Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Tarybinių laikų vaizdelis

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

Skelbti atsakymą
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė kitoks »

Paulius43 rašė:Lietuvoj?


Ne.
Vartotojo avataras
gaisras
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 05 Kov 2008, 22:48
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė gaisras »

Įtariu, kad serijinės gamybos tokiu madeliu nebuvo, o gaila :(
Vartotojo avataras
Paulius43
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1354
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
Miestas: neKaunas
Susisiekti:

Standartinė Paulius43 »

gaisras rašė:Įtariu, kad serijinės gamybos tokiu madeliu nebuvo, o gaila :(


But tai nebuvo, bet jei neklystu, bent pora egzemplioriu buvo testuojama net Kaune... (cia jei faktu nesupainiojau)
Vartotojo avataras
Be vėjo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29

Nuotraukos

Standartinė Be vėjo »

1979 m. ir 1965 m.
Prikabinti failai
Parduotuveje.JPG
Parduotuveje.JPG (77.96 KiB) Peržiūrėta 1903 karus(ų)
Jawikes.JPG
Jawikes.JPG (73.19 KiB) Peržiūrėta 1903 karus(ų)
Vartotojo avataras
Ramzis
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1646
Užsiregistravo: 08 Bal 2004, 20:55
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė Ramzis »

nenorėjau kurti atskiros temos.
Tarybinių laikų kabrioletai:
http://www.ochevidec.net/id/3807.html
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Tarybiniu laiku vaizdelis

Standartinė WANDERER »

......
Prikabinti failai
sievier.jpg
sievier.jpg (31.96 KiB) Peržiūrėta 1688 karus(ų)
West
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 85
Užsiregistravo: 23 Sau 2008, 19:54
Miestas: Kaunas-Vilnius

Standartinė West »

toks modelis buvo leidziamas ar jis "samadielnas" ? :roll:
Mano autoparkas:
Opel Kadett B - 1971[Dead] & Kadett B 1972
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

West rašė:toks modelis buvo leidziamas ar jis "samadielnas" ? :roll:

buvo gaminamas
Vartotojo avataras
savas1990
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 08 Spa 2006, 15:26
Miestas: Marijampole

Re: Tarybiniu laiku vaizdelis

Standartinė savas1990 »

WANDERER rašė:......


Gal galima gauti informacijos apie si modeli?
864399792
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Tarybiniu laiku vaizdelis

Standartinė WANDERER »

savas1990 rašė:
WANDERER rašė:......


Gal galima gauti informacijos apie si modeli?

prasau stai ir informacija:
Для корпуса саней решили использование кузов от Победы. В грузовом отсеке объемом 1,2 м/куб предполагалось перевозить 500кг писем и посылок по снежному покрову глубиной 200-300мм. Аэросани должны были двигаться с крейсерской скоростью 40км/ч. На ходовом макете установили двигатель АИ-14Р (260 л.с). На серийных экземплярах имелось "рамное трубчатое ограждение" из легких металлических труб, оно конечно не ограждало от пропеллера, но показывало его габариты. Кроме кузова, в конструкции "Севера" использовали много серийных узлов и деталей: переднюю подвеску, рулевое управление, сиденья от Победы, амортизационные стойки задних лыж от вертолета Ка-15, жалюзи охлаждения двигателя от самолета Як-12 и др. Специально были изготовлены только лыжи, капоты, моторама, бензобаки и некоторое другое оборудования. Освободившееся от мотора подкапотное пространство превратилось в багажник, бензобаки скрыли под передними крыльями. Авиамотор и его раму закрыли легкосъемными капотами, переходящими в расположенный на крыше кузова обтекатель маслобака. В первоначальном проекте и на ходовом макете было предусмотрено устройство для подогрева подошв лыж с целью предотвращения примерзания. На заводе в Приморье запустили производство "Севера-2" (в процессе освоения модели аэросаней цифра "2" из названия выкинули). За 1960-1961 г. выпустили 100 аэросаней "Север". 97 машин ушли в Министерство связи, 2 машины в один из портов Камчатки, и одна машина затерялась в Горьковской области. Средний пробег аэросаней составлял 12-15 тысяч километров в год при средней скорости 30-35 км/час. Маршруты проходили по целинному снегу, торосистому льду в мороз до 45-50 градусов. Аэросани работали вдоль Амура, обслуживали поселки по берегам рек Лена, Обь и Печора. Аэросани выполняли регулярные почтовые и пассажирские рейсы в районах Сибири, Дальнего Востока и Казахстана. Сейчас один экземпляр аэросаней "Север" хранится в авиамузее в подмосковном Монино. Ему срочно требуюется реставрация.
ТЕХНИЧЕСКИЕ ДАННЫЕ:
MAX масса - 2350кг
Марка двигателя - АИ-14РС
Мощность двигателя - 260л.с.
Диаметр винта - 2,7м
Коммерческая нагрузка -500кг
Скорость максимальная - 60км/ч
Продолжительность хода - 5 часов
Дальность хода - 360км.
Skelbti atsakymą