Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Del moskviciaus variklio

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
minde
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 455
Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius

Standartinė minde »

.mendoza. rašė:
valdas rašė:Kabini prie kitos masinos, issuki zvakes ir pratempi 200 metru(letai), po to suksis :wink:


Cia ka tikrai? :shock: Man tai toks metodas primena posaki: "акуратненко топорчиком"


Rusiškuos forumuos būtent apie tokį metodą nekartą teko girdėti. Tai vadinasi "холодная прокатка". Kalba būdavo ir apie daugiau, negu 200 m. Po to, atrodo, keičiamas tepalas.
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Vieną kart, prieš kokius 10 metų kai dar senieji motoristai nebuvo iškeliavę anapilin, girdėjau tokią kalba kai po kapitalinio ir sportui ruoštą motorą statydavo ant stendo ir sukdavo per reduktorių su elektros varikliu, kažkaip aiškino ir procedūrų trukmę, kiek laiko ir kokiais intervalais turi būti tai atliekama ar kažką panašiai, bet to jau nepamenu, O kad tai yra vadinama "šalta obkatke" tai faktas.

P.S. o kaip "obkatkė" lietuviškai turėtų skambėt?
Vartotojo avataras
Algis
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21
Susisiekti:

Standartinė Algis »

Dar ne visi išmirę :wink: mano volgos varyklį su intervalais ant stendo suko vos ne keturias valandas .
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Algis rašė:Dar ne visi išmirę :wink: mano volgos varyklį su intervalais ant stendo suko vos ne keturias valandas .


Ai dėl tų išmirimų tai aš per daug tiesmukai čia surašiau, dar yra jų likę, bet reikia prašyt, kad remontuotų ir t.t. Juolab pats laikas tokius dalykus ir pačiam išmokt 88888)
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

laurynas400 rašė:...o kaip "obkatkė" lietuviškai turėtų skambėt?

Įvažinėjimas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
valdas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė valdas »

.mendoza. rašė:
valdas rašė:Kabini prie kitos masinos, issuki zvakes ir pratempi 200 metru(letai), po to suksis :wink:


Cia ka tikrai? :shock: Man tai toks metodas primena posaki: "акуратненко топорчиком"
Pasitaikydavo kietai surinktu varikliu, padirbus 5 min. prasisukdavo normaliai. Darbe buvom pasidare stenda kuri statydavom ant tekinimo stakliu ir sukdavom varikli mazom apsukom, po keliu valandu apsukas padidindavom. Isukdavom dar ir mechanini tepalo davikli, kad matytume tepalo spaudima. Idejus varikli i masina nebudavo problemu nei su uzvedimu, nei su darbu .
babauzis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
Miestas: Telsiu raj. varniai

Standartinė babauzis »

kai volgos varikliui slifavo velena ,man liepe atvezti ,svaitiklius ir remontinius indeklus.kaip pasiemiau alkunini buvo suzimeti svaistikliai ir indeklai ,ant kokio svaistiklio kakliuko det.Kaip surinkau varikli,su rankena nejo prasukti,tada tempem .Po se diena vaziuoju su siuo varikliu ir spaudimas laikosi apie keturis :D
Vartotojo avataras
Maskvekas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
Miestas: Alytus

Standartinė Maskvekas »

babauzis rašė:kai volgos varikliui slifavo velena ,man liepe atvezti ,svaitiklius ir remontinius indeklus.kaip pasiemiau alkunini buvo suzimeti svaistikliai ir indeklai ,ant kokio svaistiklio kakliuko det.Kaip surinkau varikli,su rankena nejo prasukti,tada tempem .Po se diena vaziuoju su siuo varikliu ir spaudimas laikosi apie keturis :D


Tai nuslifavus velena ir uzdejus atitinkamus remontinius indeklus nejo vistiek jo prasukt? Bet to variklio sunkiai sukasi vien tik alkuninis ,tai uzdejus galva atsiras kompresia tai isvis nepasisuks.negalesiu net degima sureguliuot.O ar kai uzverzdinejai indeklus juos verziai kiek reikia?Mes kai svaistiklinius uzverzem tokia jega kokia reikia alkuninio visiskai neprasukom.Tai su mazesne jega verzem kad nors biski galetu suktis bet gal negerai tipo sake kad gali atsiaisvint svaistikliai.
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

mano patarimas butu toks surenki viska i vieta supeli tepalus visa kita ir t.t... ir ant buksyro bandai uzvest ir viskas bus normaliai nes taip ir turi but nes indeklas tau ne guolis kad lengvai suktusi aisku kol nauji kai prisidirba lenvai sukasi... is pradziu variklis koki 1000 - 1500km netrauks bet kai detales prisislifuos prades traukti tada keiti tepalus patarimas keiciant tepalus su tepalais kartu ipilti priedo "xado benzininiams varikliams" dvi tuteles is karto (vienos tutikes kaina apie 60lt) ir aisku tepalus pili normalius pusiau sintetinius normalios firmos pvz.: repsol shell agip ar mobil tik ne kokius motec neste ar lotos ir viskas bus ok... yra teke matyt kai veinas meistras surinko vaz varikli tai buksiruojant net ketvirta pavara ciuoze ratai bet idejus keleta maisu su zvyru ratai prasisuko ir variklis uzsivede is pradziunetrauke bet kai prasidirbo tai ejo kaip is.........tas :shock: aisku taip sunkiai neturetu prasisukt bet buna ir taip :wink:
Vartotojo avataras
Maskvekas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
Miestas: Alytus

Standartinė Maskvekas »

Montvydas rašė:mano patarimas butu toks surenki viska i vieta supeli tepalus visa kita ir t.t... ir ant buksyro bandai uzvest ir viskas bus normaliai nes taip ir turi but nes indeklas tau ne guolis kad lengvai suktusi aisku kol nauji kai prisidirba lenvai sukasi... is pradziu variklis koki 1000 - 1500km netrauks bet kai detales prisislifuos prades traukti tada keiti tepalus patarimas keiciant tepalus su tepalais kartu ipilti priedo "xado benzininiams varikliams" dvi tuteles is karto (vienos tutikes kaina apie 60lt) ir aisku tepalus pili normalius pusiau sintetinius normalios firmos pvz.: repsol shell agip ar mobil tik ne kokius motec neste ar lotos ir viskas bus ok... yra teke matyt kai veinas meistras surinko vaz varikli tai buksiruojant net ketvirta pavara ciuoze ratai bet idejus keleta maisu su zvyru ratai prasisuko ir variklis uzsivede is pradziunetrauke bet kai prasidirbo tai ejo kaip is.........tas :shock: aisku taip sunkiai neturetu prasisukt bet buna ir taip :wink:


O tas priedas ka duoda?As pilsiu M8V nes toks priklauso pilt.Tai reiskiasi turetu prasidirbt...O ar yra svarbu kuoriuos indeklus pirmiau verzt svaistiklinius ar pagrindinius?Ar yra verzimo tvarka ar verzt pradedant nuo pirmo cilindro pagrindinius svaistiklius?
Skelbti atsakymą