VOLVO T-31 1952 metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Andrius831 rašė:Kęstuti,jums reikia pasvarstyti apie savo veiklos,savo projektų filmavimą.Kitaip sakant,vesti bloga viename iš kanalų,aišku anglų,rusų kalbomis būtų jums naudingiausia.Turėtumėte daug sekėjų ir nemažai žmonių įkvėptumėte.Aišku video blogas reikalauja daug laiko.Dabar dėja šiame forume tik 2,5 žmogaus gali pasimėgauti tokiu nuostabiu darbu.Man asmeniškai yra sąvotiškas įkvėpimas tvarkyti savo techniką paskaičius Jūsų darbus.Plius viliuosi ir patarimą kadą gauti,esant butinybei.

Ačiū už įvertinimą. Bet nežinau ką ir atsakyti. Dirbant savo darbelius ir fotografavimas dalinai trukdo darbų susikaupimui. Na o jei galvoti apie filmavimą daugumos darbų, tai visiškai išsibalansuotų darbo ritmas. Arba reikėtų taip susiderinti, kad tai netrukdytų darbui. Žinoma vakarais turint laiko būtų galima pažaisti su režisūra - būtų gan įdomu. Jei būtų tai verslas, filmavimas duotų naudos kaip reklama klientų kiekiui padidinti. Bet kol kas šie projektai tai mano hobis, tai tikslas pasidalinti savo darbais ir mintimis su bendraminčiais ir tuo pačiu pačiam tobulėti, nes aš tik tos srities mėgėjas.
Nudažyta ir surinkta vairo kolonėlė. Naujas riebokšlis įsidėjo be problemų. Tik riebokšlio ir veleno apspaudimas nežymus. Ten tamprumas vos 1,0mm. Yra ten vietos, galėčiau dar papildomai ir guminį žiedelį su įvore pastatyti, tik nežinau ar to reikia. Velenas ties riebokšliu kaip ir švarus. Švediškų varžtų 8mm ir dabartinių varžtų žingsnis neatitinka, dabartinių šiek tiek smulkesnis. Jei Švedijoje senais laikais važinėjo kita kelio puse, tai gal ir varžtus kokius colinius mėgo? :roll: .
DSC02231.JPG
DSC02229.JPG
DSC02245.JPG
DSC02241.JPG
DSC02263.JPG
DSC02266.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Kadangi prie riebokšlio liko laisvos vietos , dėl patikimumo sandarumui papildomai pastačiau guminį žiedą ir ištekinau jam įvorę. Manau blogiau nebus papildoma apsauga.
DSC02304.JPG
DSC02305.JPG
DSC02306.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Sekantis darbas - įsiurbimo ir išmetimo kolektorius remontas. Planuota jį nuėmus smėliuoti ir dažyti dažais atspariais karščiui.
Tačiau nuėmus vaizdelis nekoks. Tarpinės pradegusios ir kolektoriaus kraštai nudegę. Jis išsiardo, bet ardant trūko visos smeigės ir viskas užkepę. O ardant kalti negaliu, nes špyžius gali trūkti. Teko laisvinti po truputį, kol atsiskyrė. Taigi prisidės darbų prie smeigių keitimo ir jungiamų paviršių plokštumų atstatymo, bei naujų tarpinių darymo :D .
DSC02274.JPG
DSC02292.JPG
DSC02294.JPG
DSC02300.JPG
DSC02308.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Smėliuoti, bei dažyti kolektoriai ir duslintuvas. Jų dažymui nupirkti karščiui atsparūs dažai. Dažų instrukcijose rašoma kad po nudažymo ir išdžiovinimo kambario temperatūroje, po to juos kaitinti virš +250 laipsnių karščio. Anksčiau taip nedarydavau. Net nesugalvoju kaip duslintuvo bakelį taip nukaitinti. Kolektorius tai gal būtų įmanoma į orkaitę įdėti ir iškepti kaip pyragą. Bet duslintuvas, netilps. Kaitinti su el. fenu :galvoti: , bet tolygiai neapšils ir tokio karščio nepasieksiu. Ta prielaida, kad uždėtas duslintuvas dirbdamas visas tiek įkais - netikėčiau. Gal esate kas kaitinę po nudažymo ir su kuo kaitinama?
https://www.eoltas.lt/lt_LT/products/SO ... niai-400ml
DSC02398.JPG
DSC02401.JPG
DSC02407.JPG
DSC02410.JPG
DSC02413.JPG
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė tadas1991 »

nežinau, kaip su SOLL produktu, nes sito gamintojo produkcija kaip ir automobiliams skirta. Bet Motip craftspray nenaudokit. Tas daiktas dailiesiems vidaus darbams. Galima nusidazyti zidinio dureles ar skardini burzujkes kamina. Duslintuvas ir kolektoriai nudegt gal ir nenudegs, bet surudys, nes korozijai visai neatsparu.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Vakar nusmėliavau kolektorius ir praėjus 1 valandai jau juos dažiau. Kol metalas blizga ir neaptrauktas rūdelių. Taigi ir Motip sunaudotas. Jei palikus pliką špyžių kokioms 4-5 valandoms tai jis visas manau liktų rusvas. Špyžiui oksidacija labai greita. Tokį parudavusį jei dažyti tai rūdys žinoma su laiku veržesi lauk. Gal tas Motip ir blogas produktas, bet pirkau iš Autoaibės. Na dabar palikti taip, arba dar ant viršaus kuo tai dažyt :galvoti: ???. Bet kad nežinau jokio produkto kad jau jis būtų patikimas. Ten traktoriui kolektorius tam tikros vietos įkaista iki raudonumo tai manau kad nelabai ten kas ir laikys.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Kolektoriaus dvi dalis jau sujungiau. Paviršiai kurie jungsis su varikliu idealiai į plokštumą nepareina. Teks vežti šlifuoti. Bet dar reikia kaiptais prijungti ir trečią dalį, nors jos kaip atskiros dalies plokštumą prisitryniau. O ta trečia dalis tai kažkoks "grybas" :apalpti: . Ji su didžiuoju kolektoriu jungiasi be tvirtinimo, susimauna ir tiek. Ir ant to susimovimo reguliuojasi atstumas, kad gražiai prigultų prie variklio. Tam jungime matėsi kad sandarumo nebuvo. Tai kaip ten sandariai užtaisyti net nežinau :galvoti: ............. :?:
DSC02439.JPG
DSC02443.JPG
DSC02445.JPG
tomasst3
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 520
Užsiregistravo: 02 Bal 2009, 14:11
Miestas: Mazeikiai

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė tomasst3 »

Kestuti . Gal but jusu traktoriaus visa elektros iranga Vokiska ? BOSCH ? ( Starteris , generatorius , magneta )
Duslintuvo. Vazdzio bakelis su urvais ar kiaurai eina?
tom
tomasst3
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 520
Užsiregistravo: 02 Bal 2009, 14:11
Miestas: Mazeikiai

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė tomasst3 »

Kaip sprendziamos grupes keitimo problemos motorui ? Gilces \ stumuokliai \ziedai . pas mus daliu nera . o atsisiustines is vakaru brangios . Kazkur internete maciau stumuoklius. 600 e tarpine po galva 99e
tom
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Standartinė kęstutis »

Duslintuvo bakelis turi pertvaras - kiaurai nesimato. Elektros įranga BOSCH daug kur stovi, manau nieko nuostabaus, kad ir Volvo ją naudojo. Prie variklio "širdies" - cilindrinės grupės, dar ten rankų nekišau. Turiu vilties gal ten nereikės lysti :D :roll:
Kol kas labai ko nors ir neprireikė, tai dar neturiu susiradęs detalių šaltinių iš Švedijos. Esu matęs parduodamų lipdukų ir dar kokių tai smulkmenų. Kur matėte parduodamus stūmoklius tai gali būti rinkinys, dėl variklio perdarymo iš žibalinio į benzininį. Esu skaitęs, kad perdarinėja keisdami aukštesnius stūmoklius ir taip pakyla suspaudimas ir variklio galia. Na aš perdarinėti nenorėčiau. Man labiau patinka - kas šiuo metu jau neįprasta - pupsėti ant žibalo.
Jei teks lysti prie širdies , tai lengviausias būdas jei pavyksta į senas gilzes suleisti naujus gilzių ruošinius. Tuomet galima išsaugoti senus stūmoklius.
Skelbti atsakymą