Sveiki, kaip yra su t.p. ekspertizėmis? Pagal ĮSAKYMAS DĖL MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ GAMYBOS IR PERDIRBIMO BEI MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ, PRIEKABŲ, KURIOMS UŽDRAUSTA DALYVAUTI VIEŠAJAME EISME, REMONTO IR TECHNINĖS EKSPERTIZĖS REIKALAVIMŲ IR ATLIKIMO TVARKOS PATVIRTINIMO ji reikalinga po gan plataus modifikacijų sąrašo. Na kad ir keičiant variklį kitokiu ar net pakeitus duslintuvą nesertifikuotu.
Kaip yra praktiškai? Ar kas nors atlikinėja tas ekspertizes, jei varu nevaro? Ir jei varo, tai dėl kokių priežasčių? Ar sudėtinga praeiti ekspertizę?
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
T.p. ekspertizė
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: T.p. ekspertizė
Geriau klausk konkretaus atvejo, nes ekspertizė kaikuriais atvejais reikalinga, kaikurias ne.
PVz, pusė senesnių mašinų, kur duslintuvų sistemos kainuoja jau tūkstančiais, važinėja su Lietuvaičių garažuose gamintais, pvz esu girdėjęs apie Elektrėnų g. Kaune gerus duslintuvų gamintojus.
Varikliui ji reikalinga, jei naujas variklis daugiau 30proc galingesnis už senąjį arba kita kuro rūšis. Taip pat, jeigu dedant variklį teko pakeisti tvirtinimo ausis, perkelti pagalves ar pan (arba tai padaryta per daug aiškiai matomai).
PVz, pusė senesnių mašinų, kur duslintuvų sistemos kainuoja jau tūkstančiais, važinėja su Lietuvaičių garažuose gamintais, pvz esu girdėjęs apie Elektrėnų g. Kaune gerus duslintuvų gamintojus.
Varikliui ji reikalinga, jei naujas variklis daugiau 30proc galingesnis už senąjį arba kita kuro rūšis. Taip pat, jeigu dedant variklį teko pakeisti tvirtinimo ausis, perkelti pagalves ar pan (arba tai padaryta per daug aiškiai matomai).
Re: T.p. ekspertizė
Na vadinasi čia kaip ir nemažai kitų įstatymų yra tik teorija, kuri su praktika tik kur ne kur susiliečia ir niekas savanoriškai neatlikinėja ekspertizės.
Įdomu kaip yra su mašinomis, kurias iš dviejų suvirina? Kaip suprantu, tai vėl gi, jei nepagauna, tai ir netikrina niekas. Tik kaip tada su kėbulo numeriais, jei pvz. gale koks paslėptas nuo vienos mašinos, o priekyje ir dokumentuose jau kitos?
Įdomu kaip yra su mašinomis, kurias iš dviejų suvirina? Kaip suprantu, tai vėl gi, jei nepagauna, tai ir netikrina niekas. Tik kaip tada su kėbulo numeriais, jei pvz. gale koks paslėptas nuo vienos mašinos, o priekyje ir dokumentuose jau kitos?