Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Klaipėda ir vakarinė Lietuvos dalis atvirukuose
Moderatoriai: Shumeras, TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
Klaipėdoje 1923 m.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4226
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: Nuotraukos
Na kad ratlankiai labai jau "Chevrolet'iski"Be vėjo rašė:Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: Nuotraukos
Dvidešimtųjų pradžioje plieniniai ratai "išstumdavo" medinius ratus su stipinais, ir juos naudojo ne tik Chevrolet.WANDERER rašė:Na kad ratlankiai labai jau "Chevrolet'iski"Be vėjo rašė:Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 253
- Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
- Miestas: Vilniaus užkampis
1920 metais Klaipėda pagal Versalio sutartį perduota Antantei. Tuometiniame Memelyje išsidėstė prancūzų karinis garnizonas. 1922 metų nuotraukoje komisaras Petisne.
Nuotrauka paimta iš militaria.lt forumo.
1. Didesnė nuotrauka;
2. Automobilis iš arčiau;
3. Berniukai iš arčiau.
Nuotrauka paimta iš militaria.lt forumo.
1. Didesnė nuotrauka;
2. Automobilis iš arčiau;
3. Berniukai iš arčiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4226
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: Nuotraukos
Bet "Chevrolet"ratlankiai buvo charakteringi butent tik "Chevrolet'ui"automobiliams tiek sunkvezimiams tiek lengviems automobiliemsBe vėjo rašė:Dvidešimtųjų pradžioje plieniniai ratai "išstumdavo" medinius ratus su stipinais, ir juos naudojo ne tik Chevrolet.WANDERER rašė:Na kad ratlankiai labai jau "Chevrolet'iski"Be vėjo rašė:Klaipėda 1923 m.
Automobilis manau - Buick 1922 m. laidos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: Nuotraukos
Atkreipkite dėmesį į varžtų kiekį tiek prie stebulės tiek prie bortų ir šiap į mašinos dydį lyginant su šalia stovinčiais žmonėmis.WANDERER rašė: Bet "Chevrolet"ratlankiai buvo charakteringi butent tik "Chevrolet'ui"automobiliams tiek sunkvezimiams tiek lengviems automobiliems
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4226
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: Nuotraukos
Na tai vis delto pasilieku prie savo nuomones pridedu dvi nuotraukas "Chevrolet" 1927 ir 1928m.m.Be vėjo rašė:
Atkreipkite dėmesį į varžtų kiekį tiek prie stebulės tiek prie bortų ir šiap į mašinos dydį lyginant su šalia stovinčiais žmonėmis.
"Buick"dar 1930m,montuodavo ratlankius su mediniais stipinais-taip kad i 1922 sis automobilis (nuotraukoje jusu)niekaip nepatenka
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: Nuotraukos
Bet Jūsu nuotraukose pavaizduotas Chevrolet National visiškai nepanašus į automobilį Klaipėdoje, negaliu patikėti.WANDERER rašė: Na tai vis delto pasilieku prie savo nuomones pridedu dvi nuotraukas "Chevrolet" 1927 ir 1928m.m.
"Buick"dar 1930m,montuodavo ratlankius su mediniais stipinais-taip kad i 1922 sis automobilis (nuotraukoje jusu)niekaip nepatenka
O plieninius ratus kaip ir buferius, atsarginius ratus, galinio vaizdo veidrodis, šildymas buvo papildomos įrangos sąraše ir juos tikrai turėjo ne tik Chevrole kuris beje buvo pigesnis nei Buick.