Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Bamperio kaina 85 eurai + 20e. siuntimas + 4.76 už Paypal - pareikalavo pirmą kartą .viso :109,76 euro. Mano siuntinys kainavo dar daugiau, nes siunčiausi prie to pačio ir kitų smulkmenų, bet tai bamperio kainos įtakai neturėjo.
Sulaukiau 6V lempučių. Vienas siuntinys iš Prancūzijos, o kitas iš Lietuvos. Žibintų lankelius smėliavus ir poliravus - sužibo kaip Turkiškas auksas. Žibintai surinkti, sudėtos geltonos lemputės ir žibintai padėti į vietą. Geltoni lankeliai dabar derinasi prie geltonų lempučių .
Mano turimi lankeliai buvo dažyti - juodai, mėlynai, žaliai...... pagal auto spalvą. Kiek teko domėtis, mačiau juos dažytus, pas kitų ir nurūdijusius ( buvo gaminti ir iš paprasto metalo). Bet neteko matyti jų chromuotų. Vadinasi pasirinkimą turiu - dažyti juodai arba likti tokius atskleidžiant nusitrynusių dažų originalaus metalo grožį . Dažyti juos nėra labai gerai, nes ten jie kraiposi dėl žibintų sureguliavimo ir trinasi savo lizde - liktų jie subraižyti.
Kadangi automobilis buvo pirktas išardytas, jam trūko detalių - priekinių durų langų rėmelių, durų atidarymo rankenų. Pavyko jas gauti pirkti tik iš Prancūzijos "Renault Juvaquate" forumo narių, tapus ir pačiam šio forumo nariu. Siuntinys jau atvyko pas manę.
Pradedant sėdynių siuvimo darbus, susidūriau su dar vienu netikėtumu. Turiu abi reikiamas sėdynes, tačiau jos abi dešinės pusės . Viena matomai buvo "tobulinta" kad tiktų į vairuotojo pusę. Tą "tobulintą" pjaustysiu ir perdarinėsiu į kairinę, kad būtų abi simetriškos pozicijos. Ardant sėdynes radau ir lobį ........ Kas įdomu, kad Franko metai 1948 nors iš pirmo žvilgsnio, kad tai 1943 metų. Norint tinkamai pažiūrėti pinigo antrą pusę, reikia versti aukštyn ar žemyn, bet ne į kairę ar dešinę.