Fon rašė:
Panašu , kad anglą , nes ir užnugaryje gali matyt krūvą angliškų motociklų . Įdomu tik , kokios šalies kariai - į britus lyg ir nepanašūs ...
Ups , kaip apsižioplyjau - per tas įdomias pilotes nepamačiau erelio ant rankovės ...
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Dažnai žmonės klausia, kam pusiauvikšriuose reikalinga tokia priekinė ašis su įprastais ratais. Pasinaudodamas proga noriu priminti, kad vikšrinei transporto priemonei pasukti, tais laikais reikėdavo vieną vikšrų pusę sustabdyti. Dėl to važiuojant dideliu greičiu, vairo funkciją puikiausiai atlikdavo įprasta ašis su ratais
Šiais laikais technikoje naudojamos sudėtingesnės pavarų dėžės, dėl to priekyje tokių papildomų ašių priekyje jau nebeprireikia.
vabalėnas rašė:Pasinaudodamas proga noriu priminti, kad vikšrinei transporto priemonei pasukti, tais laikais reikėdavo vieną vikšrų pusę sustabdyti. Dėl to važiuojant dideliu greičiu, vairo funkciją puikiausiai atlikdavo įprasta ašis su ratais .
Pavyzdžiui Sd.Kfz251 staigius posūkius darydavo stabdydamas atitinkamą vikšrų pusę , o vairuojami priekiniai ratai naudojami didesnio skersmens apsisukimams. Kiek atsimenu , panašiai vairuojamas ir NSU Kettenkrad .