Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K750M improvizacija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Infektus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
Miestas: Vilnius

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Infektus »

Norėtus neteršti temos ir padaryti protingiausiai - patylėti, bet noriu pareikšti savo nuomone šio forumo atžvilgiu. Taip pat noriu atsiprašyti temos autoriaus, kad iš paprasto patarimo padaromas dar vienas komentaras, gal būt ne į temą, bet tikrai liečiantis visas forumo temas. Atsiprašau ir moderatorių, bet tai yra labai svarbu.
Taigi, kai prisijungiau prie šio forumo prieš daugiau negu 10 metų tiesa sakant buvau sužavėtas čia esančios tvarkos, patarimų, nuoširdaus bendravimo. Tas iš dalies egzistuoja ir šiandiena - atsiranda vis daugiau įdomių projektų, patarimų ir taip toliau. Nepaisant to pastebiu tendencija - atėjus įdomiems rašytojams, jie gan greit prapuola. Kad kaip pavyzdį galima paimti Zazrali, kuris ką nors perdarant buvo vis kritikuojamas,o galiausiai išvis praktiškai nebėra šio asmens žinučių, nors neabejoju, kad projektus vykdo ir toliau. Buvo ir daugiau panašių žmonių, kurie šiandiena neberašo. KODĖL? manau, kad dėl tokių bereikšmių filosofinių pasireiškimų, kaip va parašė gerb. Virgas. Tikrai nesitaikau į šį žmogų, bet noriu atkreipti visų dėmesį: norint puikaus forumo koks jis buvo, prašau prieš rašydami kažką nekonkretaus pagalvokite ar tas pranešimas vertas Jūsų sugaišto laiko rašant. Gal būt geriau atsiverskite savo motociklo eksploatavimo instrukcija ir padarykite kaip ten rašo nuolat tepkite ir valykite :) Nes kartais tie bereikšmiai pasireiškimai gali atbaidyti konkrečius žmones nuo šio forumo.
P.S. kodėl sakau, kad veržiami guoliai atgyvena, todėl nes pvz ir BMW 1979 m. dėjo tokius guolius į motociklus, o vėliau 1992 m. jau ėjo neveržiami guoliai. Praktiškai visi šiuolaikiniai motociklai turi neveržiamus guolius. Kad ir paimt pavyzdį naują URAL motociklą https://static1.squarespace.com/static/ ... Manual.pdf 59 puslapis irgi neveržiami guoliai? o motociklas juk su lopšiu.
Kokį sprendimą pasirinks temos autorius jau aišku - nes jau viskas padaryta, bet kitas žmogus gal būt pagalvos apie alternatyvą.
862358722
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė virgas »

Apmaudu sužinot, kad dėl tokių kaip aš ši vieta merdėja, o žmonės užsidaro savy. Nenorėjau jūsų užgaut, nemaniau, kad taip jautriai sureaguosit, bet čia forumas, t.y. vieta, skirta sakyt savo pozicijai, jame aš turiu garbės būt jau trylika metų, todėl maniau, kad galiu ją išsakyt ir rodos padariau tą kultūringai. Be abejo, jūs galit turėt savo asmeninę poziciją ir dėt į savo motociklą ką tik norit. Mano komentaro esmė buvo tame, kad kiekvieno laikmečio technika žavi ir įdomi savo sprendimais, tame skaičiuj ir techniniais. Ir jei mano restauruojamame mechanizme yra vailokiniai arba odiniai salnykai, tai aš neperdarinėsiu jo keisdamas konstrukciją ir dėdamas guminius, kurie gal ir geresni, bet jam netinkami, kaip nebūtų tinkami plastikiniai langai viduramžių architektūroje. Tas pats ir su guoliais, varžtais, kniedėm: jei tais laikais juos dėjo tokius, tegu tokie ir lieka. Deja, savo gyvenime mačiau daug "restauratorių" sugadinto, kartais negrįžtamai, paveldo (ne tik techninio), todėl kartais norisi tą pasakyt- gal kažkas išgirs ir atsižvelgs.
Kartoju, čia tik mano nuomonė. Gal būt beprasmiškai filosofinė, bet jei pažiūrėsit plačiau, tai filosofija yra restauracijos neatsiejama dalis. Iš anksto atsiprašau jei ji ką įžeidžia.
Temos autoriaus darbą stebiu nuo pradžios ir su malonumu. Dėkui.
Infektus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
Miestas: Vilnius

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Infektus »

Gal taip tik nuskambėjo, kad kaltinu tik jus, atsiprašau :) bet tikiuosi žinote apie ką aš... O šiaip visi galėtų daugiau įdėti kas ką daro ir kaip daro.
Bet manau, jei ką galima patobulint kategoriškai neperdarant - tai geriau taip ir padaryti, nes ir dažyt reiks be grunto, kad dažai greičiau atsiluptu :)
Autorius šaunuolis vien dėl lopšio restauracijos - viskas kruopščiai ir gerai. O ir pats motociklas pasirinktas gerai - pavargęs, kurį verta atgaivinti iš esmė. Belieka palinkėti nesustoti pakelyje projekto
862358722
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Sveiki, su Naujais metais visus :) Ir nesipykit čia visi :D

Na, visų pirma, jeigu gryžtant prie tų didžiųjų diskusijų dėl guolių ir tepimo taškų, tai, žinodamas jog vėliau tepimo taškų nebedėjo, o guoliai ėjo dar tie patys, perrinkimo metu susidariau įspūdį, jog surinkimo metu padaryto sutepimo pilnai užtenka ir nėra prasmės, kaip sakė, lakstyti su "špricu". Pats sutepiau irgi ne salidoliu o normaliu šiuolaikišku granatų tepalu, kuris savaime per laiką nesukietės ir nesutrūkinės. Pačius guolius, kaip kolegos minėjo būtų galėję pakeisti kitokio tipo, nes pats žinau jog šie yra atgyvena (žinau nes tėvas turėjo Ford Escort '84 su panašiais guoliais ir juos dažnai keikė), bet visų pirma apmąsčiau, jog su motociklu nebus daug važiuojama ir tie patys originalūs guoliai, su normaliu tepalu man tikrai ilgai tarnaus. Dėl to nebuvo jokios prasmės kažką perdarinėti ar sukti galvos ir geriau palikti originalų to laikmečio sprendimą :)

O nuotrauka šiek tiek vėluojanti ir ne visai į temą, bet pastoviai po truputį superkamos reikiamos dalys.

O kitos nuotraukos tiesiog atrinktų senų detalių chromavimui.
Prikabinti failai
Capture.JPG
FormatFactoryDSC_0706.jpg
FormatFactoryDSC_0707.jpg
FormatFactoryDSC_0723.jpg
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Ir gautas atgal naujas blizgutis
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_0841.jpg
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
darinux
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 507
Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 20:09
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė darinux »

gkeleris rašė:Ir gautas atgal naujas blizgutis

Kokia šių darbų kaina ir kas atliko? Kokia technologija - poliruota ir chromuota ar variavimas, poliravimas, chromavimas? Aciu
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

darinux rašė:
gkeleris rašė:Ir gautas atgal naujas blizgutis

Kokia šių darbų kaina ir kas atliko? Kokia technologija - poliruota ir chromuota ar variavimas, poliravimas, chromavimas? Aciu
Paskutinį kartą redagavo gkeleris 18 Sau 2018, 13:52, redaguota 1 kartą(us).
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė gkeleris »

Toliau tęsiant temą tai darbai vyksta tolyn.

Perrinktas galinis reduktorius. Gerai kad turėjau atsarginį, kuriame buvo praktiškai nauji dantračiai bei centriniai šlicai. Toliau tik pakeisti guoliai, salnikai, kryžmė, gumos, tepimo taškai. Sudėtos naujos cinkuotos detalės, sutvarkytas ir nušveistas naujai korpusas (kovos randai palikti), bei uždėta anksčiau nudažyta kryžmės apsauga. Iki pilnos laimės beliko tik gavus kniedžių persikniedyti stabdžių feredo.
Prikabinti failai
FormatFactory23961088_10215037013029723_891228229_o.jpg
FormatFactoryDSC_1707.jpg
FormatFactoryDSC_1709.jpg
FormatFactoryDSC_1715.jpg
FormatFactoryDSC_1716.jpg
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Savaime atėjo laikas paskerst ir variklį :)

Variklis jau būta perrinkinėtas anksčiau, - visur ištryškęs vietoje hermetiko naudotas GF gruntas. Ardydamas nieko labai blogo nesitikėjau. Na, nieko labai blogo ir neradau... Standartiškai iš sankabos pusės: diskatoriaus varžteliai "nužlektenti", sankabos diskelis (tik vienas) bebaigiąs pamesti savo feredo, tarpinis metalinis sankabos žiedas - su pailgomis skylėmis, pačio diskatoriasu pirštai irgi gan stiprokai padilę. Taip pat visur pilna tepalo - daugiausia pačiame diskatoriaus viduje, o žinant jog dėžės guoliai pasibaigę, ko gero viskas išbėgę iš dėžės. Na, bet koks skirtumas... , - bus visi pakeisti :) Taip pat užlaužta pora galinio dangtelio varžtų (ir abu vienas šalia kito...). Dėl visa ko žadu pakeisti galinį variklio salniką.

Na, daugiau defektų iš šios pusės nepastebėjau, o šie nėra labai baisūs.

Labiau nuliūdino mane defektai iš cilindrų pusės... Vargais negalais atsukęs galvutes (vis galvutės neįlįsdavo tarp sparnelių) trumpam apsidžiaugiau pamatęs jog nėra "zarubkės", bet tada pagalvojau jog veriklis perrinkinėtas ir ji buvo tiesiog mechaniškai pašalinta... (vėliau tuo ir įsitikinau). Taigi, numovus pačius cilindrus ir nuardžius stumoklius su žiedais pamačiau, jog reikės žiedų (tarpas apie 6 mm (nors ir taip aišku jog būtų reikėję keist kad ir ką ten bųčiau radęs...) Stūmokliai (jau R2) iš pažiūros neatrodė labai išdilę, bet vienas sugebėjo iškaldinėjant pirštą įtrūkti... Na čia nusimato šiokios tokios netikėtos ir didesnės investicijos...
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1613.jpg
FormatFactoryDSC_1618.jpg
FormatFactoryDSC_1626.jpg
FormatFactoryDSC_1671.jpg
FormatFactoryDSC_1625.jpg
Paskutinį kartą redagavo gkeleris 09 Sau 2018, 18:53, redaguota 1 kartą(us).
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

O ir pats "gražusis" dangtelis.
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_1672.jpg
FormatFactoryDSC_1674.jpg
Tel.: 869644916
Skelbti atsakymą