Jo foto neblogos ir kuras greit su tokiu naudojamas taip gaunasi kad juos gaminti neapsimoka nebent reikia atrasti toki kura kuris tiktu tokiam erzilui
Musius rašė:Jo foto neblogos ir kuras greit su tokiu naudojamas taip gaunasi kad juos gaminti neapsimoka nebent reikia atrasti toki kura kuris tiktu tokiam erzilui
Kas čia panikavo dėl senkančių kuro išteklių. Juk jie dirba savo darbą. O jei palyginus tokių mašinų sanaudas su lengvomis mašinomis lengvos vistiek žymiai nusvertų. Toks variklis, dirbdamas optimaliai, naudotų žymiai mažiau degalų nei 8000l/100km. Tačiau reikalinga nežmoniška galia gabenti iki 220t krovinius.
Savivartis KAMAZ'as paveža 10t, o kuro sąnaudos apie 35l/100km šiltuoju sezonu. Kad nuvežti 220t krovinį 100km vienu ypu reikia 22 tokių mašinų. Kuro sąnaudos - 770l. Siaubingas skirtumas (apie 8000l/100km) lyginant su vienu baltarusišku monstru .
Black rašė:Savivartis KAMAZ'as paveža 10t, o kuro sąnaudos apie 35l/100km šiltuoju sezonu. Kad nuvežti 220t krovinį 100km vienu ypu reikia 22 tokių mašinų. Kuro sąnaudos - 770l. Siaubingas skirtumas (apie 8000l/100km) lyginant su vienu baltarusišku monstru .
Na, reikėtų kai ką patikslinti. 35l/ 100 km- tai autotraukiniui (savivartis su priekaba), kuris ir veža daugiau krovinio. O vien tik savivarčiui- 27l/100 km.
PS Visi skaičiai- kontrolinės degalų sąnaudos. Nepainioti su eksploatacine degalų sunaudojimo norma.