Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

T.p. ekspertizė

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Užrakinta
assembled
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 00:38
Miestas: Kaunas

T.p. ekspertizė

Standartinė assembled »

Sveiki, kaip yra su t.p. ekspertizėmis? Pagal ĮSAKYMAS DĖL MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ GAMYBOS IR PERDIRBIMO BEI MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ, PRIEKABŲ, KURIOMS UŽDRAUSTA DALYVAUTI VIEŠAJAME EISME, REMONTO IR TECHNINĖS EKSPERTIZĖS REIKALAVIMŲ IR ATLIKIMO TVARKOS PATVIRTINIMO ji reikalinga po gan plataus modifikacijų sąrašo. Na kad ir keičiant variklį kitokiu ar net pakeitus duslintuvą nesertifikuotu.

Kaip yra praktiškai? Ar kas nors atlikinėja tas ekspertizes, jei varu nevaro? Ir jei varo, tai dėl kokių priežasčių? Ar sudėtinga praeiti ekspertizę?
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: T.p. ekspertizė

Standartinė tadas1991 »

Geriau klausk konkretaus atvejo, nes ekspertizė kaikuriais atvejais reikalinga, kaikurias ne.
PVz, pusė senesnių mašinų, kur duslintuvų sistemos kainuoja jau tūkstančiais, važinėja su Lietuvaičių garažuose gamintais, pvz esu girdėjęs apie Elektrėnų g. Kaune gerus duslintuvų gamintojus.
Varikliui ji reikalinga, jei naujas variklis daugiau 30proc galingesnis už senąjį arba kita kuro rūšis. Taip pat, jeigu dedant variklį teko pakeisti tvirtinimo ausis, perkelti pagalves ar pan (arba tai padaryta per daug aiškiai matomai).
assembled
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 00:38
Miestas: Kaunas

Re: T.p. ekspertizė

Standartinė assembled »

Na vadinasi čia kaip ir nemažai kitų įstatymų yra tik teorija, kuri su praktika tik kur ne kur susiliečia ir niekas savanoriškai neatlikinėja ekspertizės.

Įdomu kaip yra su mašinomis, kurias iš dviejų suvirina? Kaip suprantu, tai vėl gi, jei nepagauna, tai ir netikrina niekas. Tik kaip tada su kėbulo numeriais, jei pvz. gale koks paslėptas nuo vienos mašinos, o priekyje ir dokumentuose jau kitos?
Užrakinta