Netrukus bus 7 metai, kai atradau ir vis paskaitinėju šį forumą. Pagaliau išdrįsau ir pats prisistatyti.
Taigi – mano vardas Gintaras. Gimiau praėjus lygiai 100 metų ir 2 dienoms nuo Lenino gimtadienio, tą pačią dieną su Hitleriu. Galas žino, į gera čia ar ne

Esu sulaukęs klausimo dėl savo niko: tai kaimo, iš kurio kilo pusė mano giminės ir aš pats taip pat, pavadinimas. Kitados ten būta apie 30 sodybų, dabar jų tėra kokios 6, o nuolatinių gyventojų išvis tik pora...
Visą gyvenimą dirbu žiniasklaidoje. Tai apie mūsų luomą kitų, aukštesnių luomų atstovai sako „tūpas žurnalistas“ ar „žurnaliūgos“


Progai pasitaikius, dalinuosi forume senomis nuotraukomis, esu padaręs keletą reportažų apie kelionę į Černobylį ( http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=16&t=53705 , „Škodos“ muziejų Mlada Boleslave ( http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=16&t=55959 ), Stangelando senos technikos muziejų Norvegijoje ( http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=16&t=49479 ) ir kt.
A.a. mano tėtis buvo kolūkio automechanikas, atsakingas už ūkio automobilių parką. O jų ten buvo beveik 40: pradedant GAZ 52 ir GAZ 53 ir baigiant KAMAZ 5320 ar garsiąja „Kolchida“, apie kurią vairuotojai sakydavo: „Netu zveri strašneje rysi, a mašiny – Kutaisi“ (nėr žvėries baisesnio už lūšį, o automobilio - už pagamintą Kutaisyje)... Tad vairuoti išmokau būdamas 12 metų su tėčio GAZ 52, tik po to jau leido pabandyti ir nuosavą „Žiguliuką“. Kaimo keliuose išbandžiau turbūt visą kolūkinę techniką, o baigdamas vidurinę mokyklą išsilaikiau ir traktorininko teises. Jos vėliau pravertė, kai tėvai ūkininkavo, ir teko jiems padėti darbus nudirbti.
Pora ano meto nuotraukų su technika: tėčio darbinis sunkvežimis ir mūsų žiguliukas. Na, ir aš pats, pradedantis šoferis
