Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Atsakyta: Horch 930 S

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Paulius43
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1354
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
Miestas: neKaunas
Susisiekti:

Standartinė Paulius43 »

LaurynasC rašė:Irgi galvojau, bet nieko panasaus neradau. Keturiu ziedu draugija (Audi, DKW, Horch ir Wanderer) iskraciau kaip turi but, bet uz nieko neuzkibo akis :(


Hmm o as galvojau kad zinuteje paminimas markes misliu uzdavikai laiko kaip spejimus :)

PS ispudinga masina
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Paulius43 rašė:
LaurynasC rašė:Irgi galvojau, bet nieko panasaus neradau. Keturiu ziedu draugija (Audi, DKW, Horch ir Wanderer) iskraciau kaip turi but, bet uz nieko neuzkibo akis :(


Hmm o as galvojau kad zinuteje paminimas markes misliu uzdavikai laiko kaip spejimus :)

PS ispudinga masina

Misle atspejant-atsakyma reik konkretizuoti.Dar viena pikantiska zinute,kad toks automobiliss utam tikrais pakeitimais iki 1982m buvo Lietuvoje.Jei forumieciams bus idomu galesiu parasyti sio modelio istorija...
Vartotojo avataras
Raims
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 338
Užsiregistravo: 09 Sau 2005, 17:46
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Raims »

WANDERER rašė: Jei forumieciams bus idomu ...


Žinoma, įdomu!
GAZ-69A - kaip neversk, vistiek 69
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Standartinė WANDERER »

H O R C H 930S
"Autobahn'ai man taps tokiu nemirtingumo paminklu,kokiais yra faranams tapo piramides"-taip pasake A.Hitleris per atidaryma viename tarptautiame Berlyno
autosalone.30-aisiais Vokietija uzgriuvo autobahn'u statybu bumas.Sprendziant keliu klausima,o taip pat bedarbystes,autobahn'ai tapo neatskiriama dalimi Treciojo Reicho politines programos.Eilinio naujojo greitkelio atidarymas tapdavo - valstybine svente ir propogandos veiksniu."Vokietijos keliai turi buti ne tik patys greiciausi,patikimi ir siuolaikiski,bet ir patys graziausi Zemes rutulyje"-taip rase vienas leidinys "Die Strasse" 1935m.
Savaime suprantama, kad svarbiausia siu greitkeliu puosmena turi buti automobiliai.Dabar kiekviename Berlyno autosalone pagrindines automobiliu firmos demonstruodavo savo naujoves su aptakiais kebulais.
"Uztenka tik stebeti gamta,kad suprastum,kaip turi atrodyti aptakios formos"moke fiureris dizainerius,o sie stengesi kaip galedami.Ant braizybos kulmanu pasirode patys drasiausi ir futuristiniai projektai.Tarp kampuotu bendraamziu,sie automobiliai publikai atrode kaip automobiliai is ateities.Bet su laiku tokios firmos,kaip "ADLER","DKW","HANOMAG",sugebejo paleisti serijine gamyba "Stromliniewagen'u" vidutines klases uz prieinama kaina.
Prikabinti failai
adl10AmbiBudda.jpg
adl10AmbiBudda.jpg (75.82 KiB) Peržiūrėta 917 karus(ų)
dkw13a.jpg
dkw13a.jpg (38.24 KiB) Peržiūrėta 917 karus(ų)
3_1ab_239 hanomag.jpg
3_1ab_239 hanomag.jpg (8.78 KiB) Peržiūrėta 919 karus(ų)
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Standartinė WANDERER »

Na o modeliai auksciausios klases po kol kas taip ir liko,demonstruodami arba modelius su atvirais kebulais,arba su uzsakiminiais kebulais pagamintais garsiu to meto kebulu atleje.
1939m vasario men.duris atidare Berlyno autosalonas,tapes paskutiniu autosalonu taikioje Europoje..Ant 'AUTO UNION"koncerno stendo salia iprasto "Horch 930V"ir senamadisko "Horch 830Bl"puikavosi "HORCH 930S"prototipas.Saksonijos firmai buvo kuom didziuotis:islaizytas aptakus su didziuliais nulinkimais i prieki ir atgal,su panoraminiu priekiniu langu.Sio kebulo pavejo pasipriesinimo koeficientas Cx lygus-0,43,Netgi paciu aptakiausiu to meto suprojektuotu automobiliu koeficientas Cx buvo 0,50-0,60.Isvaizda automobilio buvo nepriekaistingai isbaigta,o jo linijos begalinai svarios,o chruomuotos apdailos -grieztos ir lakoniskos.Viskas buvo padaryta pagal aerodinamikos reikalavimus.
Sio kebulo kurejas-PAUL JARAY,kuris dar dvidesimtuju pradzioja eksperimentavo su kebulais aptakiu formu.Zurnalas "MOTOR und SPORT"
rase:Aerodinamiskas silius svencia savo galutine pergale,ir dabar mes matome pati elegantiskiausia ir komfortobiliausia automobili.Nieko panasaus iki dabar autosalonuose nebuvo demonstruojama".
Komfortas sio automobilio isreiske jo novatoriskuma.Platus sesiavietis (tris keleiviai priekineje sedineje gajo sedeti,trys- gale),salono interjeras pasiutas is medziagos auksciausios kokybes.Durys atidaromos placiai kaip spintos,tarp kitko kebulas neturejo vidurinio statramscio tarp duru,priekiniu sedyniu nugarele galima buvo pilnai atlenkti ,taip sukuriant kelioneje tris miegamas vietas.Be to pagal standartini ispildyma automobili buvo montuojamas radijo imtuvas ir priekinio stilo apiputimo ventiliatorius.Bet svarbiausias sio automobilio" perliukas"tai ranku praustuvas su saltu ir siltu vandeniu.Sisd praustuvas buvo sumontuotas priekiniame desiniame sparne,tarp dureliu ir desinio rato.Simetriskai is kaires puses buvo sumontuota atlenkama automobiliniu irankiu deze.
Berlyno autosalone "HORCH 930S" galima buvo nusipirkti uz 17000reichsmarkiu-tai yra 5000 brangiau nei standartinis "HORCH 930V"
"Horch 930S"planavo paleisti serijiniai gamybai 1940m,bet... po puses metu po autosalono pilnu tempu prasidejo karas,ir daugeliui teko vykti ne i piknikus irten pasinaudoti praustuvu,imontuotu i desini priekini sparna ,bet vykti i fronta.
Todel nutare serijine gamyba atideti velesniems -geresniems laikams,o bandomuosius pavyzdzius paslepti kuo toliau nuo Wehrmacht'o ranku,kad nebutu paimti karo reikalams.
Tesinys kita diena....
Prikabinti failai
ah_12_-3.jpg
ah_12_-3.jpg (16.11 KiB) Peržiūrėta 911 karus(ų)
ah_12_-2.jpg
ah_12_-2.jpg (13.72 KiB) Peržiūrėta 911 karus(ų)
ah_12_4.jpg
ah_12_4.jpg (12.93 KiB) Peržiūrėta 911 karus(ų)
Vartotojo avataras
Paulius43
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1354
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
Miestas: neKaunas
Susisiekti:

Standartinė Paulius43 »

Idomu. Wanderer, idek dar ta foto kur apkarpei paskutine (kur is virsaus /priekio vaizdas)
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Paulius43 rašė:Idomu. Wanderer, idek dar ta foto kur apkarpei paskutine (kur is virsaus /priekio vaizdas)

Dar istorijos nepabaiga ir kiek turiu nuotrauku pasistengsiu sudeti
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Standartinė WANDERER »

"GERESNI LAIKAI"
Geresni laikai del "HORCH 930S"taip ir neatejo-negailestingi ir nuozmus sajungininku bombordavimas Saksonijos gamykla paverte griuvesiais.1945m balandzio 17d.Zwickau uzeme amerikieciu kariai,bet laikantis Potsdamo konferensijos sprendimu miestas atiteko tarybinei okupacijos zonai ir jau 1945m.liepos 1diena ten pasirode Tarybines Karines Administracijos Vokietijoje atstovai."HORCH gamyklos kariniu komendantu buvo paskirtas kapitonas Novogriebielskij,kuriam vadovaujant prasidejo stakliu ir kitos irangos demontavimas isvezimui i TSRS,sutinkamai su reparaciju sutartimi.Gamykla nustojo gaminti lengvuosius automobilius,kuriais didziavosi ketvirta desimtmeti:darbininkai ir like tarnautojai uzsieme sunkvezimiu surinkimu ir automobiliu remontu.
1946m.pradzioje vyriausiu TKAV atstovu HORCH ir AUDI gamykloms buvo paskirtas majoras Aleksandr Siefierjanc.Pasirode ne tik nuovokiu zmogumi,bet ir geru diplomatu,jis sekmingai laviravo tarp toli grazu ne geriausius santykius turejusia nauja valdzia su senais gamyklos darbuotojais.Jam netgi paiseke organizuoti karsta matinima siu gamyklu darbuotojams,tai buvo nematyta ir negirdeta tiems laikams privilegija.Tuo tarpu kitose gamyklose buvo isduodami sausi maisto daviniai pagal korteles.O per savo gimtadieni komendantas savo sventini torta isdalino kaimynu vaikams.Todel nenuostabu,kad per 1947m sv.Kaledas darbuotojai majorui atnese dovana-lempini radio aparata,kuris buvo sumontuotas i mastelini "DKW"automobili.
Vairuotoju majorui buvo paskirtas Rudie Wolrab,kuris pries kara dirbo sioje gamykloje vairuotoju-bandytoju nauju modeliu.Kada ji pasauke i Wermacht'a,jis poradzioje kariavo Prancuzijoje,o veliau Rytu fronte,tarp kitko tose paciose vietovese kur jo busimas keleivis majoras A.Siefierjanc.Majorui imponavo jo vairuotojo vairavimo maniera.Nors ir pats majoras- nieko pries buvo atsaisesti uz vairo jo gamyklos gaminamo
automobilio.Viena karta majorasA.Siefierjanc suorganizavo lenktynes Zwickau gatvemis:jis susigincijo su vairuotoju,kad su "DKW F8"pasieks 100 km/h.Rudie su "HORCH'u"visa pusvalandi vijosi ,bet ginca pralose.
.....viena diena A.Siefierjanc'ui parode issaugota -"HORCH-930S"
Prikabinti failai
ah_126-2_.jpg
ah_126-2_.jpg (31.3 KiB) Peržiūrėta 1096 karus(ų)
ah126-1.jpg
ah126-1.jpg (11.51 KiB) Peržiūrėta 1096 karus(ų)
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Koks tai automobilis Nr.138. Atspeta: HORCH 930 S

Standartinė WANDERER »

Majoras kare tarnaves automobiliu daliniuose,buvo mates daug trofejiniu automobiliu,bet toki automobili-mate pirma karta.O dar jam pasake,kad gamykloje pavyko issaugoti keleta kebulu komplektu HORCH-930S ! Ir majoras A.Siefierjanc prieme sprendima-priligstanciam marsalo sprendimui-isake is siu komplektu surinkti automobilius.
Pasiilge taikios"lengvosios"produkcijos darbuotojai emesi sio darbo su dideliu entuziazmu ir vokisku pedantizmu.Is viso buvo surinkti septyni automobiliai(kituose saltiniuose minimi 6 automobiliai),is kuriu keturiems reikejo perdaryti radiatoriaus apdailos forma:zibintu ovalo formos neuzteko,ir teko perdaryti priekine dali apvaliems zibintams.
Vienas is septyniu "HORCH'u"buvo perduotas vyriausiam TKAV vadovui-
marsalui Sokolovskiui,antras-Saksonijos premier ministrui kamradui Seldmann'ui,viena paliko gamykloje iskilmingiems tikslams.


Gamyklos direktorius Paul Biemek ir karinis komendantas Aleksandr Siefierjanc
Prikabinti failai
ah_126-4.jpg
ah_126-4.jpg (11.13 KiB) Peržiūrėta 1093 karus(ų)
ah_126.jpg
ah_126.jpg (13.72 KiB) Peržiūrėta 1093 karus(ų)
Paskutinį kartą redagavo WANDERER 14 Bir 2006, 20:30, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė LaurynasC »

superine istorija, aciu labai :labas:
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Skelbti atsakymą