Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Dyzelinis Dnepras

Čia rasite viską, kas netelpa į kitas temas, tačiau žinutės turi būti susiję su transporto priemonėmis.

Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai

Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė tadas1991 »

Kiek kubikų, tiek ir eina...
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė evris »

Guolis rašė:A jis ne per skystas is vietos judet?

Is vietos kaip tik neperskystas. gali sankaba staigiai atleist ir rauna, nes turi du smagracius - vienas gamyklinis priekyje, ant kurio starterio vainikas ir oro mentes sumontuotos, o antras - gimtoji dnepro sankaba su diskais. Ivertinant, kad dyzelinis motoras ir taip turi 30Nm sukimo momenta prie 2200aps/min (palyginimui MT-10 turi apie 44, bet prie 5000+ apsuku) - patikekit, rauna kaip uz tevyne.
Kitas momentas - maksimalus greitis. Reduktorius paliktas standartinis Dnepro, pirmi 3 begiai - irgi, bet va 4 - pagreitintas, nepaskaiciavau dantu idedamas, todel nežinau perdavimo skaiciaus. be dideles bedos and centrines kojeles sukasi 100-110, o vieshkelyje 80km/h (daugiau slapias gruntas neleido, bo sikna nemetaline :))
TAigi tiek siai dienai, grizes i LT parasysiu daugiau, nes labai jau knieti isbandyti realias kuro sanaudas (turetu buti mazos, nes su uzsuktu kraneliu keleta km nuvaziavau :)
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
martian
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 17 Sau 2005, 23:30
Miestas: Nemenčinė-Vilnius

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė martian »

Kaip reikalai su elektros energijos aprupinimu, akumuliatoriaus ikrovimu?

Akimis "permeciau" variklio duomenis, komplektacija. Generatorius kaip ir neminimas. (nebent praleidau :oops: )
Generatorius bus konstruojamas papildomai?
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė evris »

martian rašė:Kaip reikalai su elektros energijos aprupinimu, akumuliatoriaus ikrovimu?

Akimis "permeciau" variklio duomenis, komplektacija. Generatorius kaip ir neminimas. (nebent praleidau :oops: )
Generatorius bus konstruojamas papildomai?

Yra integruotas generatorius, starteris ir krovimo rele. Yra keletas komplektacijos variantu, sitas su "pilnu tiuningu" :)
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
martian
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 17 Sau 2005, 23:30
Miestas: Nemenčinė-Vilnius

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė martian »

Skamba daug zadanciai.

Koks varikliu masiu skirtumas lyginant senaji ir nauja?

Speju, jog vibracijos is variklio perduodamos remui kur kas didesnes (Visgi 1 cilindras ir dar dyzelis), nei originalaus variklio .
Ar nebuvo minciu daryt ne standzia pakaba varikliui, o pasodint ji ant siokiu tokiu pagalveliu?
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė evris »

martian rašė:Skamba daug zadanciai.

Koks varikliu masiu skirtumas lyginant senaji ir nauja?

Speju, jog vibracijos is variklio perduodamos remui kur kas didesnes (Visgi 1 cilindras ir dar dyzelis), nei originalaus variklio .
Ar nebuvo minciu daryt ne standzia pakaba varikliui, o pasodint ji ant siokiu tokiu pagalveliu?

Va cia profesionalo pastebejimas, vibracija tokia, kad net nereikia vedrodziu :) Manau as dabar atiduosiu i rimtas balansuotoju rankas, kurie gal padarys koki kompensatoriu, ar atsvara, kaip kad audi 5 cilindru motore yra. Su esama vibracija ant kietos jungties su remu - bus problemu, tokiu kaip remo trukinejimas, etc. Nedejau variklio ant pagalviu, nes originali Dnepro deze tvirtinasi tiesiai ant remo. Tokiu atveju reiketu deti pagalves ir dezei ir varikliui. Bus matyti kuris kelias yra patikimesnis. Siaip sitas projektas daugiau del prikolo, patikrinti technini sprendima, nes su vienu vokieciu susigincijome del IV begio pagreitinto dantracio vs pagreitintas reduktorius dyzeliniame Dnepre :)
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė Vaidotas73 »

evris rašė:
martian rašė:Skamba daug zadanciai.

Koks varikliu masiu skirtumas lyginant senaji ir nauja?

Speju, jog vibracijos is variklio perduodamos remui kur kas didesnes (Visgi 1 cilindras ir dar dyzelis), nei originalaus variklio .
Ar nebuvo minciu daryt ne standzia pakaba varikliui, o pasodint ji ant siokiu tokiu pagalveliu?

Va cia profesionalo pastebejimas, vibracija tokia, kad net nereikia vedrodziu :) Manau as dabar atiduosiu i rimtas balansuotoju rankas, kurie gal padarys koki kompensatoriu, ar atsvara, kaip kad audi 5 cilindru motore yra. Su esama vibracija ant kietos jungties su remu - bus problemu, tokiu kaip remo trukinejimas, etc. Nedejau variklio ant pagalviu, nes originali Dnepro deze tvirtinasi tiesiai ant remo. Tokiu atveju reiketu deti pagalves ir dezei ir varikliui. Bus matyti kuris kelias yra patikimesnis. Siaip sitas projektas daugiau del prikolo, patikrinti technini sprendima, nes su vienu vokieciu susigincijome del IV begio pagreitinto dantracio vs pagreitintas reduktorius dyzeliniame Dnepre :)


1.Kokiam Dnepr-ui dėžė prie rėmo tvirtinasi?
2.Solo variantui optimalu būtų abu būdai. Ir 4-a pavara iki 1:1 ir greitintas reduktorius. Labai jau lėtas dyzelis.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Vartotojo avataras
dzivilis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 450
Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 22:03
Miestas: Lazdijai

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė dzivilis »

Kiek kainavo toks dyzelinis motoriukas?
Vartotojo avataras
martian
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 17 Sau 2005, 23:30
Miestas: Nemenčinė-Vilnius

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė martian »

Vaidotas73:
Zmogus turejo omeny tai, kad originali Dnepr deze esamam konkreciam projekte, negana to, jog pritvirtinta prie variklio, dar yra susieta su remu (per panaudota perejimui originalaus variklio "uzpakali"), o ne tai, jog originaliai Dnepro deze prie remo tvirtinta.
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: Dyzelinis Dnepras

Standartinė Vaidotas73 »

Galima panaudoti automobilio pakabos gumas, kad "minkščiau pasodinti" variklį. Ištekinti storasienius vamzdelius ir įvirinti vietoj originalių tvirtinimų. Įpresuoti gumas ir tiek.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Skelbti atsakymą