Sunku pasakyti kieno daryta nuotrauka,bet greičiausiai tai garsaus tų laikų fotografo Ločerio 1929m. Tos nuotraukos aprasymas:Siužetinė. Šaltkalvio Mato Stapulionio (1909 - 1978) mechaninė dirbtuvė Vytauto gatvėje. M. Stapulionis - iš kairės pirmas (remontuoja motociklą). Stovi keleivinis autobusas, 1924 m. beveik reguliariai pradėjęs kursuoti maršrutu Astravas - Biržai -Pasvalys - Pumpėnai - Panevėžys
Vitalk rašė:Sunku pasakyti kieno daryta nuotrauka,bet greičiausiai tai garsaus tų laikų fotografo Ločerio 1929m. Tos nuotraukos aprasymas:Siužetinė. Šaltkalvio Mato Stapulionio (1909 - 1978) mechaninė dirbtuvė Vytauto gatvėje. M. Stapulionis - iš kairės pirmas (remontuoja motociklą). Stovi keleivinis autobusas, 1924 m. beveik reguliariai pradėjęs kursuoti maršrutu Astravas - Biržai -Pasvalys - Pumpėnai - Panevėžys
.Galima dar pridurti,kad karininkas stovi prie "CHEVROLET-NATIONAL"1928m.
Dvi gaisrinės - viena ant "Chevrolet Six", kita ant "Ford AA" važiuoklės. O dėl autobuso 1929 metų nuotraukoje, tai spėčiau, jog tai greičiausia autobusas ant "Ford TT" važiuoklės, nors gali būti ir "Chevrolet". Iš tiesų pernelyg mažai matyti radiatoriaus, kad vienareikšmiškai atsakyti.
Vitalk rašė:Sunku pasakyti kieno daryta nuotrauka,bet greičiausiai tai garsaus tų laikų fotografo Ločerio 1929m. Tos nuotraukos aprasymas:Siužetinė. Šaltkalvio Mato Stapulionio (1909 - 1978) mechaninė dirbtuvė Vytauto gatvėje. M. Stapulionis - iš kairės pirmas (remontuoja motociklą). Stovi keleivinis autobusas, 1924 m. beveik reguliariai pradėjęs kursuoti maršrutu Astravas - Biržai -Pasvalys - Pumpėnai - Panevėžys
.Galima dar pridurti,kad karininkas stovi prie "CHEVROLET-NATIONAL"1928m.
Norėčiau pataisyti - karininkas stovi prie 1927-ujų Chevrolet Capitol Series AA Touring , pačio populiariausio tais metais Chevrolet automobilio, vieno iš 53187 tais metais šio modelio pagamintų. 1927 metus "išduoda" aiškiai matomas apatinis radiatoriaus kamputis.