... ir dar oldtimeriai...
gal yra čia tokių ką nors žinančių apie šią techniką?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Tarybiniai elektromobiliai
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1646
- Užsiregistravo: 08 Bal 2004, 20:55
- Miestas: Kaunas
Tarybiniai elektromobiliai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
Re: Tarybiniai elektromobiliai
Ramzis rašė:... ir dar oldtimeriai...
gal yra čia tokių ką nors žinančių apie šią techniką?
Tai tarybiniai troleibusai. Pirmoje nuotraukoje - iš keleivinio į krovininį perdirbtas prieškarinis JaTB-2. Tokie elektrosunkvežimiai karo metais dirbo Maskvoje ir Leningrade. Po karo daugumai jų uždėjo naujus MTB-82 tipo keleivinius kėbulus, ir jie dar gerą dešimtmetį vežiojo keleivius. Sekančios dvi - tai eksperimentiniai karjeriniai savivarčiai su elektropavara ant MAZ-525 ir JAZ-210.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1646
- Užsiregistravo: 08 Bal 2004, 20:55
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 09:23
tomukas1990 rašė:manau, kad jie nelabai praktiski
Karjerine technika skirta darbui Sibire ar už poliarinio rato, kur žiemą būna -50 ar -60 laipsnių šalčio. Aišku, esant tokiam šalčiui niekas nedirba karjeruose. Bet pabandyk dirbti su dyzeline technika net esant 30 laipsnių šalčio. Dabar tai nebūtų didelė problema, bet kokias 60 metais - tai buvo problema.