Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Kas neorginalu K750M 1968m?
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
- Geodezininkas
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Galiniai amortizatoriai turi būti chromuoti ar tokie kaip MT10?
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
- Geodezininkas
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Dar noriu paklaust degimo paankstinimas kada naudojamas? ir po juo kitas perjungėjas kam? Bandant kurt kaip ten sujunginėt geriau?
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Geodezininkas rašė:Dar noriu paklaust degimo paankstinimas kada naudojamas? ir po juo kitas perjungėjas kam? Bandant kurt kaip ten sujunginėt geriau?
Kuriant reikalingas vėlesnis degimas, augant sūkiams ankstesnis. Važiuojant pasireguliuoji pagal darbą. Apatinis jungtukas yra tolimų-artimų šviesų perjungėjas. Pats jungiklis lempos korpuse.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Geodezininkas rašė:Galiniai amortizatoriai turi būti chromuoti ar tokie kaip MT10?
tikrai ne mt10 turi buti plasmasine apsauga, o k750 chromuoti.
- Geodezininkas
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
sumskas2 rašė:Geodezininkas rašė:Galiniai amortizatoriai turi būti chromuoti ar tokie kaip MT10?
tikrai ne mt10 turi buti plasmasine apsauga, o k750 chromuoti.
tai pas mane su plastmasine apsauga
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Pas tave turi būti metaliniai dangteliai, viršutinis dažytas, apatinis chromuotas.
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
AGspecial rašė:Pas tave turi būti metaliniai dangteliai, viršutinis dažytas, apatinis chromuotas.
Kodel? Pas mane vienas 1966m. kitas 1969m. abu su plasmasineis.
- Geodezininkas
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Savaitgalį teko pasikrapštyt prie moto. Pripučiau padangas, nors nesitikėjau kad pavyks nes padangos buvo tokios subliuškusios kad per rėma neprasisuko. Bet teko tik vieną ventilį pakeist. Padangos atgavo savo formą. Toliau nuėmiau vėjo apsaugą kuri gal ir buvo kažkada orginali bet matos kad pusiau savadarbė. Teko atsidaryt lempos vidų tai dar radau viduje popiergalį su schema :). Paskui su kompresoriu apiploviau variklį. Pareguliavavau sankabą. Kažkas troso laikiklį buvo man atrodo ne tuo galu prisukęs, bet sankaba vis tiek nenorėjo išsiminti. Pripyliau benzo, pravaliau žvakes, pažiūrėjau kad tepalo yra ir dar spalvos visai nieko, pajungiau akumą. Signalas neveikia, gabaritai faroje šviečia, raudona lemputė šviečia. Pamėginau kurti, nereguoja. Pastumdėm irgi nieko gero. Pradėjau žiūrėt kibirkštį. Nesimato kad būtų. Pažiūrėjau kitas žvakes tas pats. Paskui pakeičiau vieną žvaklaidį nes ten jie dar medžiaginiai ir gerai papuvę, paplyšę, bet žvakė kibirkšties nerodė. Tada pagalvojau kad gal akumas slabnokas ir pajungėm nuo pakrovėjo. O jis ėmė ir užsikūrė. Biški pašaudė iš pradžių, paskui kaip ir prasidirbo daugmaž. Prasukau keletą ratukų po garažus smagiai. Iš vietos biški pagazavus ir be sankabos įspyrus bėgį sankaba susitvarkė. Spėju buvo prilipus kažkaip. na turėjau vilties kad moto bent kažkokius gyvybės ženklus parodys,bet kad dar pavyks ir pasivažinėt buvo su kaupu. Smagus daiktas, reikia dokumentų...
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
Didžiausi sveikinimai išjudinus aparatą
Geodezininkas rašė:Savaitgalį teko pasikrapštyt prie moto. Pripučiau padangas, nors nesitikėjau kad pavyks nes padangos buvo tokios subliuškusios kad per rėma neprasisuko. Bet teko tik vieną ventilį pakeist. Padangos atgavo savo formą. Toliau nuėmiau vėjo apsaugą kuri gal ir buvo kažkada orginali bet matos kad pusiau savadarbė. Teko atsidaryt lempos vidų tai dar radau viduje popiergalį su schema :). Paskui su kompresoriu apiploviau variklį. Pareguliavavau sankabą. Kažkas troso laikiklį buvo man atrodo ne tuo galu prisukęs, bet sankaba vis tiek nenorėjo išsiminti. Pripyliau benzo, pravaliau žvakes, pažiūrėjau kad tepalo yra ir dar spalvos visai nieko, pajungiau akumą. Signalas neveikia, gabaritai faroje šviečia, raudona lemputė šviečia. Pamėginau kurti, nereguoja. Pastumdėm irgi nieko gero. Pradėjau žiūrėt kibirkštį. Nesimato kad būtų. Pažiūrėjau kitas žvakes tas pats. Paskui pakeičiau vieną žvaklaidį nes ten jie dar medžiaginiai ir gerai papuvę, paplyšę, bet žvakė kibirkšties nerodė. Tada pagalvojau kad gal akumas slabnokas ir pajungėm nuo pakrovėjo. O jis ėmė ir užsikūrė. Biški pašaudė iš pradžių, paskui kaip ir prasidirbo daugmaž. Prasukau keletą ratukų po garažus smagiai. Iš vietos biški pagazavus ir be sankabos įspyrus bėgį sankaba susitvarkė. Spėju buvo prilipus kažkaip. na turėjau vilties kad moto bent kažkokius gyvybės ženklus parodys,bet kad dar pavyks ir pasivažinėt buvo su kaupu. Smagus daiktas, reikia dokumentų...
- Geodezininkas
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Kas neorginalu K750M 1968m?
ar rėmo numeris būna iškaltas prie galinio amortizatoriaus viršaus? Ar būna dar kurnors?
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.