Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Restauruotų motociklų skiltis MOTOpress žurnale
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai, Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Šaunuolis tas Antanas. Svarbiausiai turėjo gyvenimo tiksla kažka padaryti, ir dabar visi jį prisimena, ir matys muziejuje:) o anksčiau manau ir pirštą prie smilkinio pasukiodavo:)
www.motociklai.com <- sovietomanai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
- Miestas: Vilnius
Ir dabar atsirastų talentingų konstruktorių, bet popierizmas viską užmuša. Kai nėra realių registravimo ir panaudojimo galimybių, dingsta stimulas ką nors gaminti.
A.
A.
TawaS rašė:Šaunuolis tas Antanas. Svarbiausiai turėjo gyvenimo tiksla kažka padaryti, ir dabar visi jį prisimena, ir matys muziejuje:) o anksčiau manau ir pirštą prie smilkinio pasukiodavo:)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 73
- Užsiregistravo: 10 Sau 2010, 22:32
Istorija Butinai reikes naujausia zurnalo numeri nusipirkti kad nuotraukas pamatyti arba pas Mindazzza uzlekti.
As maniau, jog niekas dar lietuvisko motociklo nesukure, tik pazistu kelis zmones galincius ji sukurti ir svajojancius, tik visa tai atima labai daug laiko, ta pati ir straipsnyje perskaiciau.
Gal zinoma, kiek laiko zmogus ji kure?
Aisku pats inzinierius tai tikrai auksinis zmogus buvo, jei net stakles pasigamindavo
Dekui, kad ikeliai straipsni
As maniau, jog niekas dar lietuvisko motociklo nesukure, tik pazistu kelis zmones galincius ji sukurti ir svajojancius, tik visa tai atima labai daug laiko, ta pati ir straipsnyje perskaiciau.
Gal zinoma, kiek laiko zmogus ji kure?
Aisku pats inzinierius tai tikrai auksinis zmogus buvo, jei net stakles pasigamindavo
Dekui, kad ikeliai straipsni
Re: Restauruotų motociklų skiltis MOTOpress žurnale
buldozeris cia geras
- loudspeakers
- Forumietis
- Pranešimai: 334
- Užsiregistravo: 15 Sau 2011, 15:38
- Miestas: Varėna
Re: Restauruotų motociklų skiltis MOTOpress žurnale
tadas1991 rašė:http://www.gzeme.lt/index.php?s_id=1&n_id=614
Gal kas numanote, kaip jam sekasi?
wow tikrai neeilinis motociklas.. butu idomu kazka daugiau suzinoti/pamatyti..
Smėliavimas , šaltas cinkavimas, rūdžių ėsdinimas ir kt :
https://www.facebook.com/smeliavimas.va ... page_panel
https://www.facebook.com/smeliavimas.va ... page_panel
Re: Restauruotų motociklų skiltis MOTOpress žurnale
idedu sio motociklo nuotraukas is Ukmerges miesto sventes
TEL. 860478065
Re: Restauruotų motociklų skiltis MOTOpress žurnale
Niekas ten nieko neremontuoja ir greičiausiai neremontuos..Motociklas saugomas ,,Vienybės,,gamykloje.Praeitą vasarą suderinom su vadovybe ir su Martynu buvom trumpam pasiskoline šį technikos stebuklą.Nuplovėm,ir pristatėm miesto šventeje.Labiausiai buvo susižaveję vyresnės kartos žmonės,kurie anuomet dirbo ,,Vienybėje,, ,kurie dar mena a.a.Antaną Monkevičių.. Motociklas išties įspūdingas tiek savo dydžiu ir mase,tiek techniniais sprendimais.Jei variklis gan moderniškas,tai greičių dėžė ,,sausa,, arhaiška.Girdėjosi gandų,kad buvo sukonstruota ir kita ,modernesnė dėžė,bei pradėta gaminti priekaba.Nemažai dalių panaudota iš prieškario ir pokario auto-moto technikos.Keleta givybiškai svarbių dalių yra dingę,ir norint paleisti variklį,tektų užsiimti vienetinių detalių gamyba.
Deje legendomis apipinto motociklo nuotraukų įkelti negaliu.Viskas ,,užmarinuota nulūžusiame,,kompe.Nebent Martynas nepatingetų vienos kitos įmest.
Deje legendomis apipinto motociklo nuotraukų įkelti negaliu.Viskas ,,užmarinuota nulūžusiame,,kompe.Nebent Martynas nepatingetų vienos kitos įmest.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.