Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas VOLVO T-31 1952 metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Nudažyta dar viena detalė. Prieš dažant teko pasigaminti ir detalės kabyklą, kad dažant galėtų versti detalę, dėl vidaus išdažymo. Tik pateikti fotografijoje tikrą dažų spalvos toną sudėtinga. Su blicu vienaip, be jo kitaip. Vienu kampu tamsiau , kitu šviesiau - žodžiu visa raudona paletė............. ....
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Variklio dangčiai (kapotas ), ruošiami dažymui.
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Vakar dienos užsibrėžtą tikslą turėjau baigti ruošti ir nudažyti abu kapotus. Bet laiko pritrūko ir nudažytas tik vienas kapotas .
Papildomos problemos susidaro, kai detales reikia dažyti iš abiejų pusių. Tenka gamintis kabyklas, kad dažymo eigoje galėtų detalę vartyti. Antras kapotas liko nedažytas, nes nepavyko skubos tvarka sugalvoti ir pasigaminti jai atskiros vartomos kabyklos .
Papildomos problemos susidaro, kai detales reikia dažyti iš abiejų pusių. Tenka gamintis kabyklas, kad dažymo eigoje galėtų detalę vartyti. Antras kapotas liko nedažytas, nes nepavyko skubos tvarka sugalvoti ir pasigaminti jai atskiros vartomos kabyklos .
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Koks sexy bus... gražu žiūrėt
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Auryzzz rašė:Koks sexy bus... gražu žiūrėt
Oi,......... labai mielas traktoriui palinkėjimas . Būtų šaunu, kad pavyktų pasiekti tokį lygį.
Re: VOLVO T-31 1952 metų
O aš tokį nusipirkau: 1962 m. Eicher EM300 S. Variklis veikia, bet surūdijęs.
GAZ-51A, GAZ-63
tel.862071805
Vilnius
tel.862071805
Vilnius
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Hobis rašė:O aš tokį nusipirkau: 1962 m. Eicher EM300 S. Variklis veikia, bet surūdijęs.
Šaunu, seni traktoriai populiarėja,.........................................
Gražaus dizaino Jūsų traktorius. Na supuvę gal tik galiniai sparnai, daugiau kaip ir viskas neblogai. Ar jis dyzelinis ir 3 cilindrų?
Įdomios kolektorių formos - kaip trys turbinos stovėtų . Ant jo matau ženkliuką BMW ar EMW - ar traktorius šių gamyklų kūrinys, ar ženkliukas svetimkūnis
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Taip, dyzelinis, trijų cilindrų, aušinamas oru. BMW ženkliuką kažkas priklijavo.
GAZ-51A, GAZ-63
tel.862071805
Vilnius
tel.862071805
Vilnius
Re: VOLVO T-31 1952 metų
gal žinote kiek dažų reikia tokiam traktoriui?
GAZ-51A, GAZ-63
tel.862071805
Vilnius
tel.862071805
Vilnius
Re: VOLVO T-31 1952 metų
Savo traktoriui esu nupirkęs 4 dažų dėžutes po 800ml. Jei pritrūks, nupirksiu papildomai. Problemos nebus, nes dažus perku dažų gamyklos pagamintu kodu. Be to traktoriaus detalės kurios tarpusavyje jungiasi vienu lygmeniu labai mažai. Tai jei ir pagautų atspalvio min. skirtumą dėl kitos dažų partijos, tai akimi neturėtų matytis. Blogoji pusė,kad tenka dažyti iš abiejų pusių, tai dažų sąnaudos ženkliai didėja. Reikia pridėti ir tai kad gali reikėti ką ir perdažyti - jei nepasiseka dažant ar renkant su kuo užkliūni . Jei planuojate pirkti taisomus dažus pagal kodą, tai problema yra su duodamu kietikliu, nes jį supila į plastikinį indą, kuris reaguoja su šviesa, yra oro sluoksnis, nes sklidinas neprisipila ir tampa tinkamas naudoti gal tik 1 mėnesį, kad ir padėjus į tamsę spintelę. Originaliai kietikliai būna supilti į metalinius indus ir ten jie sėkmingai gyvena metus ir dar gal daugiau.