Cernius rašė:Man su Lzais daug labiau patiko vaziuot negu su Ikarus.
savaime suprantama, ikarusai jau is prigimties buvo prastai amortizuojantys bei labai purte ant laisvu. Tarpmiestiniai raudonieji biski geresne klases. Dabar vazinejantys modeliai tas pats
Leiskit patikslinti - pirmieji IKARUS - modeliai 60 ir 620 - turėjo rėminę važiuoklę su išilginėmis lingėm, vėliau IKARUS-260 ir 280 turėjo pneumopakabą, tad nesakyčiau, kad ji būtų labai kieta. Gi LAZ-695 nuo pat pradžių turėjo labai komfortišką kombinuotą pakabą su lingėmis ir kompensuojančiomis spyruoklėmis, nes buvo aišku, kad jis važinės prastais keliais. O dėl "purtymo ant laisvų" - tai juk IKARUS- dyzeliniai...
Ne visai į temą, bet manau, kad daug kam bus įdomu.
Taip, labai prabangi pakaba. O kompensuojančios spyruoklės labai pravertė mūsų motociklinės priekabos pakabai. Priekaba sąžiningai dirba jau 20 metų. Padidėjus priekabos apkrovai, pernai teko pridėti dar vieną spyruoklę.
Nuotraukofe darbai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Cernius rašė:Man su Lzais daug labiau patiko vaziuot negu su Ikarus.
savaime suprantama, ikarusai jau is prigimties buvo prastai amortizuojantys bei labai purte ant laisvu. Tarpmiestiniai raudonieji biski geresne klases. Dabar vazinejantys modeliai tas pats
Leiskit patikslinti - pirmieji IKARUS - modeliai 60 ir 620 - turėjo rėminę važiuoklę su išilginėmis lingėm, vėliau IKARUS-260 ir 280 turėjo pneumopakabą, tad nesakyčiau, kad ji būtų labai kieta. Gi LAZ-695 nuo pat pradžių turėjo labai komfortišką kombinuotą pakabą su lingėmis ir kompensuojančiomis spyruoklėmis, nes buvo aišku, kad jis važinės prastais keliais. O dėl "purtymo ant laisvų" - tai juk IKARUS- dyzeliniai...
tie ikarusai kur buvo su lingėmis tarp vairuotojų Vilniuje buvo vadinami "vibratoriais"
tadas1991 rašė: savaime suprantama, ikarusai jau is prigimties buvo prastai amortizuojantys bei labai purte ant laisvu. Tarpmiestiniai raudonieji biski geresne klases. Dabar vazinejantys modeliai tas pats
Leiskit patikslinti - pirmieji IKARUS - modeliai 60 ir 620 - turėjo rėminę važiuoklę su išilginėmis lingėm, vėliau IKARUS-260 ir 280 turėjo pneumopakabą, tad nesakyčiau, kad ji būtų labai kieta. Gi LAZ-695 nuo pat pradžių turėjo labai komfortišką kombinuotą pakabą su lingėmis ir kompensuojančiomis spyruoklėmis, nes buvo aišku, kad jis važinės prastais keliais. O dėl "purtymo ant laisvų" - tai juk IKARUS- dyzeliniai...
tie ikarusai kur buvo su lingėmis tarp vairuotojų Vilniuje buvo vadinami "vibratoriais"