Sveiki
Jawa 638. Labai maža rida. Sunkiai kuriasi. Ypač šilta. Įtarimų sukėlė kompresija. Pamatavus šaltą variklį vienas cilindras rodo 8-9bar (interneto platybėse radau, jog 9.2 yra pilna laimė). Kitas 4-5bar. Akivaizdu blogai. Galvutės tarpinės nepramuštos. Žiedai visi savo vietoj. Cilindrai be subraižymų. Pamatavus slankmačiu ir stūmokliai ir cilindrai yra vienodi. Su kažkur 0.1mm laisvumu. Tas cilindras kuris su žema kompresija labiau išmeta nesudegusį kurą, t.y laša ale tepalas ar tai kuro likučiai.
Ar turit idėjų kur bėda?
Iš anksto dėkoju už patarimus
jawa 638 kompresija
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: jawa 638 kompresija
Salnykai šoniai geri?
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
viewtopic.php?f=10&t=51228
Re: jawa 638 kompresija
Manau salnikai kompresijai įtakos negali turėti. Nes kompresija tai degimo kameros suspaudimas į viršų. Riebokšlių darbas, kad įsiurbimo metu nepatektų pašalinio oro ir tepalų.
Dėl prastos kompresijos:
1) turi būti sandari galvutė
2) Pagrindą kompresijai sudaro cilindro ir žiedų pora. - Gal subraižytas cilindras, gal trūkęs ar nulaužtas kampas žiedo, gal sudilę žiedai. Jei čia viskas gerai - gali būti perkaitinti žiedai ir jie nebeatlieka savo funkcijų - netolygiai priglunda prie cilindro. Gali būti ir prisvilę žiedai prie stūmoklio, tuomet žiedai neprigula prie cilindro.
Kai minėjote dėl išmetamo tepalo - gali būti dėl mažos kompresijos - gerai nesudega kuro mišinys. Bet gali būti kad pro riebokšlį siurbia tepalą ir užkepė žiedai.
Dėl prastos kompresijos:
1) turi būti sandari galvutė
2) Pagrindą kompresijai sudaro cilindro ir žiedų pora. - Gal subraižytas cilindras, gal trūkęs ar nulaužtas kampas žiedo, gal sudilę žiedai. Jei čia viskas gerai - gali būti perkaitinti žiedai ir jie nebeatlieka savo funkcijų - netolygiai priglunda prie cilindro. Gali būti ir prisvilę žiedai prie stūmoklio, tuomet žiedai neprigula prie cilindro.
Kai minėjote dėl išmetamo tepalo - gali būti dėl mažos kompresijos - gerai nesudega kuro mišinys. Bet gali būti kad pro riebokšlį siurbia tepalą ir užkepė žiedai.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: jawa 638 kompresija
Logiškai mąstant pritarčiau dėl to, kad salnykai kompresijai ne prie ko. O ir jei, jie trauktų orą, tai variklis dirbtų labai nelygiai ir negražiai.
Dėl galvutės. Buvo atvejis, kad galvutė pašilus varikliui leido. Paveržus susitvarkė. Pavažinėjau dar kelis kartus po 10-20km. Sandarumas buvo ok.
Žiedai neprikepę prie stūmoklio. Perkaitimas? Gali būti, nežinau. Dar bandysiu atidžiai apžiūrėti, išmatuoti. Ir tada ko gero minimum pasikeisti žiedus.
Dar kažkokių idėjų?
Dėl galvutės. Buvo atvejis, kad galvutė pašilus varikliui leido. Paveržus susitvarkė. Pavažinėjau dar kelis kartus po 10-20km. Sandarumas buvo ok.
Žiedai neprikepę prie stūmoklio. Perkaitimas? Gali būti, nežinau. Dar bandysiu atidžiai apžiūrėti, išmatuoti. Ir tada ko gero minimum pasikeisti žiedus.
Dar kažkokių idėjų?
Re: jawa 638 kompresija
Naują žiedą reikėtų įstatyti į cilindrą ir žiūrėti ar žiedas gražiai prigula prie cilindro - kad cilindre nebūtų kiaušinio formos išdilimo. Dar geresnis būdas patikrinti cilindro išdilimą tai parodyti Asvelos firmos darbuotojams - išmatuotu su prietaisais.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: jawa 638 kompresija
Nuvežiau susimatuot į Asvelą. Rezultatai tokie:
stūmokliai - 57.95mm
cilindrai - 58 + 0.06mm
Abu tiek cilindrai tiek stūmokliai vienodi.
Kaip manot ar dėl tokio išdilimo verta dėti remontinius?
stūmokliai - 57.95mm
cilindrai - 58 + 0.06mm
Abu tiek cilindrai tiek stūmokliai vienodi.
Kaip manot ar dėl tokio išdilimo verta dėti remontinius?
Re: jawa 638 kompresija
Mums , bent jau su Jawa 634 , gerokai palengvėjo kūrimasis pakeitus salnykus. Salnykai sudaro karterio sandarumą, jų nesandarumas ar prastas sandarumas įtakoja sklandų degiojo mišinio patekimą į cilindrą.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
viewtopic.php?f=10&t=51228
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: jawa 638 kompresija
plaunant grupę rasta problemos priežastis.
kas pirmas ras skirtumą tarp stūmoklių?
kas pirmas ras skirtumą tarp stūmoklių?
- Nerijus666
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
Re: jawa 638 kompresija
pradegęs stūmoklis arba dėl lieso mišinio arba netinkamos žvakės.