jums pavydžiu, bet nemanau, nereikia šaukt iš karto visa gerkle, galima užkimt....
Visiškai sutinku su Laurynu400 Ir nematau pagrindo taip išgyventi dėl šio egzemplioriaus perdarymo. Tuoj AUTORA pradės prekiauti savo reklamuotais chromo dažais, žmogus įsigis gal jų, "nuchromuos" buferį ir bus Beje, šio automobilio savininkas yra klaikus Ford'ų fanas. Teko garbė su juo pabendrauti. Sakė turys dar vieną nerestauruotą Consul, Capri MKIII, kurį jau turėjo būti surinkęs ir kasdieniniam drožimui Scorpio.
karteris rašė:Visiškai sutinku su Laurynu400 Ir nematau pagrindo taip išgyventi dėl šio egzemplioriaus perdarymo. Tuoj AUTORA pradės prekiauti savo reklamuotais chromo dažais, žmogus įsigis gal jų, "nuchromuos" buferį ir bus Beje, šio automobilio savininkas yra klaikus Ford'ų fanas. Teko garbė su juo pabendrauti. Sakė turys dar vieną nerestauruotą Consul, Capri MKIII, kurį jau turėjo būti surinkęs ir kasdieniniam drožimui Scorpio.
Jei dar sutiksi savininka, perduok linkejimus nuo kolegos Ir tegu uzsuka i www.capri.lt/forum pabendraut
Buick Special 1954 Chrysler Imperial 1960 Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Mano nuomone jei jau atsitiko tokia nelaime tai geriau remontuot, kad ir 10 metu, bet padaryt graziai. Gi galima Concul'ams parsisiust dalis is Lenku, Vokieciu ir pan. Aisku cia mano nuomone, o gal kitam svarbu sutvarkyt, o nesvarbu kaip atrodo po to remonto, o cia manau ir buvo toks stilius svarbu sutvarkyt ir viskas, nes man sio Consul priekis atrodo tragiskai. 8)
RAMIREZ rašė:Mano nuomone jei jau atsitiko tokia nelaime tai geriau remontuot, kad ir 10 metu, bet padaryt graziai. Gi galima Concul'ams parsisiust dalis is Lenku, Vokieciu ir pan. Aisku cia mano nuomone, o gal kitam svarbu sutvarkyt, o nesvarbu kaip atrodo po to remonto, o cia manau ir buvo toks stilius svarbu sutvarkyt ir viskas, nes man sio Consul priekis atrodo tragiskai. 8)
Nebūk toks rūstus, Ramirez Kuomet jis pirko šį Consul,ą, jis jau buvo su tokiu priekiu. Pasak dabartinio savininko, jam toks perdarymo variantas pasirodė visai vykęs, ir nutarė palikti taip, kaip yra. Turi jis ir originalias atsargines dalis, tačiau toks jo sprendimas. Aparatas taip paruoštas, kad eksploatuojamas visus metus. Beje, siūlyčiau atkreipti dėmesį į galines arkas 8) O Capri jau paruoštas
Karteris matau, kad jos isplatintos, bet jos ne tiek daug gadina vaizda negu tas priekis, bet jei zmogui patinka tai, tada viskas ok. Paprasciausiai man Consul su Coupe modifikacijos kebulu ziauriai patinka ir fainai atrodo uztad taip isireiskiau neigiamai, bet kaip sakant svarbu, kad jis nesupresuotas, o sita paliava galima atitaisyt, o jei po presu papultu tai jau amen jam butu. 8)