Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2020 Vas 26 Tre, 18:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 14:11 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 13 Sek, 0:59
Pranešimai: 435
Miestas: KLAIPĖDA
Pirmutine laivo paskirtis buvo keleivnis laivas,su krovininiu deniu.Jame galejo 2 aukstais plukdomi automobiliai ar kitas krovinis.Sis keleivinis laivas ,tai ne kruizinis--kazkas galetu painioti.Sio laivo keliones trukdavo neilga laiko tarpa.Bendras pirmutinis keleiviu skaicius siekdavo iki 300-500 zmoniu,plius krovinis ar automobiliai.Taciau 2008 metais sis laivas buvo modifikuotas,nors ir paskirtinis keleivinis laivas,taciau naudomajomoji paskirtis jau--specialioji.Tai reiskia modifikuojant ji pritaike tam tikriems poreikiams ir tie poreikia buvo susije su vejo jegainiu statyba jurose.Musu laive gyvena zmones dalyvaujantys vejo jegainiu statybose.Laive yra ju ofisai,sandeliojamos dalys ir elementai,bei iranga ir irankiai.Taipat yra ju savotiskos dibtuves, kur tam tikri mazgai surenkami ar patikrinami.Grupes zmoniu nedideliais kateriais transportuojami iki vejo jegainiu ir paskui atgal.Mes priplaukaime prie reikaimu vietu vejo jegainiu parke.Aprupiname tiekimu,plaukdami i uosta.Ir nuo audru plaukime sleptis i uzuoveja.Siu metu keleiviu iki 100 zmoniu.Igula sudaro 32 zmones.

_________________
Klaipėda


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 14:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 13 Sek, 0:59
Pranešimai: 435
Miestas: KLAIPĖDA
Sioje nuotraukoje matoma patalpa yra CVP(seniems jurininkams zinoma kaip CPU-centralnij punkt upravlenija) o naujiems, kaip engine control room.CVP-centrinis valdymo punktas,jame budejimo metu budintysis mechanikas stebi variklio ir visu kitu mechanizmu parametrus,pildo jurini zurnala,o laisvu nuo darbu laiku geriame kava ir ilsimes.Daugybe davikliu padeda matyti mechanizmo darbinguma , o kintant parametrui uztikrinti jo pradini rodmeni.Yra garsines signalizacijos ir vizualines,kurios informuoja ,jei laiku nebuvo pastebeta ar tuo metu buvai varikliu skyriuje.Taipat stovi ir apsaugos sistemos, kurios automatiskai sustabdo mechanizma, pradejus dirbti jam nepalankiom salygom.Pirma ispejimas,sekantis etapas-autostopas.Nors laivas ir 1969 metu, taciau mygtuku pagalba paleidziami dyzeliai is CVP ir daugybe kitu patogiu dalyku, kurie 1969 metais buvo svetimi daugybei laivu, o kaikuriems ir iki siol-nors ju statymo metai ir 1990-2000.


Prikabinti failai:
100_2349.JPG
100_2349.JPG [ 124.99 KiB | Peržiūrėta 1230 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda


Paskutinį kartą redagavo Andrius831 2012 Rgp 12 Sek, 17:47. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 17:19 
Prisijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Bal 22 Ket, 17:20
Pranešimai: 1954
Miestas: Vilnius
Dėkui, kad papasakojai apie laivą.

_________________
Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 17:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 13 Sek, 0:59
Pranešimai: 435
Miestas: KLAIPĖDA
rcepa rašė:
Dėkui, kad papasakojai apie laivą.

Malonu, kad kitu sriciu zinovus sudomino sis pasakojimas.Siek tiek sia tema dar pletosiu,nes yra dar idomiu mechanizmu.Tokie kaip gelintuvas(gamina geriama vandeni is druskingo juros vandens).Parodysiu dirbuves ir mano manymu idomia fotofiksacija--tai Dyzelinio-generatoriaus alkuninio veleno keitimas.Prie visu alkuninio gabaritu ir 1860 kg svorio.

_________________
Klaipėda


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 17:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Spa 27 Pen, 11:51
Pranešimai: 120
Miestas: Vilnius
Labai idomi tema, aciu uz nuotraukas.

_________________
1968 m. Corvette, 427
1973 m. Corvette, 454


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 20:04 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8568
Miestas: Alytus
Labai įdomu. Visa tokia neeilinė technikas turi daug žavesio. Laukiame tęsinio.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 21:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 13 Sek, 0:59
Pranešimai: 435
Miestas: KLAIPĖDA
Sis is matymo nesudetingas irenginys atlieka didele reiksme musu laive.Tai yra gelintuvas.Jis is suraus juros vandens pagamina gela geriama vandeni.Veikia pagal atvirkstinio osmoso principa.Jo veikimas toks-juros vanduo praejes smelio filtra patenka i auksto slegio plunzerini siurbli,kur isejime pasiekia jau 60-70 kg/cm2 ir su siuo slegiu jis patenka i tubas,juose stovi pagrindine funkcija atliekancios membranosJos panasios is savo zanro filtrus.Tai juros vanduo slegdamas tokiu slegiu prasisunkia per jas is sisores link vidurio-viduryje jau yra kitas vamzdelis--per kuri isteka gelas geriamas vanduo.Membranos pluostas yra toks smulkus ir stiprus, kad dideliu slegiu sleginatis vanduo praeina, o druskos daleles nepraeina ir iseina atgal i jura.Produktas veliau praeina per druskingumo rodikli,prietaisu skydelyje matome vandens druskinguma.Beabejo sis vanduo nera toks,kaip is saltinelio.Netekdamas dalies drusku jis tampa kitokiu.Taciau jis toks svarus, kad vartoti galima pilnai.Kadangi turime geriamo vandens atsargas buteliuose,tai si vandeni naudojame buitinem reikmem.Mechanizmams sis vanduo tik i sveikata, maziau krenta nuosedu ji naudojant.Sis gelintuvas aprupina laivo vandens sanaudas per para,tai 15-25 kub.m vandens.(tonos) Pats jis gali gaminti vandens iki 30 kub.m per para.Yra laivuose ir kitokiu gelintuvu,kuomet gela vandeni isgauna garinimo budu.Garinimo sistema vakuumuojama,todel reikai mazesnes temperaturos vandeniui uzvirti ir tam tinka konturas vandens is pagrindinio variklio pasildytiu ir jau prie 65-75 laipsniu turime garavima.Kondensatoryje garai tampa jau gelu vandeniu.


Prikabinti failai:
100_2364.JPG
100_2364.JPG [ 119.58 KiB | Peržiūrėta 731 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 21:59 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 13 Sek, 0:59
Pranešimai: 435
Miestas: KLAIPĖDA
Kaip ir kievienam varikliui,tiek ir juriniam dyzeliui reikia ausinimo.Visas varikliu konturas uzpildytas gelu vandeniu,nes surus juros vanduo neigiamai veiktu pacia sistema, ardytu metalines konstrukcijas ir krisdamas i nuosedas gadintu silumos mainus.Todel turime cirkuliuojanti varikliuose gela vandeni, o jau sis gelo vandens konturas per silumos keitiklius ausinasi juros vandeniu.Gelo vandens siurbliai nuolat varineja vandeni savo konturu,o uzbortinio juros vandens siurbliai per silumos keitiklius varineja juros vandeni ir taip turime reikalingus silumos mainus,kitaip sakant ausinima.Silumos keitikliai vadinami paprastai saldytuvais.Buna pagrinde ploksteliniai ir vamzdiniai, sioje foto matome plokstelinius.Jie del savo nasumo ir gabaritu vis placiau atranda panaudojima laivyne.Alyva cirkuliuojanti varikliuose taipat ausinama,tik jis iskarto ausinama uzbortiniu vandeniu per vamzdini ausintuva.Kitu konturu ir taipat gelu vandeniu ausinamas ir oras is turbinos patenkantis i cilindrus,kaip zinoma kuo saltesne oro porcija, tuo galingesnis energijos uztaisas ir mazesne temperatura ismetamuju duju.Tad turbointerkuleris laivu dyzeliuose atsirado anksciau nei musu placiame naudojime autopramoneje.Dirbant varikliams oro temperatura masinu skyriuje siekia iki 40 laipsniu, teko dirbti su laivu afrikos saliu vandenyse,ir kuomet lauke+ 40 laipsniu, juros vanduo+ 32 laipsnius siekia, tai varikliu skyriuje maksimali temperatura buvo+ 56 laipsniai.O patikrinti mechanizmus reikia, tad kombinezonas perslampa akimirksniu.Ir kaip imanydamas greiciau skubi i valdymo punkta, kur veikia kondicionierius.Griztant prie juriniu dyzeliu,tai sie senosios kartos palaiko 60-65 laipsniu vandens temperatura.Naujos kartos dyzeliai del kuo mazesniu silumos nuostoliu dirba ir prie +95 laipsniu,taciau tai kompensuoja jau auksto slegio konturas, vanduo cirkuliuoja 3.5-4.5 kg/cm2 slegiu.


Prikabinti failai:
100_2336.JPG
100_2336.JPG [ 77.33 KiB | Peržiūrėta 730 kartus(ų) ]
100_2314.JPG
100_2314.JPG [ 90.09 KiB | Peržiūrėta 730 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 13 Pir, 0:17 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Geg 24 Sek, 15:43
Pranešimai: 196
Miestas: Vilnius
Tikrai labai įdomus pasakojimas. Dėkui!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 18 Šeš, 23:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 08 Sek, 13:00
Pranešimai: 33
Miestas: Venta
saunus ir idomus pasakojimas jei galima laukiam pratesimo


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius

egidas » 2019 Gru 21 Šeš, 6:37

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose

dalius-nsu » 2019 Lie 14 Sek, 12:04

Naujų pranešimų nėra IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui

foxiuks » 2019 Lap 01 Pen, 19:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Westminster classic car meet

antose9 » 2019 Bir 02 Sek, 6:40

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Petro Kaminsko išleista knyga.

geguzis12 » 2019 Geg 22 Tre, 20:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Jubiliejinis klubo “Klasika” leidinys

egidas » 2018 Gru 11 Ant, 5:06

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų OPEL automobiliai Lietuvoje

VytautasB » 2018 Gru 05 Tre, 16:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų WH transporto foto

[ Eiti į: 1 ... 328, 329, 330 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Vas 25 Ant, 22:49

Fon Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Retroavarijos

[ Eiti į: 1 ... 19, 20, 21 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Vas 09 Sek, 21:27

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Moteris + motociklas

[ Eiti į: 1 ... 60, 61, 62 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Vas 04 Ant, 21:48

Linis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų You tube esantys video apie senovinę techniką

[ Eiti į: 1 ... 27, 28, 29 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Sau 14 Ant, 12:15

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų WEHRMACHT'AS LIETUVOJE

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2019 Gru 28 Šeš, 12:56

BRAZINI Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Su šventėmis!

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2019 Gru 25 Tre, 22:05

dalius-nsu Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2019 Gru 21 Šeš, 6:37

egidas Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų