Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
Andrius831
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 13:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59 Pranešimai: 443 Miestas: KLAIPĖDA
|
Pirmutine laivo paskirtis buvo keleivnis laivas,su krovininiu deniu.Jame galejo 2 aukstais plukdomi automobiliai ar kitas krovinis.Sis keleivinis laivas ,tai ne kruizinis--kazkas galetu painioti.Sio laivo keliones trukdavo neilga laiko tarpa.Bendras pirmutinis keleiviu skaicius siekdavo iki 300-500 zmoniu,plius krovinis ar automobiliai.Taciau 2008 metais sis laivas buvo modifikuotas,nors ir paskirtinis keleivinis laivas,taciau naudomajomoji paskirtis jau--specialioji.Tai reiskia modifikuojant ji pritaike tam tikriems poreikiams ir tie poreikia buvo susije su vejo jegainiu statyba jurose.Musu laive gyvena zmones dalyvaujantys vejo jegainiu statybose.Laive yra ju ofisai,sandeliojamos dalys ir elementai,bei iranga ir irankiai.Taipat yra ju savotiskos dibtuves, kur tam tikri mazgai surenkami ar patikrinami.Grupes zmoniu nedideliais kateriais transportuojami iki vejo jegainiu ir paskui atgal.Mes priplaukaime prie reikaimu vietu vejo jegainiu parke.Aprupiname tiekimu,plaukdami i uosta.Ir nuo audru plaukime sleptis i uzuoveja.Siu metu keleiviu iki 100 zmoniu.Igula sudaro 32 zmones.
_________________ Klaipėda
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Andrius831
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 13:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59 Pranešimai: 443 Miestas: KLAIPĖDA
|
Sioje nuotraukoje matoma patalpa yra CVP(seniems jurininkams zinoma kaip CPU-centralnij punkt upravlenija) o naujiems, kaip engine control room.CVP-centrinis valdymo punktas,jame budejimo metu budintysis mechanikas stebi variklio ir visu kitu mechanizmu parametrus,pildo jurini zurnala,o laisvu nuo darbu laiku geriame kava ir ilsimes.Daugybe davikliu padeda matyti mechanizmo darbinguma , o kintant parametrui uztikrinti jo pradini rodmeni.Yra garsines signalizacijos ir vizualines,kurios informuoja ,jei laiku nebuvo pastebeta ar tuo metu buvai varikliu skyriuje.Taipat stovi ir apsaugos sistemos, kurios automatiskai sustabdo mechanizma, pradejus dirbti jam nepalankiom salygom.Pirma ispejimas,sekantis etapas-autostopas.Nors laivas ir 1969 metu, taciau mygtuku pagalba paleidziami dyzeliai is CVP ir daugybe kitu patogiu dalyku, kurie 1969 metais buvo svetimi daugybei laivu, o kaikuriems ir iki siol-nors ju statymo metai ir 1990-2000.
Prikabinti failai: |
100_2349.JPG [ 124.99 KiB | Peržiūrėta 1377 kartus(ų) ]
|
_________________ Klaipėda
Paskutinį kartą redagavo Andrius831 2012 Rgp 12 Sek, 16:47. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
rcepa
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 16:19 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bal 22 Ket, 16:20 Pranešimai: 1966 Miestas: Vilnius
|
Dėkui, kad papasakojai apie laivą.
_________________ Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
|
|
Į viršų |
|
|
Andrius831
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 16:52 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59 Pranešimai: 443 Miestas: KLAIPĖDA
|
rcepa rašė: Dėkui, kad papasakojai apie laivą. Malonu, kad kitu sriciu zinovus sudomino sis pasakojimas.Siek tiek sia tema dar pletosiu,nes yra dar idomiu mechanizmu.Tokie kaip gelintuvas(gamina geriama vandeni is druskingo juros vandens).Parodysiu dirbuves ir mano manymu idomia fotofiksacija--tai Dyzelinio-generatoriaus alkuninio veleno keitimas.Prie visu alkuninio gabaritu ir 1860 kg svorio.
_________________ Klaipėda
|
|
Į viršų |
|
|
Linas P.
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 16:53 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Spa 27 Pen, 10:51 Pranešimai: 120 Miestas: Vilnius
|
Labai idomi tema, aciu uz nuotraukas.
_________________ 1968 m. Corvette, 427 1973 m. Corvette, 454
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 19:04 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Labai įdomu. Visa tokia neeilinė technikas turi daug žavesio. Laukiame tęsinio.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Andrius831
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 20:32 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59 Pranešimai: 443 Miestas: KLAIPĖDA
|
Sis is matymo nesudetingas irenginys atlieka didele reiksme musu laive.Tai yra gelintuvas.Jis is suraus juros vandens pagamina gela geriama vandeni.Veikia pagal atvirkstinio osmoso principa.Jo veikimas toks-juros vanduo praejes smelio filtra patenka i auksto slegio plunzerini siurbli,kur isejime pasiekia jau 60-70 kg/cm2 ir su siuo slegiu jis patenka i tubas,juose stovi pagrindine funkcija atliekancios membranosJos panasios is savo zanro filtrus.Tai juros vanduo slegdamas tokiu slegiu prasisunkia per jas is sisores link vidurio-viduryje jau yra kitas vamzdelis--per kuri isteka gelas geriamas vanduo.Membranos pluostas yra toks smulkus ir stiprus, kad dideliu slegiu sleginatis vanduo praeina, o druskos daleles nepraeina ir iseina atgal i jura.Produktas veliau praeina per druskingumo rodikli,prietaisu skydelyje matome vandens druskinguma.Beabejo sis vanduo nera toks,kaip is saltinelio.Netekdamas dalies drusku jis tampa kitokiu.Taciau jis toks svarus, kad vartoti galima pilnai.Kadangi turime geriamo vandens atsargas buteliuose,tai si vandeni naudojame buitinem reikmem.Mechanizmams sis vanduo tik i sveikata, maziau krenta nuosedu ji naudojant.Sis gelintuvas aprupina laivo vandens sanaudas per para,tai 15-25 kub.m vandens.(tonos) Pats jis gali gaminti vandens iki 30 kub.m per para.Yra laivuose ir kitokiu gelintuvu,kuomet gela vandeni isgauna garinimo budu.Garinimo sistema vakuumuojama,todel reikai mazesnes temperaturos vandeniui uzvirti ir tam tinka konturas vandens is pagrindinio variklio pasildytiu ir jau prie 65-75 laipsniu turime garavima.Kondensatoryje garai tampa jau gelu vandeniu.
Prikabinti failai: |
100_2364.JPG [ 119.58 KiB | Peržiūrėta 883 kartus(ų) ]
|
_________________ Klaipėda
|
|
Į viršų |
|
|
Andrius831
|
Parašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 20:59 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59 Pranešimai: 443 Miestas: KLAIPĖDA
|
Kaip ir kievienam varikliui,tiek ir juriniam dyzeliui reikia ausinimo.Visas varikliu konturas uzpildytas gelu vandeniu,nes surus juros vanduo neigiamai veiktu pacia sistema, ardytu metalines konstrukcijas ir krisdamas i nuosedas gadintu silumos mainus.Todel turime cirkuliuojanti varikliuose gela vandeni, o jau sis gelo vandens konturas per silumos keitiklius ausinasi juros vandeniu.Gelo vandens siurbliai nuolat varineja vandeni savo konturu,o uzbortinio juros vandens siurbliai per silumos keitiklius varineja juros vandeni ir taip turime reikalingus silumos mainus,kitaip sakant ausinima.Silumos keitikliai vadinami paprastai saldytuvais.Buna pagrinde ploksteliniai ir vamzdiniai, sioje foto matome plokstelinius.Jie del savo nasumo ir gabaritu vis placiau atranda panaudojima laivyne.Alyva cirkuliuojanti varikliuose taipat ausinama,tik jis iskarto ausinama uzbortiniu vandeniu per vamzdini ausintuva.Kitu konturu ir taipat gelu vandeniu ausinamas ir oras is turbinos patenkantis i cilindrus,kaip zinoma kuo saltesne oro porcija, tuo galingesnis energijos uztaisas ir mazesne temperatura ismetamuju duju.Tad turbointerkuleris laivu dyzeliuose atsirado anksciau nei musu placiame naudojime autopramoneje.Dirbant varikliams oro temperatura masinu skyriuje siekia iki 40 laipsniu, teko dirbti su laivu afrikos saliu vandenyse,ir kuomet lauke+ 40 laipsniu, juros vanduo+ 32 laipsnius siekia, tai varikliu skyriuje maksimali temperatura buvo+ 56 laipsniai.O patikrinti mechanizmus reikia, tad kombinezonas perslampa akimirksniu.Ir kaip imanydamas greiciau skubi i valdymo punkta, kur veikia kondicionierius.Griztant prie juriniu dyzeliu,tai sie senosios kartos palaiko 60-65 laipsniu vandens temperatura.Naujos kartos dyzeliai del kuo mazesniu silumos nuostoliu dirba ir prie +95 laipsniu,taciau tai kompensuoja jau auksto slegio konturas, vanduo cirkuliuoja 3.5-4.5 kg/cm2 slegiu.
Prikabinti failai: |
100_2336.JPG [ 77.33 KiB | Peržiūrėta 882 kartus(ų) ]
|
100_2314.JPG [ 90.09 KiB | Peržiūrėta 882 kartus(ų) ]
|
_________________ Klaipėda
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 128 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose
dalius-nsu
» 2019 Lie 14 Sek, 11:04
|
|
Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.
geguzis12
» 2023 Rgp 13 Sek, 12:59
|
|
GAZ-51
kęstutis
» 2022 Gru 28 Tre, 14:07
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2022 m. kalendoriui
egidas
» 2021 Geg 09 Sek, 16:35
|
|
RIGA STELLA
sumskas2
» 2021 Kov 14 Sek, 10:07
|
|
RIGA 5 1966m
sumskas2
» 2020 Gru 22 Ant, 21:16
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2021 m. kalendoriui
egidas
» 2020 Geg 06 Tre, 18:01
|
|
2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius
egidas
» 2019 Gru 21 Šeš, 5:37
|
|
IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui
foxiuks
» 2019 Lap 01 Pen, 18:14
|
|
Westminster classic car meet
antose9
» 2019 Bir 02 Sek, 5:40
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
WEHRMACHT'AS LIETUVOJE
[ Eiti į: 1 ... 8, 9, 10 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 16 Ant, 20:48
BRAZINI
|
|
Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
[ Eiti į: 1 ... 44, 45, 46 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 30 Šeš, 16:45
geguzis12
|
|
Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose
[ Eiti į: 1 ... 7, 8, 9 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 07 Sek, 22:00
Fon
|
|
Tarybinių laikų vaizdelis
[ Eiti į: 1 ... 93, 94, 95 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 29 Tre, 19:32
Vikas
|
|
Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 29 Sek, 17:50
geguzis12
|
|
Oldtimer`ių judėjimas Pabaltijyje 1974-...
[ Eiti į: 1 ... 64, 65, 66 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 13 Pen, 17:57
Vikas
|
|
Moteris + motociklas
[ Eiti į: 1 ... 64, 65, 66 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 11 Tre, 16:33
terensweb
|
|
You tube esantys video apie senovinę techniką
[ Eiti į: 1 ... 29, 30, 31 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 17 Sek, 11:13
Adamas
|
|
WH transporto foto
[ Eiti į: 1 ... 366, 367, 368 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 21 Pir, 9:14
peziss
|
|
Senų laikų motociklų fotografijos
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 11 Sek, 14:53
geguzis12
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|