Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Standartinė Rudge »

dalius-nsu rašė:kuo sportiškesnis variklis tuo brangesnis ir vertingesnis :) taip kad visada OHV bus brangesnis gamybos kaštais nei SV .

Taip, o OHC kainuos tiek kiek anuos abu sudėjus ir padauginus iš dvieju, arba dar daugiau.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Standartinė Rudge »

Sudedu palyginimui vienodos kubatūros skirtingų paskirstymo mechanizmų.
Pirmi du 250, 3-4 350, 5-6 500.
Prikabinti failai
bsa-b3-02 250.jpg
bsa-b30-01-250.jpg
motorbike425274.jpg
BSA-1936-R4-RD-1.jpg
motorbike424142.jpg
BSA-1938-Empirestar-1.jpg
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Re: Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Standartinė laurynas400 »

Kestai neklausyk situ basijoku.... Bus virsutiniais voztuvais bus suvazinetas iki negaliu.... Imi prancuza (jie pigiausi, kaip ir masinos) apie 20-25 metus, su pedalais, dvitakty, ir butinai ieskok su dirzine pavara i galini rata, viskas! Laime tavo rankose.... Ir kas labai svarbu, kad aplink nerasi nei vieno speco kuris pasakys, kad antai sitas ar anas neorginalu ar ne nuo to modelio, atsakymas labai paprastas - tais metais taip ejo. Sekmes paieskose
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Standartinė Rudge »

Čia dar vienas 500 ir saldainis.
Tai kurį rinktis??? Aš sau į šitą klausimą atsakiau 1976 metais.
Čia tik keli 1936-1938 metų modeliai. Ką rinktis yra kiekvieno valia, kas gražu, kas ne, patinka ir ar ne, na ir ar patinka piniginei. Apie antras Puses nešneku :roll: . Gražios Joms Motinos dienos.
Prikabinti failai
image5.jpg
lv0115-200930_1.jpg
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Standartinė kęstutis »

Ačiū visiems už pasisakymus. Man tai tikrai įdomi tema :pletkai: . Labai gera vaizdinė medžiaga palyginimui :geras:
Na manau dėl originalumo, tai prieš perkant kiek tik įmanoma reikia maksimaliai išsiaiškinti esamą padėtį, nes gali tokį "Katiną" maiše nusipirkti, kad plaukų spalva gali pasikeisti anksčiau laiko. Man asmeniškai labiau patinka keturtakčiai , nei dvitakčiai. Bet niekada negali spjauti į vandenį, nes ............... Tarkim kaip tas Automoto 350 - gal jis surinktas iš 5-6 gamintojų ir jo vertė 2000-3000e. O gal jis grynuolis originalas :D ir vertas 10000, o prašo tik 5000e :yahooo: . Na aišku tuos reikalus jau reikėtų utinėti kiekvienam perkančiam ir plius spaudžiant pardavėją dėl tiesos.
Dar apie variklių konstrukcijas: variklis su OHV ardosi -viršuje galvutė su vožtuvais ir kiaurais galais cilindras kurį reikalui esant galima šlifuoti. O variklio su SV vožtuvais nusikelia bendrai cilindras su vožtuvais viename ir reikalui esant vožtuvai išsiardo iš cilindro korpuso. O kaip su pačiu cilindru kai jį reikia šlifuoti, jei viršutinė dalis nenusikelia, ar tokius kas sugeba šlifuoti :?:
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: Diskusija apie vakarietiškus motociklus

Standartinė Rudge »

Cilindrai su neatskiriama galvute predėjo nykti apie 30 metus ir atsirado atskiros galvutės. Tai greičiausiai įvyko dėl jūsų minėtų technologinių priežasčių. Su šlifavimų problemos nėra. Biskeli daugiau darbo ir kantrybės.
Dėl originalumo problema yra, ir mums ji gan sudėtinga. Mūsų, ''rytų" krašte yra paprasčiau atsirinkti kas ne taip, nes kas būdavo nupjaunama ar priburiama donorais paprastai tapdavo mums gerai pažystami IZai ir eMkos. Vakaruose situacija kiek kitokia. Dažniausiai daiktas būna originalus, ypač iš už balos, detalių pakako ir būrti poreikio nebuvo. Pagrindinė neoriginalumo priežastis, turėti komfortiškesnį, patogesnį eksploatuoti daigtą. Paprastai tai būdavo elektra, apįvietimas, amortizacija, valdymas.
Dėl originalumo tardyti šeimininką beprasmiška, paprasčiausiai jis gali meluoti arba nieko nežinoti. Čia jau reikia padirbėti perkančiajam ir max viską išsiaiškinti (dėkui Bill Gates), tai nėra labai sudėtinga. Perkant reikia dairytis kuo toliau į vakarus, daugiau šansų, kad daiktas bus originalus. Buvusio soc. lagerio šalyse bus daugiau apgaulės, "novodielo" ir panašiai. Restauracijai geriausiai rinktis daiktą kur matosi, kad tai yra vientisas, neardytas, apšiuręs dalykas. Perkant surinktą iš dalių, mokėsi kiek mažiau, bet gausi "skulpūrą", kurioje trūks begalės smulkmenų kurios kainuos pasakiškus pinigus, o ir surinkti jas ir parsisiųsti dar begalė laiko. Panašiai ir su išardytu pirkiniu. Gerai jeigu ardytojas buvo tvarkingas ir viskas idialiai sudėta ir išlaikyta (taip beveik nebūna, nors pasitaiko), o jeigu tas daiktas dar per rankas nuėjo, tada nieko gero nesitikėk. Pirkdamas "skulptūrą ar išardyta vertinčiau pagrindinių mazgų ir matomų originalių dalių vertę. Svarbiausiai "išjungti" tą diiidelį įsigijimo norą ir bandyti blaiviai, paėmus kokį 100- 150, ramiai viską apmastyti (bet taip nebūna). :labas:
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Skelbti atsakymą