Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Klausimas apie MB123 universalo pakaba
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Xollen rašė:Jai nesupyksit truputy y oftopa parašysiu. Per radija girdejau, kad Graikijoj vienas taksistas su savo 1976 m gimimo dyzeliniu mersedesu (modelio neminejo) yra pravaževes 4.600.000km (taip 4 milijonus :) ) tas mersas lyg ir y gineso knygą yrašytas kaip daugiausia km nuvaževes automobilis, šiuo metu jis stovi mersedes muziejuje, o gamykla tam taksistui padovanojo nauja mersa
Tai buvo /8 (w115 240D). Dar papildant, taksi automobiliu jis buvo nuo 1981 metų (tada buvo įsigytas su 220.000km rida) iki 2004. Oficialus Daimler straipsnis ir nuotraukos >>
Kalbant į temą apie nivomatą gali leisti skystį ir patys amortizatoriai (nauji nepigūs), bet kiek teko girdėti tai gali būti sutvarkoma pakeičiant riebokšlius.
O šiaip esmė yra geras kėbulas, nes tai sunkiausiai sutvarkoma detalė ir ja reikia r0pintis bei saugoti. Dėl jo, ne pakabos, labiausiai nerimauti reikia. Dugno danga gali slėpti siurprizų, ji stora ir gali atrodyti, kad viskas dar neblogai kai realiai po ja jau nieko nėra. Verta kilimus pasikilnoti ar ten nėra drėgmės.
Deficitiniai galiniai žibintai ir kitos specifinės universalo dalys, nes universalų nėra tiek daug (tai kita vertus ir teigiama savybė, bent man įdomiau nei sedanas).
virgas rašė:Nu, velnias, nepaklausiau. 1984 metu. Tikekimes, 1000 000km dar nebus pasiekes
Del to tai uzuojauta :). Maniskis buvo 3.0l turbo dyzelis, beje cia jis buvo parduodamas, automatas ir prabeges tik 1.489.000 km. Na apie 1.5 milijono km. :) Teko varikliui daryti kap. remonta.
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
Kaunas
BIG rašė:Truputi OT, atsmenu senai turgui apziurinejom mersa 123, uzkliuvo rida, 500k,atseit didele,bet pasikelus knygutes, pasirodo, spidometras buvo jau apsivertes viena syki, taxas buves
Na nėra ko labai bijot ir taksi (jei žinai, kad jis toks ir rida aišku bus ne kaip civilinio), jei juo netapęs Lietuvoje ir nenukamuotas taupymo. Nes gaminamos specialios taksi versijos (tarp jų ir nedažnos sedanų su prailginta ratų baze) su atitinkamu paruošimu tokiam darbui. Kogero tai labiausiai salone matosi pvz. mb-tex vinilinės sėdynės, specialios peleninės keleiviams, vieta taksometrui ir t.t. Aišku tai VIN (kėbulo) numeris geriausiai parodo.
Paskutinį kartą redagavo npn 08 Gru 2009, 20:12, redaguota 1 kartą(us).
npn rašė:BIG rašė:Truputi OT, atsmenu senai turgui apziurinejom mersa 123, uzkliuvo rida, 500k,atseit didele,bet pasikelus knygutes, pasirodo, spidometras buvo jau apsivertes viena syki, taxas buves
Na nėra ko labai bijot ir taksi (jei žinai, kad jis toks ir rida aišku bus ne kaip civilinio), jei juo netapęs Lietuvoje ir nenukamuotas taupymo. Nes gaminamos specialios taksi versijos su atitinkamu paruošimu tokiam darbui. Kogero tai labiausiai salone matosi pvz. mb-tex vinilinės sėdynės, specialios peleninės keleiviams, vieta taksometrui ir t.t. Aišku tai VIN (kėbulo) numeris geriausiai parodo.
Mano pazistamas nusipirko toki su 1,5 mln rida, uz 800Lt damusimui. Tai net pats tech. ap. praejo