Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Vizualiai vairo kolonėlės dantračių pora atrodė gražiai. Padilimas vos matomas keliose vietose.
Vairo kolonėlės reguliavimui gamykliškai numatyta išcentrinė bronzinė įvorė. Ją sukant dantratis pritraukiamas arčiau sliekinio dantračio. Kolonėlė nudažyta, surinkta, sureguliuota ir prisukta. Sliekinis dantratis stovi ant dviejų kūginių guolių. Pradžiai sureguliuotas jis, kad neturėtų laisvumo, bet guoliai nebūtų perveržti. Po to sukant bronzinę įvorę dantratis pritraukiamas prie slieko. Minimalus, vos juntamas laisvumas liko :roll: . Nes pritempiant daugiau - atsiranda jaučiamas kliuvimas kolonėlės dantratį sukant į šonus.
DSC01205.JPG
DSC01207.JPG
DSC01213.JPG
DSC01216.JPG
DSC01219.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Pradedamos tvarkyti abi vairo traukės. Perkant automobilį, gavau priedu papildomą traukę. Pasirodo ji man labai pravers. Nes naudota automobilyje sulankstyta ( vidurinė). Antgalių surinkimas be fiksatorių , viskas užvalcuota, kitas dangtelis persikreipęs :shock: . Išardymas nemalonus. Išardžius pirštai vietomis aprūdiję. Įdomu tai, kad pirštų obuolio forma ties viduriu nevienoda ir abijose traukėse tas pat - gal žinote ar tas skirtumas specialiai ir kuris turi eiti prie rato? :galvoti: . O gal keisti buvo kurie nors abu :roll: . Piršto abu andeklai (suharikai ) metaliniai, bet ne plastmasiniai kaip įprasta.
DSC01246.JPG
DSC01250.JPG
DSC01255.JPG
DSC01267.JPG
DSC01265.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Išardžius trečios traukės antgalius, pirštų forma taip pat skirtinga. Traukių pirštai nuvalyti ir poliruoti. Surinkti iš turimų geriausių dalių reikiami keturi traukių antgaliai - du kairiniu ir du dešiniu sriegiu sujungime su trauke. Surinktos traukės.
DSC01292.JPG
DSC01295.JPG
DSC01363.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Vima »

Sveiki. Kokiu būdu nuvalcavot ir užvalcavot atgal traukių antgalių dangtelius?
Nepaprastai gražus darbas :labas:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Ačiū už komplimentus. :susigedes:
Išsukti lauk tepimo taškai ir įsukamas ten varžtas. Sukama kol dangtelis pradeda lysti lauk. Jis šiek tiek deformuojasi, bet paskui palyginamas. Antgalio korpusas dedamas į tekinimo stakles ir atpjaunama briaunų pakraščiai kiek trukdo dangteliui įsistatyti. Surenkant viską suspaudžiu įsistatęs antgalį į tekinimo stakles ir spaudžiu arkliuko pagalba. Na ir užvalcuoju mažo plaktuko pagalba pasisukiojant į visas puses.
Sekantis darbas tai galinio tilto remontas.
Išardžius reduktorių susidūriau su problema - nematytas dvigubas kūginis guolis viename, kurį reikėtų keisti. Nes vienos pusės kulkos ir mažoji aboima iškorėjusios (atgyveno per 70 metų). Išorinė dviguba aboima būtų gera, bet guolis turėtų sudaryti savo porą. Tad surinkti iš kelių naujų ir palikti sudėtingą dvigubą aboimą seną manau nepavyks.
SOS....................... :labas: Reikia informacijos, gal tokio tipo guoliai dedami ir kituose automobiliuose ? gal kas turite informacijos?
Mano guolio matmenys: Išorinė aboimos skersmuo - 68mm, aboimos ilgis - 76,5mm. bendras guolio ilgis 86mm, velenui skylė 30mm.
DSC01391.JPG
DSC01400.JPG
DSC01410.JPG
DSC01414.JPG
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 17 Sau 2020, 18:02, redaguota 1 kartą(us).
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Zhynys »

Aš manau, kad du paprasti kūginiai guoliai ir ištekintas intarpas tarp jų lygiai taip pat gerai veiktų. Tik plokštumų, į kurias remiasi guoliai, lygiagretumas turi būti mikronų eilės.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Taip siūlomas variantas geras. Tik problema, kad kūginių guolių 30x68x(nesvarbu) Lietuvoje nerandu. Užsienyje kaip ir būtų 30x68x25, bet kiek tai kainuos ir ar kas siūs į Lietuvą dar nežinia.
Einami guoliai kurių yra pirkti Lietuvoje yra 30x62x21 ; 30x55x17. Jie nėra brangūs. Bet taikant juos, reikėtų intarpą tekinti ir su naujų guoliaviečių įleidimu. Intarpe abi guoliavietes vienu patrono pastatymu padaryti nepavyks. Teks detalę išsiimti ir statyti į tekinimo stakles kitu galu - ir pabėgs centrai. To išvengiant turėčiau intarpus gaminti du - kiekvienam guoliui atskirai. Gal ką ne taip mąstau? :galvoti:
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Zhynys »

Guolius rasi pas Guolmetą arba Albaservis. Jei neturi vietoje, tai tikrai galės atvežti.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Lietuvoje buvau užklausęs guolių ir auto dalių pardavėjų firmų 30x68x25 išmatavimo: - Ignera ; Tanagra; Eoltas; Dagmita; Narvija; Alba servis. Iš jų nei vienas neturi. Alba servis darė užklausimą tiekėjams į Estiją, nes ten tų guolių matė. Bet kai buvau pasigyręs kad reikia automobiliui 70 metų senumo tai kainą už vieną guolį paprašė 100 eurų, o reikia dviejų tai būtų 200 eurų - 88888) :D Užsienyje kainos jų ženkliai mažesnės - bandau užmegzti ryšį ten.
Na o guoliai 30x62x21 kainuoja iki 10 eurų.
Guolmetos nežinojau - pabandysiu užklausti pirmadienį. Ačiū už info.
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Zhynys »

Tada geriau pasidaryk įvorę vidiniam žiedui ir naudok kažką tokio.
https://www.123bearing.eu/bearing-DAC35680233-30.php
Gali net du guolius sudėt. Tikrai laikys. Tik krumpliaračio reguliavimą reiks pergalvoti.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Skelbti atsakymą