Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

#1 Slynikas Atsakyta: Renault 40 CV Type NM

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
slynikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 312
Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
Miestas: Utena - Vilnius

#1 Slynikas Atsakyta: Renault 40 CV Type NM

Standartinė slynikas »

Kieno gamybos automobilis? Kuo jis ypatingas?
Žinančių prašyčiau palaukti bent keletą dienų :-)
Sėkmės :wink:
Prikabinti failai
Misle =D.JPG
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Standartinė imantas »

Europa ?
Vartotojo avataras
slynikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 312
Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė slynikas »

imantas rašė:Europa ?

Taip :-)
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
Vartotojo avataras
jonny
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 623
Užsiregistravo: 17 Spa 2004, 15:22
Miestas: Vilnius

Standartinė jonny »

Gal Renault?
Vartotojo avataras
slynikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 312
Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė slynikas »

jonny rašė:Gal Renault?

Mįslės pabaiga, matos, jau visai čia pat...Taip, čia Renault :lol:
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Standartinė imantas »

Renault 40 CV Type NM
Vartotojo avataras
slynikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 312
Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
Miestas: Utena - Vilnius

Standartinė slynikas »

imantas rašė:Renault 40 CV Type NM

Šaunu, valanda tik praėjo, o automobilis jau įvardintas :geras:
o čia truputi informacijos, kuo šis automobilis įdomus:

New records in power and speed

In the 1920s, vehicle manufacturers were locked in an all-out race to set new records, a fashion encouraged by the construction of speed rings. In France, the Montlhéry ring built in 1924 set the stage for many a confrontation, with the last word going to the stopwatch.


Renault was among the front-runners in this ongoing sprint. It relied primarily on its 40 CV flagship model with an enormous engine of over 9,000 cm3!

Made to race

The first campaign involved a 40 CV Open Tourer. Almost a production model, this car set a lap record of 178.475 kph in 1925. It also set a world record with 3,384.74 km covered in 24 hours at an average speed of 141.03 kph. The difference in speed can be explained by the many stopovers to refuel and – more particularly – to change tires, of which one hundred or more were used up by this particularly heavy vehicle!

These figures did not satisfy Plessier and Garfield, the pilots and engineers responsible for the operation. In 1926, they launched an NM Type 40 CV car on the speed ring. This single-seater model was more streamlined than its predecessor and placed the radiator behind the engine. At the same time, the 14 people responsible for fuel stops received special training. The aim was to get the job done in no more than 50 seconds. The modified vehicle went on to cover 50 miles at a speed of 190.013 kph and – above all – smashed the 24-hour record by covering 4167.57 km at an average speed of 173.649 kph!

Sundown on a sporting career

After more than 15 years of faithful service (from the CG Type to the NM Type), the 40 CV took its retirement in 1928. It was replaced by the new executive models developed by Renault, the Vivastella and Reinastella.
Before bowing out, the 40 CV earned its sporting colors and entered the legend of motorsports as the “record-breaking 40 CV”!


Paimta iš: http://www.renault.com/en/passionsport/ ... cords.aspx
Prikabinti failai
23.jpg
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Standartinė imantas »

Mįslės aurotius išsidavė, jog galas čia pat :D
Į tą pačią nuoroda ir įkritau netyčiomis 88888)
Skelbti atsakymą