Sveiki, pratesiant monologą.
1934 metų sezone startavo modifikuoti paskutinieji P Wagen (A Typ prototipai), ilgas galas dar buvo naudotas ir tų pačių metų pirmuosiuose A Typ.
Nuo P-WAGEN iki...
Moderators: TVR, Shumeras, Moderatoriai
Nuotraukos
- Attachments
-
- 34-au.JPG (47.35 KiB) Viewed 990 times
-
- 34_Typ.JPG (29.07 KiB) Viewed 990 times
Re: Nuotraukos
Be vėjo wrote:Sveiki, pratesiant monologą.
1934 metų sezone startavo modifikuoti paskutinieji P Wagen (A Typ prototipai), ilgas galas dar buvo naudotas ir tų pačių metų pirmuosiuose A Typ.
- Attachments
-
- Testuojant Niurburgringe 34m.JPG (28.6 KiB) Viewed 985 times
-
- 34-au-record-6-3-34-stuck[1].jpg (19.43 KiB) Viewed 985 times
Nuotraukos
Atrenku tiesiog įdomesnius mažiau žinomus (bent jau man) faktus bei nuotraukas. Ir štai šiek tiek naujesni laikai Cir D Typ, važiuojam
- Attachments
-
- Vaira atiduok.JPG (67.67 KiB) Viewed 931 times
-
- O tu starteriu suki.JPG (44.17 KiB) Viewed 931 times
Nuotraukos
Nė kiek nenukrypdamas nuo temos (nors taip gali pasirodyti) paminėsiu dar vieną trumpą mažiau žinomą istoriją susijusia su tuo pačiu 6 ltr. V 16 Auto Union “sausu” karteriu varikliu.
Ir tai yra 800 kg. 5,80 m. ilgio valtis 1938 m. Hans Stuck-o pavadinta “Tempo”, taigi sukimas sraigtui perduodamas to pačio variklio per “Hurth” multiplikatoriu 7200 aps/min. ir greitis tebuvo 82,5 km/h. (sakau tebuvo nes dar 1937 m. liepą Malcolm Campbell-as su Bluebird K3 pasiekė rekordą ant vandens 203,31 km/h). “Tempo” greiti buvo žadama didinti kitais metais.
Ir tai yra 800 kg. 5,80 m. ilgio valtis 1938 m. Hans Stuck-o pavadinta “Tempo”, taigi sukimas sraigtui perduodamas to pačio variklio per “Hurth” multiplikatoriu 7200 aps/min. ir greitis tebuvo 82,5 km/h. (sakau tebuvo nes dar 1937 m. liepą Malcolm Campbell-as su Bluebird K3 pasiekė rekordą ant vandens 203,31 km/h). “Tempo” greiti buvo žadama didinti kitais metais.
- Attachments
-
- motorasas.JPG (68.66 KiB) Viewed 928 times
-
- Hans Stuck1938.JPG (23.42 KiB) Viewed 928 times
-
- bootas.JPG (68.26 KiB) Viewed 928 times
Re: Nuotraukos
Be vėjo wrote:Nė kiek nenukrypdamas nuo temos (nors taip gali pasirodyti) paminėsiu dar vieną trumpą mažiau žinomą istoriją susijusia su tuo pačiu 6 ltr. V 16 Auto Union “sausu” karteriu varikliu.
Ir tai yra 800 kg. 5,80 m. ilgio valtis 1938 m. Hans Stuck-o pavadinta “Tempo”, taigi sukimas sraigtui perduodamas to pačio variklio per “Hurth” multiplikatoriu 7200 aps/min. ir greitis tebuvo 82,5 km/h. (sakau tebuvo nes dar 1937 m. liepą Malcolm Campbell-as su Bluebird K3 pasiekė rekordą ant vandens 203,31 km/h). “Tempo” greiti buvo žadama didinti kitais metais.
Matyt, šis faktas tarybiniais metais tapo mirties nuosprendžiu vienam iš išlikusių 12 cilindrų "autounionų" - iš jo išlupo variklį ir atvežė į Kauną, kur to meto garsūs visoje Sąjungoje gliserių meistrai bandė panaudoti variklį supergreitam laivui pastatyti. O važiuoklę tikriausiai supjaustė.
Nuotraukos
Keleta vaizdų iš surengto groteskiško spektaklio “Grand Prix”, kurio žiūrovais tapo susirinkusieji Belgrado Kalemegdan parke 1939 m. rugsėjo 3 dieną, (jau dvi dienos kaip vermachto kariai žygiuoja per Lenkija).
Žinoma, esant tokiai Pasaulinei politinei nuomoniu poliarizacijai, Auto Union’ai ir MB galėjo triumfuoti, nes be jų dalyvavo tik keturi itališki (du Maserati ir dvi Alfa Romeo) ir vienas senas Bugatti T51 vairuojamas vietinio lenktyninko (beje užėmes ketvirtą vietą).
Taigi automobiliai tokiose situacijose nekalti, o tampa dar įdomesni ir D Typ buvo įdomus savo 3 ltr. V12 varikliu, trijų dujų paskirtymo velenėlių sistema tai yra trys vožtuvai cilindrui, išvystantis 485 Aj.
Įsisukus karo verpetui tos “sidabrinės strėlės” į tėvyne nebegryžo.
Žinoma, esant tokiai Pasaulinei politinei nuomoniu poliarizacijai, Auto Union’ai ir MB galėjo triumfuoti, nes be jų dalyvavo tik keturi itališki (du Maserati ir dvi Alfa Romeo) ir vienas senas Bugatti T51 vairuojamas vietinio lenktyninko (beje užėmes ketvirtą vietą).
Taigi automobiliai tokiose situacijose nekalti, o tampa dar įdomesni ir D Typ buvo įdomus savo 3 ltr. V12 varikliu, trijų dujų paskirtymo velenėlių sistema tai yra trys vožtuvai cilindrui, išvystantis 485 Aj.
Įsisukus karo verpetui tos “sidabrinės strėlės” į tėvyne nebegryžo.
- Attachments
-
- Nuvolari.JPG (51.14 KiB) Viewed 795 times
-
- Pop art.JPG (31.59 KiB) Viewed 795 times
-
- bel39-nuvolari,.JPG (55.97 KiB) Viewed 795 times
Last edited by Be vėjo on 2007 Oct 30 Tue, 22:09, edited 1 time in total.
Nuotraukos
Ir pabaigai nuotraukos prisiminimui
Cheeezzz...
Audi pilotas Emmanuelle Pirro ir Bernd Rosemeyer 2000 m.
Niekada Jūsu nepamiršiu. F Porsche ir T Nuvolari, o tarp jų tolumoje Nurburgring'o pilis.
Cheeezzz...
Audi pilotas Emmanuelle Pirro ir Bernd Rosemeyer 2000 m.
Niekada Jūsu nepamiršiu. F Porsche ir T Nuvolari, o tarp jų tolumoje Nurburgring'o pilis.
- Attachments
-
- Sveikinam.JPG (51.05 KiB) Viewed 787 times
-
- ab22.JPG (48.85 KiB) Viewed 787 times
-
- 1937 C Typ Avus.JPG (39.54 KiB) Viewed 787 times